Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> [ALL] Dłubanie w mapach w Tuneecu
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[ALL] Dłubanie w mapach w Tuneecu
PostWysłany: Śro 0:25, 09 Kwi 2014
Gość

 





Cześć,

czy ktoś się zna na dłubaniu w mapach?

Potrzebuję zubożyć skład mieszanki i zastanawiam się, które wartości zmieniać.

Tak, przeczytałem ten dokument Smile [link widoczny dla zalogowanych]
PostWysłany: Śro 9:12, 09 Kwi 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





O kurde, gruby temat.
A nie próbowałeś wgrać innej mapy? Może coś dopasujesz?
Przy okazji jaki masz objaw?
Mi pozostała synchronizacja przepustnic poprzez TuneEcu. A że jestem samouk amator Wink to w modyfikacje map nie ingeruję.
Daj znać jak zaczniesz grzebać, ciekaw jestem efektu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:27, 09 Kwi 2014
Gość

 





synchro zrobiłem ręcznie, bo w moim dziadku tuneecu nie ma tej funkcji aktywnej

mapy różne już były testowane, raz kopci bardziej, a raz mniej i to właśnie to kopcenie na czarno chcę zlikwidować


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 10:28, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Śro 10:36, 09 Kwi 2014
Gość

 





edit


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:13, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Śro 12:19, 09 Kwi 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





szymon napisał:
synchro zrobiłem ręcznie, bo w moim dziadku tuneecu nie ma tej funkcji aktywnej

mapy różne, raz kopci bardziej, a raz mniej i to właśnie to kopcenie na czarno chcę zlikwidować


U mnie też pojawia się czarny dymek przy ostrym odkręceniu (np.na hamowni) Myślałem że jest "za bogato"
Widać te typy tak mają Wink
koleś nagrał moje badanie na hamowni jeszcze na starych mapach, bez k&n i bez o2 eliminatora.
http://youtu.be/YlEET_1iXkI

-żadna z tych modyfikacji nie wyeliminowała tego objawu. Najlepsze jest to że wszystkie parametry włacznie ze spalaniem są ekstra. Po ostatniej zmianie mapy, po której sprzęt ciągnie jak opętany, spalanie na trasie 1300km wyszło mi średnie 5,7L/100km w tym autostrady i górskie serpentyny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piniu dnia Śro 12:23, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:23, 09 Kwi 2014
Gość

 





u mnie nawet po normalnej jeździe końcówka tłumika wygląda jak w dieslu...
PostWysłany: Śro 16:11, 09 Kwi 2014
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





Najlepiej dużo nie zmieniać i trzymać sie wartości A/F w dolnym paśmie ok 13,8-13,6 i górnym 12,5-12,6.
Mapy ktoś stworzył i myślę że nieźle musiał kołkować w głowie co i jak, no i najlepiej hamownia.
Sam dużo się bawię mapami w Trampku, ale szczerze mówiąc miażdżących różnic nie ma.Jeżeli masz dłubnięty komin lub akcesoryjny, jakiś sport filtr to już można się pobawić.
looknij na posta od mojego braciaka z forum nakedbike, on właśnie zaczął zabawę u mnie w Sprincie a teraz "hamuje" swoje dzieło
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze możesz do niego dryndnąć i popytać.
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:14, 09 Kwi 2014
Gość

 





dzięki za odpowiedzi Panowie Smile

link nie działa, bo wymaga logowania...
PostWysłany: Pią 15:57, 18 Kwi 2014
Gość

 





mogę się pochwalić, że dłubałem, dłubałem i wydłubałem Smile

przejechałem ponad 200km i końcówka wydechu czysta! Very Happy
PostWysłany: Pią 16:04, 18 Kwi 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





szymon napisał:
mogę się pochwalić, że dłubałem, dłubałem i wydłubałem Smile

przejechałem ponad 200km i końcówka wydechu czysta! Very Happy


No to dawaj szczegóły Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:01, 19 Kwi 2014
Gość

 





[link widoczny dla zalogowanych]

ta poszła ostatecznie na warsztat

obniżyłem próg odcięcia, bo ustawiony jest o 1000 RPM za wysoko w porównaniu z ori mapą

manipulowałem wartościami w AF/1 i AF/2 do osiągnięcia kompromisu między wydajnością silnika, a wyziewami z wydechu

obecnie jest nieźle jeśli chodzi o osiągi (nie jest to mapa, na której moto szło na koło, bo i taka była testowana), ale jeździ trochę lepiej niż na ori, szczególnie w zakresie 3-7 k RPM

dymienie na czarno zniknęło właściwie zupełnie! oczywiście, gdy rozkręcę go nagle z jałowych do 8k RPM na postoju to coś tam może i poleci czasem, ale nawet nie ma porównania z tym co się działo wcześniej, gdzie koledzy żartowali ze mnie, że tankuję diesla...

teraz pojadę na hamownię i dostroję to dokładniej, bo sam mogę jedynie kowalstwo uskutecznić Smile

laptop, tuneecu i do dzieła!
PostWysłany: Śro 12:44, 30 Kwi 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ja mam pytanie do pierwszego postu - macie może tę instrukcję przetłumaczoną? Plik jest zablokowany przed kopiowaniem, więc nie można go wkleić do translate.google... szukam programu, jednak online nie daje rady.

[edit] właśnie znalazłem program - plik odblokowany. W wolnej chwili wrzucę na tłumaczenie i jakoś skleję.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Śro 12:54, 30 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
[ALL] Dłubanie w mapach w Tuneecu
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin