Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Olej Cieknący z Odmy przy St 955 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Olej Cieknący z Odmy przy St 955
PostWysłany: Wto 22:48, 07 Sty 2014
tomasz196

 
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Słuchajcie, jak się tak fest porozkręcam na autobanie (powyżej 210km/h) to odma w ST zaczyna rzygać olejem z silniczka. Normalne to? czy może serducho się kończy?? napiszcie coś na ten temat. Przy "normalnych" prędkościach ani kropla nie wychodzi. Nie wiem czy powinienem się martwić czy przedłużyć wężyk żeby mi na kapcie nie leciało Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:00, 08 Sty 2014
Gość

 





Normalne niestety... nie tylko Triumphy tak mają, ZZR 1200 np. też... jedynym rozsądnym wyjściem jest zamontowanie catch tanku
PostWysłany: Czw 15:31, 09 Sty 2014
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





WYKRĘĆ KOREK WLEWU OLEJU NA ZAPALONYM SILNIKU JAK BĘDZIE BIĆ KOMPRESJA TO PRZYGOTUJ SIE NA MAŁY REMONT SILNIKA , MI TEŻ WYCISKAŁO JAK DOSTAŁ W PI..E PRZEWODEM ODPOWIETRZAJĄCYM ,A NA KONIEC SEZONU WYWALIŁ OLEJ WYDECHEM I SILNIK KAPUT Sad PO ROZEBRANIU MECHANIK STWIERDZIŁ ZAPIECZONE PIERŚCIENIE I USZCZELNIACZE ZAWOROWE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:05, 17 Kwi 2014
Gość

 





[link widoczny dla zalogowanych] znalazłem problem, tzw breather seal do wymiany. poszukaj w necie jest mnówstwo tego rodzaju historii Smile popularna usterka, ale na szczęście tania w naprawie

to jest część nr 5 na tym obrazku
PostWysłany: Czw 1:15, 17 Kwi 2014
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





A nie prościej przedłużyć wężykiem i niech sobie na łańcuch kapie?;P Ot i masz orginalnego skotoilera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:16, 17 Kwi 2014
Gość

 





może i prościej, ale trzeba wozic butelke z olejem ze sobą i dolewać w kółko do silnika... zawracanie głowy Smile


tu np. jest dyskusja o tym: [link widoczny dla zalogowanych]
PostWysłany: Wto 0:45, 29 Kwi 2014
Gość

 





wziąłem się i zdjąłem dekiel... oto co zastałem pod nim:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak to miało być szczelne ja się pytam? brak słów na to, jaką ludzie fuszerkę odpierda..ją

no, ale się zrobi i będzie mniut Smile
PostWysłany: Śro 17:25, 07 Maj 2014
Gość

 





update:

uszczelniacz kupiony w [link widoczny dla zalogowanych] za całe 7 PLN brutto

dziś wieczorem go założę i zobaczymy Smile
PostWysłany: Pon 20:40, 06 Lip 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





No i ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:40, 07 Lip 2015
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





jaki dokładnie uszczelniacz kupiłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:34, 10 Lip 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Też jestem ciekawy, leje mi się olej z airboxa po przepustnicach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:33, 10 Lip 2015
Gość

 





i gówno to dało Very Happy no dobra, było lepiej, ale nie dało się jeździć szybciej niż pozwala autostradowy limit dłużej niż minutę

tu jest link z rozmiarem: [link widoczny dla zalogowanych] i tu: [link widoczny dla zalogowanych]

wyżej pisałem, gdzie kupiłem niemalże w tym rozmiarze

zanim w końcu wymieniłem brider [link widoczny dla zalogowanych] , index części w triumphie T1100107 , wydłużyłem ten wąż z lewego dekla, żeby nie leciał do erboksa tylko zakończyłem go małym filtrem kn i wypuściłem gdzieś z tyłu - dzięki temu nie lał mi sie olej po silniku

wałek na briderze był już tak powycinany, że żaden uszczelniacz już nie był w stanie utrzymać ciśnienia

mój wyglądał dużo gorzej niż np tu: [link widoczny dla zalogowanych](KGrHqZ,!i4F!Ji!IvhpBQO5NOzGPg~~60_35.JPG

to sie nazywa centrifugal breather

powodzenia


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 16:49, 10 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
PostWysłany: Pią 22:58, 10 Lip 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Nie ma takiego z mniejszym otworem wewnętrznym? Wałek przetoczyć i spolerować i walnąć mniejszego simera...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:21, 11 Lip 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ale że niby teraz simering w zamienniku i trzyma ciśnienie i oleju nie wyciska? Pytam, gdyż na tamtym forum anglo w dalszej części stwierdzono, że musi być oryginał, gdyż ma inny profil wargi. Już szykuję się na ten wyższy koszt.

[edit] I jeszcze pytanie. Żeby to wymienić to wystarczy zrzucić tylko zewnętrzny dekiel z lewej strony czy jeszcze trzeba grzebać głębiej?

[edit] I jeszcze jedno rozwiązanie - czy ktoś stosował? Mianowicie odpięcie węża od airbox-u, na jego koniec założenie filtra np małego KN. Dziura w airbox-ie zaślepiona śrubą na silikonie. Czy taka opcja nie spowoduje zaciągnięcia wody do silnika przez filtr?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Sob 13:06, 11 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:35, 11 Lip 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Odma, to odpowietrzenie skrzyni korbowej przez które wydostają się przedmuchy z komory spalania, a więc dmucha, a nie ssie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Pon 19:47, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Olej Cieknący z Odmy przy St 955
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin