Jarczoq |
|
|
|
Dołączył: 04 Lip 2015 |
Posty: 490 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
Ten jest lepszy, nie tylko dlatego, że jest tańszy, ale chociażby dlatego, że (czym się firma chwali) ma dużo więcej cynku, który zabezpiecza przed "suchym" tarciem, np. w trakcie rozruchu. Po za tym, wolniej się przepracowuje, mniej-więcej jak BR. Motul zaczyna obniżać jakość już od jakiegoś czasu. W sumie nigdy nie był lepszy, niż solidna średnia jakość.
Rura, mój dystrybutor tego w ogóle nie bierze bo po co, jak jest PAOEster 15W50, który kosztuje 204;, a jak chcesz taniej, to masz tego 10W50. Oba do cięższej pracy. 10W40, to zalecenie minimalne. Sobie i klientom zawsze leję W50 lub lepiej. |
|