Spróbuję się pobawić przed sezonem. Orientujecie się czy te wartości ciśnienia są równe dla Tigera i speeda? Na zdjęciach widać wartość 600 x 10 hpa. Mój speedzior po synchronizacji w serwisie ma wartości odpowiednio dla 1 cyl 590, 2 cyl 560, 3 cyl 560.
Co nie świadczy zbyt dobrze o jakości usługi. Ma ktoś z was wiedzę jakie jest właściwe cisnienie dla mojego motonga? 1050 2006r?
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Czw 11:59, 23 Sty 2014
Gość
ja się w sobotę pobawię dam Wam znać jak mi poszło
Wysłany: Śro 19:28, 29 Sty 2014
Gość
nic mi nie poszło, bo może w 1050 są jakieś czujniki ciśnienia i jakoś TuneEcu to czyta... w 955 nie ma takich cudów, TuneEcu nie pokazuje tych "zegarków" i można sobie co najwyżej śrubkami pokręcić...
Wysłany: Sob 20:45, 22 Lut 2014
Gość
dobra, zrobiłem analogowo przy pomocy wakumetra i wkrętaka muszę się pochwalić, że na oko zrobiłem tak, że było niemal idealnie
Trochę odkopię bo dopiero teraz znalazłem temat.
Szymon tak zapytam z ciekawości , robiłeś na zimnym silniku czy po rozgrzaniu.
Piniu może mialeś źle po poustawiali na zimnym przez co było przekłamanie.
Drugie pytanie dla tych co się bawili, po podłączeniu do kompa na zimno macie różne wartości na cyl. a po rozgrzaniu normuje się czy inaczej ?
Trochę odkopię bo dopiero teraz znalazłem temat.
Szymon tak zapytam z ciekawości , robiłeś na zimnym silniku czy po rozgrzaniu.
Piniu może mialeś źle po poustawiali na zimnym przez co było przekłamanie.
Drugie pytanie dla tych co się bawili, po podłączeniu do kompa na zimno macie różne wartości na cyl. a po rozgrzaniu normuje się czy inaczej ?
U mnie po rozgrzaniu się normuje.
A z ustawień przepustnic za pomocą TuneEcu wyszła dupa blada. Nie da się się ich tym ustawić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1