Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki -> wiosenne porządki
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
wiosenne porządki
PostWysłany: Czw 12:56, 10 Kwi 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Jak to bywa od lat wielu,zawsze jest coś do podłubania co odkłada się na zimę.Tylko dzień robi się krótki a mróz skutecznie zniechęca do garażowych prac.Dlatego korzystając z deszczowej pogody proponuje pomyśleć i podłubać właśnie teraz,bo w sezonie jakoś nigdy nie ma czasu. ...
filtr paliwa-to w sumie prosta czynność,nie potrzebujemy też specjalnych narzędzi ale pośpiech nie jest wskazany. Na dnie zbiornika "syf" więc dobrze oczyścić i wylać resztki wachy,nie zaszkodzi.Uszczelkę wkładamy najpierw na śrubki a następnie montujemy w zbiornik.Przy okazji znalazłem zapchany odpowietrznik podczas malowania,przez który nie chciała odpływać woda.
Ogólnie ....jakoś tak fajnie dłubie się przy Triumphie... Widać cały kunszt angielskiej myśli technicznej w dobrym tego słowa znaczeniu.I niech was nie zwiedzie dziwnie duża ilość śrubek na pokrywie zbiornika paliwa.To po prostu tak ma być i jest to dobrze pomyślane.Fajnie gdy ktoś,kto inżynierem konstruktorem się zwie,robi to tak jakby sam miał kiedyś ten filtr wymienić.
Czego nie można powiedzieć o wymianie żarówki w supernowoczesnych konstrukcjach,gdzie musimy całą czachę zdejmować ... miłego dłubania ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:43, 10 Kwi 2014
Gość

 





ja się mogę tylko pod tym podpisać Smile

też uwielbiam dłubać we wszystkim czym jeżdżę! 99% rzeczy robię sam i wszystkich znajomych zarażam tą działalnością Smile

od regulacji świateł przez układ hamulcowy do zaworów i dłubania w komputerze
PostWysłany: Czw 23:21, 10 Kwi 2014
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Szkrobnę zatem i ja:)

W ubiegłą niedzielę wygospodarowałem kilka godzin dla siebie i postanowiłem wymienić kierunki.

Zaraz po zakupie trampka dostałem komplet kierunków od kolegi ale chyba zbytnio mu nie przypadły do gustu (albo raczej ich jakość pozostawiała wiele do życzenia;p) i zaczęły pomału opuszczać pokład:)

Słoneczko ładnie grzało,tak więc wystawiłem bike'a przed garaż.
Uzbrojony w zestaw kluczy,kontakt spray,koszulki termokurczliwe i kilka trytytek , na spokojnie zacząłem demontować cały tył - by dostać się do przewodów.
Obyło się bez sensacji i o dziwo wszystko nadal działałoSmile

Przód miał być łatwiejszy ale okazało się że kable wychodzące z wiązki są niezwykle krótkie i musiałem nieźle się nagimnastykować.

Po dwóch godzinach (bez pośpiechu) było po wszystkim:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:37, 12 Kwi 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Czyszczenie łańcucha to niezbyt przyjemna czynność,ale w sezonie oczywiście nie będzie już czasu.Do czyszczenia zdejmujemy osłonę zębatki przód i górną osłonę z prowadnicą......Tylko i wyłącznie"NAFTA"+pędzel...pod osłoną przedniej zębatki straszny "Syf"(wystarczy wyskrobać dokładnie),czego nie widać na zewnątrz.Po myciu napęd wygląda jak nowy.W ostatniej fazie,zapalony silnik na podstawce i jazda1,2,3,4,5,6 .....na rozkręconym kole dalej myjemy ..... wszystko ujeba.e łącznie ze mną ,ale widać,że się opłacało ....teraz tylko smarowanie ... i można wyruszać "W DROGĘ" ....LWG


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:07, 12 Kwi 2014
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Wiadomo weźmiemy się i Paweł zrobi - mój pilot mechanik , ja za to profesjonalnie turlam koła po piwinicy o garażu nie wspomnę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:15, 14 Kwi 2014
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





a ja tydzień temu wymieniłem olej z filtrem i zamontowałem stelaż kufra cetralnego oraz owiewki po malowaniu (lewa boczna + czacha).

natomiast w minioną sobotę rękoma PETERa sprawdziłem łożyska główki ramy no i okazało się, że prawa tarcza jest trochę zwichrowana Sad strasznie trzepie kierownicą przy hamowaniu [myślałem, że to poluzowane albo padające łożyska główki..]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wiosenne porządki
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin