Była jakiś czas temu akcja serwisowa polegająca na wymianie łącznika tylnego amortyzatora w Sprintach 1050 ST roczniki 05 w góre.
Starego typu pękały i wymieniali na nowego typu.
Chciałem się pochwalić, a może przede wszystkim serwis Triumpha.
Otóż zadzwoniłem do serwisu, podałem VIN i okazuje się że mój Sprint podlega akcji pomimo to że pochodzi z Niemiec i jest po gwarancji mam przyjechać na wymianę jak tylko zamówiony dla mnie łącznik będzie na miejscu
temat na triumphrat :http://www.triumphrat.net/sprint-forum/122280-new-draglink-recall.html
stary typ łącznika
nowy
może się komuś przyda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Regis dnia Sob 13:14, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
chyba muszę swojego rozebrać i sprawdzić co mam zamontowane bo w jednym serwisie powiedzieli że obejmuje mnie wymiana a w drugim stwierdzili ze mój już jest z nowym łącznikiem i wszystko na podstawie nr vin
chyba muszę swojego rozebrać i sprawdzić co mam zamontowane bo w jednym serwisie powiedzieli że obejmuje mnie wymiana a w drugim stwierdzili ze mój już jest z nowym łącznikiem i wszystko na podstawie nr vin
nie musisz nic rozbierać wystarczy się schylić i widać który masz łącznik.
On jest na wierzchu zaraz pod tylnym amortyzatorem.
Wiem że odgrzewam kotleta. Jednak uważam że temat dość ważny gdyż w sobotę okazało się że mój sprint miał stary typ mocowania i pękło mi w czasie jazdy przy 100 km/h. Na szczęście nic się nam nie stało ale błotnik i nowa opona do wyrzucenia. a i koszt powrotu do domu (200km) też doliczony.
Dzisiaj rozmawiałem z serwisem Triumpha w poznaniu i podobno nie podlega akcji mimo że w notatce serwisowej mój zakres vin się zawiera. Mają coś jeszcze sprawdzić zobaczymy.
Kupiłem sam bo przez Triumpha się nie doczekam reakcji. założyłem i powoli reanimuję pozostałe straty.
Przyjrzałem się temu staremu łącznikowi i okazuje się że on pękał sam z siebie a mój wyjazd to tylko okazja żeby się rozleciał.
Chciałem wrzucić fotkę z porównaniem ale widzę że tu się nie da . można tylko podlinkować a to wygaśnie pewnie szybko.[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RobgiE dnia Pon 21:25, 07 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Nie potrzebujesz identyfikacji VIN. łatwo to zobaczyć. Porówna swój z tymi ze zdjęcia. tan wąski to stary.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawiasem mowiąc Triumph zrobił mi akcje serwisową i wymienił
łacznik, komplet śrubi łożysk oraz oponę, osłonę łańcucha i łacznik wydechu z kolektorem oraz uszczelnienia wydechu. Czyli wszystko co zostało uszkodzone podczas awarii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1