Tak się zastanawiam jak będą mnie bolały plecy i nadgarstki czy kiedyś sobie na coś takiego nie zmienić .
Przesiadłem sie z Hondy NC700X . Na początku mogą ciut wkurzać w miarę wysoko umieszczone podnóżki ale poza tym rewelacja. Narazie mam przejechane 5,4tys od sierpnia i już zamknąłem sezon w tym roku. Jeszcze się "dogaduję" z "herbatnikiem" po ponad 35tys spędzonych na NC`ku. O zaletach silnika chyba nie musze pisać . Max moment przy nieco ponad 4tys to bajka.
Tak się zastanawiam jak będą mnie bolały plecy i nadgarstki czy kiedyś sobie na coś takiego nie zmienić .
Przesiadłem sie z Hondy NC700X . Na początku mogą ciut wkurzać w miarę wysoko umieszczone podnóżki ale poza tym rewelacja. Narazie mam przejechane 5,4tys od sierpnia i już zamknąłem sezon w tym roku. Jeszcze się "dogaduję" z "herbatnikiem" po ponad 35tys spędzonych na NC`ku. O zaletach silnika chyba nie musze pisać . Max moment przy nieco ponad 4tys to bajka.
No na pewno silnikowo bajka , niczego mu nie brakuje - mam ten sam
A jak pozycja na moto ? No fotkach wydaje sie bardzo komfortowa ?
No na pewno silnikowo bajka , niczego mu nie brakuje - mam ten sam
A jak pozycja na moto ? No fotkach wydaje sie bardzo komfortowa ?
Mam 188 cm wzrostu. Nie narzekam ale minimalnie jestem pochylony do przodu. Podniesienie kiery o 3cm by chyba załatwiło sprawe. Aaaa fabryczne lusterka od TS`a od razu do kosza. Maja za krótkie ramiona i oglądasz swoje łokcie. Ja mam od starego T1050 i jest git.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1