Kolejne..moze dziwne pytanie..po kilku przelotach zauwazylem ze aby skrecic w prawo musze uzyc wiecej sily w przeciwskret niz skrecajac w lewo..troche to dziwne bo moto prowadzi sie prosto...probowalem znalezc jakies info na ten temat..ale nic nie znalazlem...wyglada na lozysko glowki ramy...ale moze ktos ma jakis inny pomysl..luzu na lozysku nie stwiedzilem
nie koniecznie musisz mieć luz na główce ramy możesz mieć np wybite łożyska ,postaw na centralnej niech ktoś naciśnie tył tak aby przednie koło oderwało się od ziemi i delikatnie dwoma palcami obróć kierownice od jednego skrajnego położenia do drugiego powinna się dać obrócić płynnie bez zacięć czy przeskoków szczególnie w okolicy położenia na wprost
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1