Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> LUZ ZAWOROW
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
LUZ ZAWOROW
PostWysłany: Śro 16:33, 19 Mar 2014
bartez2005

 
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OSTROW WLKP





witam serdecznie Very Happy potrzebuje pomocy odnosnie luzu zaworow jaki powinien byc. posiadam triumpha sprinta st 1999 r.z gory dzieki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:19, 20 Mar 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





wychodzi na to że powinno być 0,10,-0,15 ssące i 0,15- 0,20 wydechowe{st955]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:12, 20 Mar 2014
bartez2005

 
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OSTROW WLKP





Dzieki dzisiaj jak sie uda to sprawdze. A tak ogolnie to problem mam taki ze moto ma bardzo nierowne obroty i przy dojezdzie do skrzyzowania za kazdym razem gosnie sprawdzony i wyczyszczony byl silniczek krokowy wykasowane bledy! na zegarach podcisnieniowych wartosci sa rowne na wszystkich 3 cylindrach sam juz niewim gdzie szukac !Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:57, 20 Mar 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





a jakie błędy były ?jak używasz TUNE to powinieneś skalibrować potencjometr przepustnicy ,na średnich i na wysokich coś sie dzieje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:01, 20 Mar 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





PETER napisał:
a jakie błędy były ?jak używasz TUNE to powinieneś skalibrować potencjometr przepustnicy ,na średnich i na wysokich coś sie dzieje?


Dokładnie, reset TPS-a i kontrola czy jest odpowiednio ustawiony powinno pomóc. Możliwe też że masz standardową przypadłość Triumpha -regulator napięcia który w połączeniu ze słabym aku może dawać takie objawy. Sprawdź jakie masz ładowanie na wolnych obrotach, jeśli w okolicy 12V to regulator do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:59, 20 Mar 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Miałem tak samo, pomogło podpięcie komputera, reset TPS i okazało się, że dostawał za dużo paliwa tak jakbym podobno leciał 140. Poprostu go zalewało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:08, 21 Mar 2014
bartez2005

 
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OSTROW WLKP





Witam kolegow! sprawdzilem wczoraj luz na zaworach i powiem ze masakra Shocked na wszystkie zawory dwa tylko byly w normie a reszta to zledwoscia szczelinomierz 0.05 wchodzil dzisiaj szlifowanie plytek na plaskoszlifie i zobaczymy Question Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:15, 21 Mar 2014
bartez2005

 
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OSTROW WLKP





A wiec tak drodzy koledzy luz na zaworach zrobiony na ssacym w przedziale od 0.10 DO 0.15 na wydechowym OD 0.15 DO 0.20 poskladalem wszystko i nic a nawet gosniej klekocze silnik i tak samo podczas jazdy jak wcisne sprzego to moto gasnie a jak jest na luzie to moge gazowac do konca i nie zgasnie POMOCY BO NIE OGARNIAM !!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:30, 22 Mar 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





miałem podobny objaw i winą było wyrobienie w miejscu w którym silnik krokowy styka się z przepustnicą zrobił się taki mikrodolek i zacinało się pomogło wyrównanie papierkiem ściernym 400 sprawdź po wyłączeniu silnika zobacz czy dźwigienką ręcznie możesz dodać czy zacina sie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:31, 22 Mar 2014
bartez2005

 
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OSTROW WLKP





SILNICZEK MIALEM SPRAWDZANY I CHODZI ROWNIUTKO I NIE ZACINA SIE Exclamation JESZCZE TAKIE PYTANKO JAK ZROBIE RESET TPS-a TO JAK MAM USTAWIC POZNIEJ GO Question JAK POWINNY BYC USTAWIONE PRZEPUSTNICE Question I INNE PARAMETRY Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:01, 23 Mar 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ja miałem robiony reset tps bez ustawiania narazie przepustnic i zaczęło działać. Jednak nie potrafiłem tego zrobić moim laptopem z tune ecu - wykonane było urządzeniem z triumpha. Teraz jak pisałem już wyżej nie gaśnie a nie było cokolwiek innego dotykane. W triumphach jest to normalna przypadłość, wiec jak trafisz na mechanika co ma o tym pojęcie to zrobi reset jako pierwszą czynność. Rozbieranie moto od razu to wyciąganie pieniedzy świadome albo i nie jesli ktoś nie potrafi naprawiać tej marki. Przekonałem się o tym bo cale szczęście trafilem na osobę kompetentną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 6:19, 04 Kwi 2014
bartez2005

 
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OSTROW WLKP





WITAM KOLEGOW ! PRZEPRASZAM ZE SIE NIE ODZYWALEM ALE DOPIERO WCZORAJ PODPIOLEM MOTO POD KOMPA. A WIEC ZROBILEM RESET TPS-A I CO JEST LEPIEJ ALE JESCZE CZASEM GASNIE JAK JADE I WCISNE SPRZEGLO BO ODRAZU OBROTY SCHODZA DO 1000 A NIEKIEDY JESZCZE NIZEJ Sad I CZASAMI SLYCHAC JAK PUSZCZE MANETKE TO STRZELA Z WYDECHU I TE OBROTY DZIWNIE FALUJA OD 1000 DO 2000.NAPISZCIE PROSZE GDZIE MAM SZUKAC CZY MOZE W USTAWIENIACH COS MAM POZMIENIAC!POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:45, 04 Kwi 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Mnie też przepala po puszczeniu, a to ponoć normalne.

Prośba - wyłącz Caps Lock... (a może zrób edit poprzednich postów na normalną pisownię też bez - źle się to czyta).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LUZ ZAWOROW
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin