Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> OPONY Michelin Pilot Road 2CT Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
OPONY Michelin Pilot Road 2CT
PostWysłany: Czw 12:13, 06 Cze 2013
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Dobiegał końca żywot Bridgestone BT020,na których mój sprzęcik zjechał z taśmy produkcyjnej,a stary DOT dało się wyczuć pod palcami że jest zbyt twardy,nawet po rozgrzaniu....palenie gumy obowiązkowe..dym piękny i gęsty ....po licznych artykułach w prasie i zaufaniu do ekipy MOTORRAD ,padł wybór na Michelin PILOT ROAD 2CT,która twierdziła że te opony są niezwykle poręczne ........co to oznacza w praktyce jest ciężkie do opisania..teraz Sprint ST zachowuje się jak baletnica na kałczukowym parkiecie...reakcja na składanie w zakręt wyśmienita..już nie muszę prosić brutalnie w środku zakrętu o głębsze złożenie...ta opona wie co zamierzam zrobić ... jazda w deszczu nie dawała złudzeń...każdy uślizg jest kontrolowany i następuje z wyczuwalnym opóźnieniem...zaznaczam,że z oczywistych powodów opony nie są ... NEW !!!... INNY MOTOCYKL-jak mawia mój kolega po zmianie opon
NIE-INNA JEST TYLKO OPONY -a różnica której się nawet nie spodziewałem -------------POLECAM


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:10, 09 Cze 2013
kaśka

 
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia





Posiadałam te kapcie w RR-ce i byłam bardzo zadowolona , po przerwie z michałkami wracam do nich i w sobote Tosia dostała nowe Miśki Very Happy

Także polecam !

a tu FOTO z Romanem :

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:45, 14 Cze 2013
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





teraz z innej beczki Bridgestone Battlax S 20 ....ta opona dosłownie przykleja się do asfaltu,rewelacyjne trzymanie,można poczuć jej prawdziwy sportowy charakter(nie jest tak czuła na niedogrzanie jak opona wyczynowa) ...jednak na mocarnym B-KINGu nie dała rady nakręcić 3000km....przy umiarkowanie ostrej jeździe i przeloty......."But it's possibly and definitely not enough " ..........ale czego się nie robi dla przyczepności...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:10, 27 Cze 2013
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Pilot Road 2 2ct trzyma w deszczu do 160km/h..sprawdzone.. i tym samym jest to idealna opona do szybkiej turystyki w zmiennych warunkach pogodowych ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:52, 11 Cze 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Jednak muszę dodać,że zbliżając się do maksymalnych prędkości i pokonując winkle jest ona bardzo niestabilna i lekko zaskakująca...cały czas korekta toru i pozycji staje się nieodłącznym elementem tej układanki...a mocno nagrzany asfalt jeszcze potęguje te odczucia ...

..nie wiem czy to przypadłość wszystkich opon dwuskładnikowych,czy tylko Pilot Road 2CT,która w dodatku jest dość twarda na środku co czuć przy ostrym hamowaniu...

...ale wystarczy odpowiednio zwolnić tempo i wszystko wydaje się OK !
wtedy można docenić jej zalety i nawet deszcz nie jest w stanie wytrącić jej z równowagi ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:18, 11 Cze 2014
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





wydaje mi się, że może to być charakterystyczne dla opon dwuskładnikowych. w końcu boki takiej opony są bardziej miękkie jak środek.
jadąc 220-230 w zakręcie również czuję pewną niestabilność - mam Angele GT. jednak na PR3 wydaje mi się, że ta niestabilność była większa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:46, 21 Cze 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Oczywiście,że najlepiej zwalić na gumy... Ale niestety muszę się przyznać,że to po części moja wina...bo opony PR2(2ct) swoją drogą nie lubią tak ekstremalnej jazdy i na dodatek zaburzone zostały dodatkowe parametry czyli ..
-niewłaściwe,czyli zbyt niskie ciśnienie przód i tył (powinno być ok przód 2,4-2,9 ..tył 2,6-2,9) ale od 2,7 nie zmniejszają się już opory toczenia
-źle wyregulowana tylna zawiecha (utwardzone górną,ale nie stłumione dolną regulacją)
...wczorajsze szybkie winkle to po prostu była "poezja"

w instrukcji obsługi podano;
przód 2,5
tył 2,9


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BOULI_76 dnia Śro 13:12, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:07, 16 Lip 2014
adrianadro

 
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk / Złocieniec





Dwa tygodnie śmigam na nowej tylnej oponce PR3 2CT - (stara była zjechana od momentu zakupu więc nie mam porównania bo tamta ciągle miała tendencje do uślizgów i dziwnych zachowań) i jestem bardzo zadowolony na mokrym w końcu czuję się pewnie. Na przodzie mam PR jednoskładnikową jeszcze na ten sezon zostaje i też daje radę. Do szybkiej turystyki jak najbardziej opony warte polecenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:05, 13 Sty 2015
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Hejka! Odgrzewam temat - a co myślicie o bucikach Dunlop Sport Max Sport Smart. Jak się to ma do tych o który wyżej piszecie, również kosztowo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:20, 14 Sty 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





objeździłem 3 kpl dunlop road smart i złego słowa o nich nie powiem tak na suchym jak i na mokrym nie narzekałem a i przebiegi dobre -cenowo road smarty 1 zbliżone do michałów pr 2 więc to kwestia wyboru


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:21, 14 Sty 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Mam Continentala RoadAtaca2 Sport na przodzie i dwu składnikowego RoadAtaca2 na tyle , trzymają zajebiście deszczyk , poranna mgiełka , wieczorna rosa elegancko i zgodnie z planem , zero nieprzewidzianych zachowań przy gwałtownym odkręcaniu czy hamowaniu w łuku , a cenowo rewelacja , kupowałem w Topgumy.pl w porównaniu do Miśków , mówię oczywiście o nówkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:08, 14 Sty 2015
tjmc

 
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn





dunlop jak i continental super sprawa , jeździlem wcześniej na dunlopach teraz jeżdżę na continental ach , chciałem spróbowac czegoś innego i nie zawiodlem się także jak masz kupic w dobrej cenie dunlopy czy continentale NIE ZASTANAWIAJ SIĘ!!! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:26, 14 Sty 2015
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Dzięki Wam za słowo. Wrzuciłem pytanie jak to się mówi "musztarda po obiedzie" bo już kupiłem i wczoraj przyszły. Na przedniej Dunlopie nawinąłem 15kkm i zostało 1mm bieżnika do znaczka, na tylnej 10kkm i ją jeszcze dojadę w nowym sezonie. Byłem tylko ciekawy (poniewczasie) czy dobrze zrobiłem właśnie te gumki kupując powtórnie Smile
Sądzicie, że zajechałem je przedwcześnie, czy to rekord dla tych kapci Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:07, 15 Sty 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





sport maxy są dość miękkie bardziej w stronę sport niż turystyka ,a co za tym idzie przebiegi w granicach 12-18tkm ale raczej te 12 ,za to masz w turystyku super przyczepność i dobre wyczucie w zakrętach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:15, 15 Sty 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Dlatego za namową przyjaciela serdecznego kupiłem Sport na przód i dwuskładnik na tył i jest rewelacja , nawet w taką pogodę jak dzisiaj , 70 km machnąłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OPONY Michelin Pilot Road 2CT
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin