Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> 2 pytania dot . St 1050
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
2 pytania dot . St 1050
PostWysłany: Pią 17:05, 22 Lip 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





Hej wszystkim..wczoraj przywiozlem swojego pierwszego Triumpha do garazu i oczywiscie lece do Was z prosba o porade..hehehe
Pyt1..mam zamontowame boczne orginalne kufry.to co mnie dziwi to to ze bardzo lataja na boki..we wczesniejszych motocyklach mialem zamontowane"na sztywno"..tutaj z tylu jest taki ustalajacy bolec ktory sie przesowa w tuleji..moim zdanie troszke to za bardzo lata na boki...tez tak macie???
Pyt. 2.hamulce..jeszcze nie mialem czasu przejzec dokladnie motocykla ale zauwazylem ze hamulce sa lekko mowiac slabe..oczywiscie w weekend przejze wszystko dokladnie ale gdzies czytalem i zmianie pompy hamulcowej..tzn. ze ten typ poprostu ma tak slabe hamulce??i jesli chodzi o wymiane tej pompy to czy to droga zabawa i czy maglby mi wytlumaczyc jak to zrobic samemu w garazu?? Dzieki Wam z gory..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:20, 24 Lip 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Co do hamulca, to, jak nie masz doświadczenia - nie grzeb przy tym. Niewłaściwe przełożenie może zrobić krzywdę. Hamulec to jedyne urządzenie, które zawsze musi być sprawne. Jedyne co Ci mogę poradzić, to kupuj klocki takich firm, jak : SBS, Carbone Lorraine, Veshra i Brembo. No i należy pamiętać o tym, że co zmiana klocków, zaciski powinny być serwisowane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Nie 0:22, 24 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:52, 24 Lip 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





Jasna sprawa..nie zamierzam igrac z losem...ale jesli pompa nie wymaga przerobienia montazu lub zmian przewodow..to spokojniebym sobie poradzil...noe wiem za wiele o tej innej pompie..dlatego liczylem na jakies info..ale dzieki za rady😀


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:07, 25 Lip 2016
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





kufry maja "latać" tak opatentował triumph podobno lepiej to działa w zakrętach, a z hamulcami może sprawdź czy tłoczki dobrze pracują -wciśnij bez rozbierania ,i się przejedz ,nie wiem do czego porównujesz hamulce ,osobiście na swoim przez 50t km nie narzekałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:06, 25 Lip 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





Dzieki za info dot kufrow.. bo balem sie ze je pogubie..co do hamulcow to porownuje do vfr 800 i gsf 1250..sa slabsze ale powoli sie ich ucze😀😀


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:21, 27 Lip 2016
Tomaszo

 
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz





Jeśli mogę Ci coś doradzić... to wymiana pompki przy klamce to dość łatwa sprawą... dokładnie taką samą ma sprint 955 oraz tiger 1050. Koszt samej pompki używanej to ok 100 zł. Taką kupiłem na allegro i działa rewelacyjnie.

Z tym że u mnie mimo odpowietrzenia układu miałem "miekki" hamulec... przy dłuższym naciśnięciu dochodził praktycznie do manetki.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomaszo dnia Śro 13:27, 27 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:54, 27 Lip 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





Dzieki stary..przyjze sie temu rozwiazaniu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:19, 27 Lip 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





Zastanawiam sie czy wymiana pompy hamulcowej na taka sama poprawi sile hamowania??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:10, 27 Lip 2016
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





jeśli juz koniecznie chcesz wymieniać pompę hamulcowa to zainwestuj w promieniowa np od suzuki gsxr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 3:09, 28 Lip 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Jak pamiętam kiedyś Wiercik coś wspominał o pompie z Kawy ZZR, że dobrze działa. Napewno jak zerknie tu to odpowie co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:26, 28 Lip 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





Oo ...ciekawe jak pasuje ta pompa i jakie przerobki trzeba dokonac..musze poszukac Wiercika😀😀😀


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:51, 30 Lip 2016
lopez500

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Adamowizna





Co do kufrow, napewno dobrze je montujesz ? Od podnuzka idzie stelaż z gumowa nakładką i on ma wejść w taką "dziurę " w kufrze i wtedy nic nie lata... 😆


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:30, 01 Sie 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





No tak..tylko ze ta dziura ma z 2cm szerokosci i w tym otworze jest duzy luz a z tylu kufra tylko ten odbojnik pomiedzy nimi i tez zluzem pomiedzy kuframi..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:46, 01 Sie 2016
Ponury

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Robakowo Pomorskie





Siema. Ja w te otwory w kufrach wcisnalem bloczki gumowe, cos takiego: [link widoczny dla zalogowanych] , teraz jak zakladam kury to sa praktycznie bez luzu, tyle co sprezystosc mocowan. Teraz sie nie obijaja jak grecy w robocie i jest o wiele przyjemniejsza jazda. Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ponury dnia Pon 22:48, 01 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:25, 02 Sie 2016
Arkadius9

 
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uk





To jest jakis pomysl..ale kto wymyslil takie orginalne mocowanie????no i ten bolec..powinien jakby rozpychac kufry na boki a u mnie luz jakies 3cm..bolec lata miedzy kuframi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2 pytania dot . St 1050
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin