Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Sprint ST 1050 gaśnie, nie trzyma obrotów
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sprint ST 1050 gaśnie, nie trzyma obrotów
PostWysłany: Nie 15:16, 08 Cze 2014
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





Witam dzisiaj miałem następujący problem sprint nie trzymał obrotów i gasł odpalałem parę razy jednak nic się nie zmieniło przejechałem jakieś 20 km utrzymując obroty manetką i obroty już się utrzymują jednak wydaje mi się że są za wysokie co boże być tego przyczyną ?? trzeba ustawić przepustnice ? przepływomierz ?? może już ktoś miał taką sytuację


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:37, 08 Cze 2014
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





u mnie wytarło się miejsce gdzie silnik krokowy dotyka do dźwigni przepustnicy i tam sie zacinało ,wyrównałem papierkiem ściernym 400 i pomogło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:34, 09 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





A masz może tak, że po wrzuceniu biegu obroty jadą w dół?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:40, 09 Cze 2014
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





No mam tak że np. dojeżdżam do świateł wrzucam luz i mi gaśnie no to przytrzymam go na obrotach manetką i jadę dalej, dojadę do następnych świateł i obroty są na poziomie 2 tyś. a jak jadę to przy lekkim trzymaniu gazu czasami poszarpie i strzeli z komina znacznie głośniej niż zwykle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:14, 09 Cze 2014
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





Coś było rozbierane prędzej?(przepustnice itp.) z drugiej strony wachania obrotów to obstawiam czujnik TPS-a, podłącz OBD2 sprawdź napięcie na czujniku i wszystko będzie jasne.
CO to samego gaśnięcia , miałem kiedyś podobnie, trza ściągnąć bak ,airboxa i dostać się to silniczka krokowego, ST1050 nie posiada regulacji obr, więc samo grzebanie nie pomoże.Mi łapał lewe powietrze też potrafił nieraz zgasnąć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Pon 23:16, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:17, 10 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Rychu a co zrobiłeś przy silniczku krokowym? Mnie kolega z innego forum polecił zmienić 3 przewody co idą z silniczka krokowego i właśnie ich szukam. Rozmiar króćca wczoraj sprawdzałem, a że nie miałem suwmiarki to średnicę przewodu mierzyłem wiertłem i wyszło mi na 7 mm.

Czytałem też jeszcze coś o oringu w silniczku krokowym, ale pewnie jak rozbiorę to może przesmaruję silikonem.


Szacho998 - zresetuj przepustnicę i zobaczysz czy pomogło. Jeśli po kilkudziesięciu kilometrach znowu się będzie to działo to masz jak ja i szukać możemy rozwiązania razem.



Problem jest opisywany na forach zagranicznych najczęściej w temacie: High idle in neutral.
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu informacje na temat resetu TPS:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Warto się zarejestrować a translate.google pomaga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:57, 10 Cze 2014
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





No dzisiaj będę coś grzebał podłącze kompa i zobaczę te przepustnice


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:25, 10 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ja już mam kupione węże paliwowe. Wziąłem dwa rozmiary: 6 i 8. Pierwszy wejdzie na wcisk, a jeśli jednak zdecyduję się założyć ósemkę to dokupiłem zaciski.

Teraz tylko muszę znaleźć czas, więc pewnie w weekend dopiero. Jakoś chcę wierzyć, że to będzie to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:17, 11 Cze 2014
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





To co opisuje Sacho to na początku bym zrobił reset TPS-a i wyregulować silniczek krokowy(ISCV).Pomierz V na czujniku(przez TunaEcu) i ew.wyreguluj.Ja ustawiam na zimnym silniku, tylko synchro na rozgrzanym.
Śruba regulacyjna z silnika krokowego pozwala ustawić ramię 0,5mm, choć ja różnicy nie poczułem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:52, 12 Cze 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ehh. Mam to samo w swoim speed triple 1050 z 2005 roku..

Przed wymianą regulatora myślałem że to jest jego wina.
Teraz lubi albo spadać z obrotów, albo utrzymuje się np 2 tyś. Z tym że u mnie sytuacja wygląda tak, że wszystko jest ok, obroty są poprawne, jeżdżę i nagle przez kilkadziesiąt minut na wolnych trzyma się 2 tyś, po czym po 10-20 minutach jest znów już ok.

Albo jeżdżę, wszystko jest ok, po godzinie znów go odpalam i obroty spadaja, pojeżdżę tak z 20 minut i znów wszystko jest ok.

Pękł mi plastik mocujący w czujniku położenia przepustnicy (nr 2 na zdjęciu worldoftriumph(tutajkropka)com/tpl/images/1000251.jpg), niby jak resetowałem TPS to napięcie było ok. Chyba że on coś chrzani.

Jak dorwę go w jakiejś normalnej cenie to go wymienię, tylko obawiam się że to nic nie da, bo zanim pękł to problemy były podobne.

BTW. Można sprawdzić czy te napięcia 0,6V i 0,75V są prawidłowe bez resetowania?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamek35 dnia Czw 17:11, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:55, 12 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Coś mi się wydaje, że też będziesz musiał zainwestować w węże jakieś 9 zł... Może w weekend spróbuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:33, 13 Cze 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jeżeli to byłoby to to to nie problem. Czekamy na relacje. Ja czekam jeszcze na kabel bo poprzedni padł.
Jaki oryginalnie jest tam rozmiar?

Ja musze jeszcze jedno zrobić, tak teraz sobie myślę że może jest problem z przewodami tymi od synchronizacji przepustnic. Moga bardzo łatwo spaść, postaram się je wymienić i założyć jakieś opaski, tylko nie wiem jakie przewody muszę kupić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamek35 dnia Pią 9:39, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:03, 13 Cze 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





adamek35 napisał:
Jeżeli to byłoby to to to nie problem. Czekamy na relacje. Ja czekam jeszcze na kabel bo poprzedni padł.
Jaki oryginalnie jest tam rozmiar?

Ja musze jeszcze jedno zrobić, tak teraz sobie myślę że może jest problem z przewodami tymi od synchronizacji przepustnic. Moga bardzo łatwo spaść, postaram się je wymienić i założyć jakieś opaski, tylko nie wiem jakie przewody muszę kupić.


Przy okazji jak będziesz ściagał air boxa to wyczyść sobie zawory SAI -to te trzy klapki na głowicy nad świecami. [link widoczny dla zalogowanych]
To takie coś jak EGR w samochodzie. Wpływu większego nie bedzie to miało na jazdę, jedynie na czystość spalin.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:12, 13 Lip 2015
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Komuś udało się pozbyć tego efektu? Bo co wyreguluje TPSa (nowy czujnik) to chwile jest ok, a potem znów to samo - tak jak autor tego tematu opisuje.

PETER napisał:
u mnie wytarło się miejsce gdzie silnik krokowy dotyka do dźwigni przepustnicy i tam sie zacinało ,wyrównałem papierkiem ściernym 400 i pomogło


Czy mógłby ktoś zaznaczyć mi to miejsce albo trochę lepiej wytłumaczyć np. na podstawie rysunków z triumph parts?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:31, 13 Lip 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A TPS-a na jakie napięcie ustawiasz? Masz równo 0,60V? Ja w sobote regulowałem bo też mi speed świrował z obrotami. Jak podłączyłem TUNEecu i zrobilem test to wyszło mi 0,68V. Po ustawieniu na 0,60 jak ręką odjął


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sprint ST 1050 gaśnie, nie trzyma obrotów
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin