Jarczoq |
|
|
|
Dołączył: 04 Lip 2015 |
Posty: 490 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
Jak pisałeś, że jest nadzieja, że kolizji nie było, to pomyślałem sobie, że Twój mechanik coś niedomaga. Nie zdarzyło mi się, żeby w takiej sytuacji w takim silniku nie doszło do kolizji. Co do ślizgu, to w silnikach mocno obciążonych termicznie powinno się wymieniać je wraz z łańcuszkiem nie oglądając ich nawet, dlatego ważne jest, żeby temperatura załączania wentylatora była jak najniższa. Można sobie pomóc używając dodatku do płynu chłodzącego, który obniża temp. roboczą poprzez lepsze przewodzenie. Po za tym, myśl pozytywnie - co by nie było, będzie dobrze. |
|