Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Jakie świece Sprint 1050 2005 + biały dym
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jakie świece Sprint 1050 2005 + biały dym
PostWysłany: Śro 8:54, 27 Sie 2014
kefas

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź/Bydgoszcz





Witam Smile

Mam taki problem: ostatnio dokonałem wymiany świec w swoim triumphie. Po wymianie motocykl nie trzymał obrotów , gasł, ssania jakby w ogóle nie miał (gdy zimnego odpaliłem), jednym słowem masakra, jeździć się nie dało. Na 'starych' świecach było wszystko w porządku. Wykręciłem świece, patrze a one całe okopcone. Sprawdzam symbol - CR8EK (NGK). Sprawdzam jakie miałem zamontowane poprzednio - CR9EK. No tak, różne są... To sprawdze jakie powinny być na stronie NGK - a tam CR8EK.

To jak to jest? Jakie świece do triumpha mam kupić? Jeżdże teraz na 'starych' bo na nich wszystko jest OK ale wymienic będzie trzeba. Teraz nie wiem czy pechowo świece miałem machnięte, czy po prostu ten typ potrzebuje cieplejszych...

Druga sprawa:
Dziś rano odpaliłem silnik i zaczęło mi dość mocno kopcić na biało. Para wodna - pomyślałem sobie, w końcu jest zimno, rosa itp. Ale jest jedna dziwna sprawa - kopciło tylko ze skrajnie prawego wydechu i chmura była dość gęsta. Po przejechaniu jakichs 500m kopcić przestało. Przejmować się tym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:00, 27 Sie 2014
Gość

 





para nie ma zapachu, zapach jak ma spalony olej wymieszany z płynem z chłodnicy trudno z czymś pomylić Smile sam oceń co to tam leciało Ci z rury

u mnie para w chłodne dni bucha jak u Tuwima z lokomotywy Smile

jakie masz mieś świece? serwisówka!
PostWysłany: Śro 9:09, 27 Sie 2014
Gość

 





o zobacz tu masz instrukcję obsługi: [link widoczny dla zalogowanych]

a w niej napisane: Spark Plug . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . NGK CR9EK
PostWysłany: Śro 9:23, 27 Sie 2014
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





dokładnie - powinna być cr9e


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:30, 27 Sie 2014
kefas

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź/Bydgoszcz





Dzięki za odpowiedź! Smile teraz mam gorsze zmartwienie, sprawdziłem płyn chłodniczy a tam w wyrównawczym pusto... Wcześniej miałem w okolicach minimum.. Na jaki wydatek mam się przygotować? :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:33, 27 Sie 2014
Gość

 





dorabiana na zamówienie uszczelka głowicy od kolesia w okolic Łodzi (przysyła nową kurierem po tym jak mu się wyśle starą na wzór) to będzie 150-200

robocizna? hmmm... nie mam pojęcia Smile sky is the limit

a może cybant Ci się poluzował i kapie gdzieś na silnik, paruje i nawet nie wiesz, ze kapie, bo śladów nie ma? Smile
PostWysłany: Śro 22:09, 27 Sie 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





sprawdź w chłodnicy dolej do zbiorniczka polataj jeśli wszystko ok to się nie przejmuj para wodna w spalinach przy takiej wilgotności normalne napisz za tydzień czy wszystko ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:21, 07 Wrz 2014
kefas

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź/Bydgoszcz





Zrobiłem tak jak Peter pisales:

dolalem do zbiorniczka, nie ubywa (jednak wtedy mialem plyn tylko malo - w okolicach MIN, dolalem tak zeby bylo w polowie). Zrobilem jakis 1000km i nie widze ubytkow. Zastanawia mnie tylko ze zawsze mam ten dymek z rana i to nie od razu a po chwili zaczyna dymic, pozniej przestaje. Biore to za wode, poki nic sie nie dzieje nie ruszam Smile

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:45, 07 Wrz 2014
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Po nocy masz wilgoć dostaje ciepła i zaczyna parować ot co.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:34, 08 Wrz 2014
Gość

 





tak, to para

popatrz po samochodach jak będziesz jechał, one też tak będą miały Smile
PostWysłany: Pon 19:56, 08 Wrz 2014
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Mój też wali białą parą w chłodne dni - po odparowaniu przestaje. Też się martwiłem zanim połapałem o co biega Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie świece Sprint 1050 2005 + biały dym
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin