oldmul |
|
|
|
Dołączył: 03 Lip 2011 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
Witam.Moje moto to spotkało.Objawy : powolne zwiększenie zużycia paliwa i powolna utrata mocy, objawy przerywania tak jakby zatankowanie złego paliwa.Dalsze ok. 900 km wręcz idealnie.Następna trasa : jak na początku, jednak z niemożliwością większego dodania gazu i czarny dym z rur.Niemożliwość kontynuowania jazdy. Wewnątrz obudowy i sam filtr powietrza dosłownie utopiony w paliwie.Wymiana świec, wielokrotne czyszczenie, regulowanie i sprawdzanie szczelności gażnika-bez zmaian.Stan oleju nie podwyższony,kompresja silnika ok.12."Nieśmiała" diagnoza to właśnie czujnik regulacji przepustnicy.Wg. Triumpha nawet nie wolno go odkręcać. W sprzedaży go nie ma.Zalecają wymienić kompletny gażnik z tym czujnikiem wyregulowanym fabrycznie .Poszperałem w internecie i wychodzi na to,że chodzi o motocykle na gwarancji no i oczywiście o zarabianiu na servisie.Wychodzi na to,że można go odpowiednio wyregulować bo jest to potencjometr. Łatwo to na pewno nie jest ale cierpliwy, dokładny elektryk powinien sobie poradzić, Z czego będzie korzystał, nie wiem. Ja znalazłem to [link widoczny dla zalogowanych] . Mam nadzieję ,że w moim Bonnevillu się uda i nie przytrafi się to innym .http://www.triumphtwinpower.com/tps_adjustment.php |
|