Forum motocykli Triumph

ZalogujRejestracjaFAQUżytkownicySzukajForum Forum motocykli Triumph Strona Główna

Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> {Sprint st 1050} Sprzęgło
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
{Sprint st 1050} Sprzęgło
PostWysłany: Wto 9:08, 21 Lip 2015
Marwopl

 
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie





Witam
Zabrałem się z wymianę sprzęgła. Problem tkwi w częściach. Wie ktoś może gdzie dostanę w miarę dobrej cenie przekładki do sprzęgła i uszczelkę ?
Same tarcze już znalazłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:26, 01 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A dlaczego chcesz wymienić również przekładki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:40, 02 Sie 2015
Marwopl

 
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie





Temat już raczej nie aktualny , ale lepiej wiedzieć na przyszłość a no temu że trzeba wymieniać przekładki razem ze sprzęgłem , ale wiadomo nikt tego nie robi xD i sam tak zrobiłem. Tzn moje nie były w stanie jakimś mocno dojechanym więc papierek ścierny i lecimy nowe sprzęgło przetarte przekładki uszczelka wycinana pod osłonę więc można powiedzieć się udało.

Pytam bo jeżeli miałbym mocno zgrzane przekładki to należy wymienić a serwis triumpha życzy sobie 70 zł za jedna a jest ich 10 Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:48, 03 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Nie trzeba zawsze wymieniać przekładek. Robi się to tylko, jak są wytarte lub przegrzane, a to najbardziej zależy od stylu jazdy i oleju w jakim to pracuje. Zdarzało się nieraz, że ktoś chciał zaoszczędzić na oliwie i lał produkt z modyfikatorami tarcia (do samochodu), wtedy się paliło. Po za tym, nie "zrywając" go można jeździć bardzo długo - zakładając, że sprzęgło nie jest (jak np. w BMW) za słabe w stosunku do obciążenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:27, 03 Sie 2015
Marwopl

 
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie





No też tak myślę , lecz chodziło mi o serwis i producentów którzy mówią , że raczej się zmienia razem ze sprzęgłem przekładki. Sam nie zmieniałem przekładek bo po co xD były w porządku tylko teraz muszę już na przyszły sezon kupić olej do trampka jakiś lepszy. Na razie siedzi motul 10w40 5100 , chciałbym jakiś Liqui Moly zalać , lecz nie wiem jaki. Dokładając jeszcze czy syntetyk czy nie Smile Co do mojej jazdy to jeżdżę normalnie , bardziej turystycznie niż sportowo , ale chcę mieć niezawodną skrzynię zamiast osiągów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:31, 05 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Wszystko zależy, jak bardzo lubisz swoje moto. Jak bardzo, to RP 20W50, jak mniej niż bardzo, to masz do wyboru BR EXP/EXL 15/20W50 lub Penrite 10W50. Każdy z nich jest lepszy od LM, a to czy minerał, czy syntetyk, ma mniejsze znaczenie. Najważniejsze jest, kto ten olej zrobił. Np. minerał z Quaker State jest lepszy od wielu innych pół i pełnych syntetyków innych firm, co jest spowodowane jakością ropy z której jest robiony i jakością rafinerii, w których jest robiony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:34, 05 Sie 2015
Marwopl

 
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie





Wiesz można powiedzieć , że przekonuje się do tego co powiedziałeś i jak mam lać to zaleję raczej ten najlepszy olej. Troszkę się wykosztuje xD , ale czy RP 20w50 na pewno będzie pasować do trampka i czy będzie w porządku Smile W sumie jestem w stanie do 300 zł wydać za rok na olej i filtr oleju, jeżeli ma mojemu trampku to jakoś pomóc, czemu nie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:04, 06 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ja osobiście jeżdżę na RP własnie dlatego, że co jakiś czas testuje inny olej (obecnie w FJ P 10W50). Do Sprinta pomimo płukania na pierwszy raz też będzie Penrite, ale w następnym sezonie już RP. Co do kosztów - zawsze jest tak samo : najpierw niepewność (czy dobrze robię?), a później zadowolenie z wydanej (niemałej) kasy. Jak nie spróbujesz - nie będziesz wiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:43, 01 Lis 2015
kefas

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź/Bydgoszcz





Podłączam się pod pytanie autora wątku bo nikt nie odpisał. Czy wie ktoś, gdzie mogę kupić tarcze? Jest ich 10, wszystkie zamienniki jakie widziałęm mają 9, dokopałem się do jakichś lucasa w itercars ale niedostępne.

Druga sprawa przekładki - też chcę zmienić bo mam popalone a nie wiem gdzie można w ogóle zakupić. ASO za drogie - czyżby zostawało tylko UK?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:36, 01 Lis 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Ja kupowałem w Intermotors ale do 955


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:10, 01 Lis 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A są różnice ? Może (jak wielu innych przypadkach) stosują takie same w wielu modelach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:20, 01 Lis 2015
Marwopl

 
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie





Nie mam pojęcia sprzęgło samo w sobie to intermotors, a przekładek nie zmieniałem nie mogłem nigdzie dostać. A sprowadzanie jest za drogie, tym bardziej ze pytałem , może jakieś zamienniki albo coś , ale jak to bywa nikt w intermotors i paru innych sklepach nie wiedział. Trudna sprawa .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:37, 01 Lis 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jedynie można porównać, jeśli ktoś będzie miał na wierzchu i wtedy zwymiarować. Dane z kilku źródeł porównać i będziemy wiedzieć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:43, 01 Lis 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Larson ma skatalogowane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:12, 02 Lis 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Jarczoq napisał:
A są różnice ? Może (jak wielu innych przypadkach) stosują takie same w wielu modelach.


Po weryfikacji nr poszczególnych części na stronach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
okazuje się, że tarcze są różne pomiędzy modelem 955, a 1050, ale po analizie poszczególnych części są elementy wykorzystywane w jednym jak i w drugim modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
{Sprint st 1050} Sprzęgło
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin