Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki -> opony Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 15:38, 14 Sty 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





odpowiem Ci konio tak? .... dla przykładu na Sprincie ST 955 opona Bridgestone BT 020 od nowości przelatała 21 tyś i nie była tragiczna czy łysa...tylko widać,że to prawdziwy turysta tym sprzętem latał ...myślę że nowsza czyli Brigestone 021 czy 023 przy spokojnej jeździe turystycznej ,też wystarczy na ok. 20 tyś ...rychu na pewno tyle na nich nie nawinie,ale jak się zostawia gumę na asfalcie to oponki uciekają w oczach..... czasami mam wrażenie,że za każdym razem jest jej coraz mniej i mniej ...
u naszych zachodnich sąsiadów bieżnik ok.2 mm oznacza,że motocyklem możemy poruszać się do ok. 140km/h(mogę się mylić ale coś w tym stylu) ... zaznaczam ,że normy te nijak się mają do naszej polskiej rzeczywistości ...
po moich doświadczeniach stwierdzam tylko,że nie ma idealnych opon,tak jak nie ma idealnych kobiet ...zawsze jest jakaś mała ukryta wada ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:56, 14 Sty 2014
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





BT 021 lub 023 to niestety twarde oponki, zapewne stąd wysokie przebiegi. podobno kiepsko na deszczu trzymają. ja generalnie lubię szybką jazdę i odwijanie na wyjściu z zakrętu Very Happy

oczywiście zdaję sobie sprawę, że styl jazdy ma istotny wpływ na żywotność opony. dlatego doprecyzowuję swoje pytanie właśnie o ten aspekt Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:17, 14 Sty 2014
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





Jeden koleś co ze mną lata na Hayabusa z 2008 miał założone Pirelli Angel ST i najechane 13 tysi, nieżle sprzęta kładł na winklach i jazda dalekokilometrowa nie były mu obce.
Obecnie ma założone w ZZR1400 z 2013 Pirelli Angel vs. GT i najechał ponad 6 tysi , oznaki znikome, jeszcze bardziej kładzie sprzęta niż Hayke i mówi żeinnych opon nie kupuje. Że GT są IDEALNE, wiem i potwierdzam że są OK, kleją się zajebiście i są długodystansowe.
Myślałem o nich ale mam teraz MPP3 i jeżeli zmienie na inne to tylko na Pirelli GT.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:54, 15 Sty 2014
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





rychu dzięki za info Smile

z tym przebiegiem Angelów ST to ciekawe co napisałeś. jest bardzo fajny i aż trudno mi w niego uwierzyć. już tłumaczę dlaczego Wink kolega miał założony komplet w Hondzie CBF 1000 i tył skończył mu się praktycznie po 8 kkm. przy ok 9,5 kkm na czole opony pojawił się już stalowy oplot Surprised
fakt, że ich nie oszczędzał, tzn. gumy nie pali, ale jeździ dosyć agresywnie - mocne złożenia, odwijanie na wyjściu i szybkie przeloty autostradą. no i jedna wizyta w Radomiu. żeby nie być gołosłownym tutaj masz filmik z jazdy za nim po Alpach Wink
dosyć mocno się wkurzył, że mu tylko tyle wytrzymała ta opona. praktycznie tyle samo przejechał na Michałach PP2, a stwierdził, że trzymanie zarówno na suchym jak i mokrym bez porównania lepsze na PP2. z tych doświadczeń wysnuł teorię o zależności przebiegów od miejsca produkcji. Angele ST kupił na allegro i na oponce było MADE IN CHINA Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konjo8ds dnia Śro 10:55, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:31, 16 Sty 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Obecnie latam na Pilot Road 2CT i może jest ona twardsza od innych,tyle że długich i bardzo szybkich winklach ok.200km/h jest rewelacyjna.Być może to kwestia wyczucia,ale nowej generacji mają w sobie to coś...a tak na marginesie to nie ma opony,która tak doskonale trzyma w deszczu..tutaj możesz polegać tylko na swoim układzie mózgowo-uślizgowym (TCS) i tylko fakt,że ten układ jest bardzo sprawny,pozwala na poszukiwanie granicy przyczepności na " Road "...
Pilot Road jest niezła w deszczu i można trochę pocisnąć ...ale tak naprawdę to prawdziwa jazda jest po suchej nawierzchni,a drobne różnice w przyczepności to tylko mała namiastka Road Racing ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:39, 16 Kwi 2014
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Z racji że jestem zadowolony z Continentala właśnie kupiłem
Road Attac 2 na tył i Sport Attac 2 na przód , za namową zaprzyjaźnionego servicanta , podobno taki zestaw sprawdza się super wczesnym rankiem i wieczorami , głównie w tych godzinach śmigam do fabryki , jestem ciekawy jak będzie się śmigać na takim zestawie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:38, 23 Kwi 2014
Tomek

