Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Olej Cieknący z Odmy przy St 955 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 23:03, 11 Lip 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Jarczoq napisał:
Odma, to odpowietrzenie skrzyni korbowej przez które wydostają się przedmuch z komory spalania, a więc dmucha, a nie ssie.

Kłóciłbym się z tym stwierdzeniem.. jakby by tylko dmuchał, drogi Kolego, to w pewnym momencie osiągnąłbym stan w skrzyni korbowej, określany mianem próżni doskonałej, a tak nie jest Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:11, 12 Lip 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Co za bzdura. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Zarówno w silniku ZI i ZS pełni taką samą funkcję. Chyba nie bardzo wiesz, jak działa silnik spalinowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:40, 12 Lip 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Na forum angielskim także jest stwierdzenie, że na zmianę ssie i dmucha, więc odma nie tylko do przedmuchów jest. Skoro ma to być odpowietrzenie skrzyni korbowej to chyba właśnie po to żeby ani nie zrobiła się tam tylko próżnia, ani żeby nie rozerwało czegoś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:45, 13 Lip 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Angole też chyba nie bardzo wiedzą o co chodzi w tym wypadku. Odma/odpowietrzenie/odpowietrznik. Tamtędy uchodzą przedmuchy z komory spalania. Do tego to służy - jakby co.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:58, 13 Lip 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Abstrahując od tego co angole piszą (a piszą dobrze) powiedz mi Drogi Kolego skąd ma się wziąć luft w skrzyni korbowej, skoro wedle Ciebie odma jest po to, żeby wyssać nadmiar ciśnienia? I dlaczego wąż odmy jest podłączony do filtra luftu za filtrem, a nie walnięty gdzieś w glebę skoro ma tylko dmuchać.

I tak znam zasadę i budowę działania silników spalinowych o zapłonie iskrowym, nawet temat mojej pracy brzmiał podobnie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Pon 21:59, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:38, 14 Lip 2015
Gość

 





nie drapcie się dziewczyny Very Happy do czego by ta odma nie służyła to wymieńcie uszczelniacz, a jeśli wałek na briderze jest wyrobiony to i brider i będzie po sprawie

nowy brider ma już inny kształt niż ten, który miałem w oryginale - mam nadzieję, że będzie lepszy Wink
był taki: [link widoczny dla zalogowanych](KGrHqZ,!i4F!Ji!IvhpBQO5NOzGPg~~60_35.JPG

a tera dostałem taki: [link widoczny dla zalogowanych]

poza kształtem różnią się tym, ze w tym białym wałek był jedynie tuleją wciśniętą na plastikowy wałek, a w tym czarnym jest sam metal - trzymajcie kciuki, na razie nie mam gdzie testować
PostWysłany: Sob 8:52, 18 Lip 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Coś kiepskie to wykształcenie, skoro próbujesz dyskutować. Nie napisałem przecież, że odma wysysa/tworzy podciśnienie, tylko jest odpowietrzeniem. Nie wiem jak inaczej opisać zjawisko przedmuchów z komory spalania (jestem jedynie po technikum). Odmę łączy się podobnie, jak np. odpowietrzenie zbiornika paliwa z układem dolotowym ze względu na "ekologię". W sporcie takich zabiegów się nie stosuje, bo tam potrzeba maksymalnie czystej mieszanki - jeśli wiesz o czym piszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:11, 30 Lip 2015
Gość

 





Jestem po testach. Nic nie cieknie.

Wymieńcie brider i uszczelniacz.
PostWysłany: Pon 22:44, 16 Lis 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Daj symbol od passerottiego jaki to simer, bo z tej ichniej przeglądarki nie mogę dobrać, a u mnie w oringu nie mają calowych rozmiarów jak stwierdzili...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:48, 17 Lis 2015
Gość

 





zadzwoniłem, powiedzialem co chce i bardzo prokliencko nastawiony Pan mi dobrał, mysle, ze najlepiej będzie tak to zalatwic
PostWysłany: Wto 20:40, 17 Lis 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Myślałem po prawdzie, że sobie zapisałeś co kupiłeś, ale jak nie, to i tak miałem dzwonić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:31, 30 Gru 2015
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





też bym zamówił uszczelniacz, jak dowiedziałeś się jaki to napisz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Olej Cieknący z Odmy przy St 955
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin