Harry |
|
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2015 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do przyczyny to ciężko stwierdzić. Mój ST 955i '02 też cierpi na tę przypadłość od czasu do czasu. I nie ma jakichś powtarzalnych okoliczności, tzn. np. po dłuższej jeździe ze stała prędkością, albo przy wysokich temperaturach itp. Są do zdarzenia całkiem losowe. Bywa też, że obroty nie są za wysokie, ale spadają za nisko i czasami gaśnie podczas redukcji biegów. W trakcie 2-miesięcznej eksploatacji z przebiegiem ok. 8 tys. km, zdarzyło mi się to kilkakrotnie. Jeśli dolegliwości nie ustępują same po jakimś czasie, pomaga wrzucenie za pomocą TuneEcu jakiejkolwiek mapy. Nawet tej samej która jest wgrana. Oczywiście diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów, świece wymieniłem i filtr powietrza też na K&N zaraz po zakupie. Czytałem na brytyjskich forach, że to dość częsta przypadłość. Trzeba chyba nauczyć się z tym żyć. |
|