Witam. Widzę, że chyba jestem jedynym użytkownikiem klasycznej wersji Triumpha. Oldmul zaprzestał wypowiedzi, szkoda. Choć i ja nie często zabieram głos. Może się to zmieni... Ale puki co, jak w temacie "Nowy sezon", a więc wymiana oleju i filtra olejowego. I pytanie co Panowie i Panie polecają? Ja ostatnio jeździłem Bonnevillem na Valvoline Dura Blend 4T i założyłem filtr od Mann'a. Może jakieś inne opcje?
pozdrawiam
Jacek
Ja w Hondzie też lałem Valvoline, tyle że pełny syntetyk. Teraz do Sprinta zostanie wlany Castrol Racing Power 1 - spełnia a nawet przewyższa normy zalecane przez Triumpha
Dzięki za rady. Zamówiłem więc już olej i filtr.
Kolejne pytanie dotyczy okładzin hamulcowych. Do tej pory zmieniali mi je koledzy w serwisie ale zwinęli interes i pozostało mi zająć się tym osobiście. Jakich producentów klocków hamulcowych preferują Panowie i Panie???
Jacek
Założyłem na tył do ST 955 złotego EBC..jest OK ..ale od oryginałów NISSIN są trochę szersze i chwilę się układały,jakbym wiedział,to bym je lekko liznął ... ale to tylko tył ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1