KTOŚ MI ZWRÓCIŁ UWAGĘ ,ŻE NAJPIERW SIĘ PRZEDSTAWIAMY POTEM TWORZYMY POSTY OK!!!!!!!!!!!!!! MIAŁEŚ RACJE KOLEGO , ALE WALCZE ZE SWOIM SPRINTEM I POCHŁANIAJĄ MNIE SPRAWY Z NIM ZWIĄZANE.
TAK WIĘC WITAM WSZYSTKICH Z OLSZTYNA NO POWOLI SEZONIK SIĘ ZACZYNA " A JA TU SAM JAK TEN.........." WALCZE , CZASAMI SIĘ ZASTANAWIAM PO "CH" GO KUPIŁEM ALE MOŻE PO TAK CIĘŻKICH BOJACH WYNAGRODZI MI TO
JESZCZE RAZ POZDRAWIAM WSZYSTKICH
No teraz to można rozmawiać ...choć jest jedno "ale" -nie żebym się czepiał
W netykiecie pisanie z "caps lock-em" oznacza krzyk ...co z Twoimi problemami ze Sprintem może być uzasadnione
Witaj chopie z mazur!
Ah tam zacząłem remont całego motoru potem po złożeniu nie chce zapalic pisałem w postach że niema iskry pompa się nie załącza i czek engine się nie pali na dzień dzisiejszy wiem że moduł padł i mam teraz zagwostkę :
Mianowicie jestem przed zakupem ECM lecz od TIGRA moduł jest taki sam piny odpowiadają ze SPRINTA tak jak w TIGRZE (moduł ECM 2000)
lecz mam teraz zagwostkę czy ruszy może ktoś z was wie czy można zamieniać moduły , jeśli chodzi o mape to sobie zmienię
pozdrawiam
Proponuję wątek awarii ST kontynuować we właściwym dziale bo za chwilę zrobi się burdel. Ta awaria jest na pierwszy rzut oka niestandardowa i może się kiedyś przydać -jak uda się ją rozwiązać ...czego koledze życzę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1