Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Problem po regulacji zaworów ST 1050
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem po regulacji zaworów ST 1050
PostWysłany: Śro 19:07, 01 Lip 2015
benzephyr

 
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz





Witam.

Oddałem moto do regulacji zaworów, synchro przepustnic, wymiana świec na irydowe, płyny itp.

Po odbiorze moto miało wolne obroty bardziej falujące niż przed regulacjami.
Moc spadła chyba o 50 %, aby coś wyprzedzić trzeba zbić do 3, na 5, 6 kompletnie nie jedzie. Spalanie wzrosło do ok 8l. Po krótkim czasie zaczęły sie problemy z rozruchem. Na zimnym zapalił bez problemu, ale zaraz jak się zagrzał gasł i ciężko było go zapalić, jak już to chodził na 2 cyl. po przejechaniu się kilku kilometrów sytuacja się poprawiała.

Mechanik, notabene mój kumpel założył z powrotem stare świece, coś tam przy przepustnicach pogmerał i teraz przynajmniej nie gaśnie na wolnych, ale w dalszym ciągu falują, a przy ruszaniu trzeba dodać wiecej gazu by nie zgasł.

Myślałem że to może paliwo do d..., ale zalałem wlasnie już drugi zbiornik i dalej to samo.

Kolega twierdzi że łańcuch rozrządu jest już wyciągnięty , po wyregulowaniu zaworów, które miały spory luz zmienił się teraz zapłon.


Miał ktoś może podobny przypadek ?

Zna ktoś ewentualnie dobrego szpeca w Małopolsce od Triumpha ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benzephyr dnia Śro 19:08, 01 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:28, 01 Lip 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





coś poprzestawiał, zapłon nie może być przesunięty po regulacji zaworów, szkoda że jesteś daleko ode mnie cos by się poprawiło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PETER dnia Śro 23:29, 01 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:24, 02 Lip 2015
Gość

 





a słyszysz dzwonienie w silniku od rozciągniętego łancucha? to dzwięk, którego na pewno byś nie przegapił
PostWysłany: Czw 21:34, 02 Lip 2015
Marecki_

 
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bojanowo





Dostałeś odpowiedź na FM - możesz mieć przestawiony rozrząd o jeden ząbek. "Mechanik" pewnie coś źle złożył po korekcie luzów zaworowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:05, 02 Lip 2015
benzephyr

 
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz





Dzięki chłopaki Smile

Do Pruszkowa mam niestety kawałek , co do dźwięku łańcucha to sęk w tym , że go nie słyszałem. Zaworki faktycznie cykały, natomiast łańcuch jest cichy.

Może faktycznie coś zchrzanił z rozrządem.
Oddaję mu motor z powrotem, jak tylko uda z powrotem doprowadzić go do poprzedniego stanu , dam znać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:19, 02 Lip 2015
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





Może za mocno ścisną zawory dla tego może nie mieć mocy bo do końca się nie otwierają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:30, 02 Lip 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





wybrałeś najlepsze wyjście ,podpowiedz mu że dla ułatwienia powinna mu pomóc druga osoba trzymając wałki do czasu napięcia łańcucha rozrządu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:48, 03 Lip 2015
benzephyr

 
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz





ma mi sprawdzić jeszcze raz zawory, ewentualnie zrobic luzy takie jakie mial przed regulacją, mam nadzieję zę nie przedobrzy w drugą stronę.

Wie ktoś jakie maja być nominalne luzy zaworowe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:18, 03 Lip 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





ssące 0,10do 0,20 mm
wydechowe 0,20 do 0,30


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:25, 04 Lip 2015
benzephyr

 
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz





Dziękuję Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem po regulacji zaworów ST 1050
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin