Jarczoq |
|
|
|
Dołączył: 04 Lip 2015 |
Posty: 490 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
 |
 |
 |
|
Każdy płyn składa się w 50-60% z wody i to woda odparowuje. Triumph ma układ nisko-ciśnieniowy, czyli odparowanie jest większe, dlatego dolewa się wody, a nie płynu, bo dolewając płynu zagęszczasz ten w silniku, a to może spowodować wcześniejsze wrzenie. Po za tym, płyn w moto należy zmieniać co roku, ponieważ układ jest mały, a silnik wysilony i szybko traci właściwości smarne (smaruje pompę), a to jest ważne, a nie zamarzanie. Nawet mocno przepracowany płyn długo nie zamarza. Płyn może mieć kolor zarówno niebieski, jak i zielony (ta sama grupa). Ja stosuję ostatnio bezkrzemianowy, który ma kolor czerwony i miesza się go z kranówą. |
|