 
Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





konjo8ds napisał:
i na oponce było MADE IN CHINA Smile


Niestety, ale powoli musimy się do tego przyzwyczaić, jako,że już na wiekszości opon jest to najbardziej popularne zdanie na świecie i nie ma znaczenia gdzie się kupuje,allegro, sklep, itp.

P.S.Ja bardzo polecam Dunlopy Roadsmarty 2. Cena wysoka, ale gumy super.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Śro 1:40, 23 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:11, 14 Maj 2014
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Oponki ZAJEBIŚCIE się spisują , super kombinacja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:30, 14 Maj 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Opony, temat dla mnie bardzo aktualny ...wczoraj jadąc autobaną wybiło mi gwoździa którego złapałem prawdopodobnie dzień wcześniej. I teraz albo kołkowanie albo nówka.
Mam w tej chwili Michałki Power Pure 2CT, ale jeśli bede musiał wymienić to chyba wrócę do Pilot Sport 2CT albo poszukam wspomnianego przez was Road Smarta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:30, 20 Maj 2014
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





Zdjąłem ostatnio Bridgestony (jeszcze fabryczne) i założyłem Roadsmart II, rewelacja.
Sam wchodzi w zakręty.
Kupiłem w zimie, za komplet z przesyłką dałem 900zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:13, 01 Mar 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





METZELER ROADTEC Z8 INTERACT 120/70ZR17+180/55ZR17 w wersji F - czyli do Hondy CB650F - jak myślicie - nie będę żałował?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:11, 01 Mar 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Jaka kasa? NA Przód kup sportową oponę , ja w Tigerze wywaliłem Meztki bo śliskie franec były straszne , tylną przy redukcji z 4 na 3 potrafiło zablokować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:57, 01 Mar 2015
Michot

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





bastek00 napisał:
METZELER ROADTEC Z8 INTERACT 120/70ZR17+180/55ZR17 w wersji F - czyli do Hondy CB650F - jak myślicie - nie będę żałował?


Miałem w poprzednim moto ale bez F . Potwierdzam , że nawet na takim łagodnym baranku jak Honda CBF 600 potrafiła się ślizgnąć przy ostrej redukcji na niektórych asfaltach .
Natomiast jest bardzo trwała . Kupiłem z moto ( pewnie trochę już polatały ) , ja przejechałem 15-tyś. i nie było dramatu - jeszcze parę tysięcy można było nakręcić - myślę , że do dzisiaj na nich jeździ Smile

Ja obecnie mam założone tył Michelin Pilot Road 2CT tył , przód jeszcze przed wymiana ale ze względu na warunki na drodze trudno coś powiedzieć, choć dziś było już lepiej : sucho i bardziej czysto Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:16, 01 Mar 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Są wystawione nówki z DOT 3013 za 849 zł. Wszędzie piszą, że się kleją i nie uślizgują, dlatego na nie się nastawiłem. Pilot Road 2 lub 3 też by były dobre, jednak cena wyższa no i chyba przebiegi mniejsze. Teraz mam bodajże Diablo Corsę i nie widzę, żeby się zużywała. DOT stary, moto na nich już było jak kupiłem, a dołożyłem 10 tys w ostatnim sezonie.

Moto jutro idzie na warsztat i myślałem, żeby za jednym razem śmignąć oponki a stare jeszcze odsprzedać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:43, 01 Mar 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





proponuje ci kpl pilot road 2 kpl 120/70/17 i 180/55/17 za 900 pln z przesyłka przy wpłacie na konto dot 14 lub 15 r prod
jesli się zdecydujesz podam dokjładnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PETER dnia Nie 22:44, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin