Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Sprint ST 2005 Problem Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sprint ST 2005 Problem
PostWysłany: Czw 18:14, 15 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Witam
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Sprinta St 2005 rocznik...Mam taki dziwny problem związany z nim a mianowicie strasznie głupieją mu obroty. Wiem wiem że jest dużo tematów z tym związanych ale mój problem narasta, gdy zgaszę rozgrzanego triumpha i spróbuję go ponownie odpalić. Niestety na rozgrzanym silniku za nic w świecie mi nie odpali.
Po podłączeniu do TuneEcu wyświetlił mi się 2 błędy:
1 to P0031 ale to chodzi o sondę lambda którą po prostu poprzedni właściciel wyrzucił
2 to P1105... MAP sensor vacuum hose fault...Wiecie co oznacza ten błąd?
Czy brak sondy lambda może powodować jakieś dolegliwości i jak mogę ewentualnie oszukać komputer że ona jest...słyszałem że jakoś opornik można wlutować zamiast sondy lambda ale nie wiem o co z tym chodzi
Crying or Very sad
Pomożecie ?
I jeszcze jedna sprawa troszkę głupia a mianowicie jak zresetować TPS i ISCV...wiem że powinienem poszukać w necie a nie na gotowca czekać ale potrzebuję tak krok po kroczku wytłumaczenia jak to zrobić nowicjusz jestem jeśli chodzi o trampki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Czw 18:21, 15 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:51, 15 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Co do sondy to są mapy na których motocykl hula bez niej bez problemu a co do drugiego błędu sprawdź ładowanie i czujnik w airboxie. Reset jest na forum , szukaj w postach Szymona , główny dłubała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:37, 15 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Drugi błąd to dosłownie - "błąd wężyka imap", czyli prawdopodobnie niepodłączony/nieszczelny.
Co do sondy, to, albo inna bit-mapa, albo emulator.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Czw 20:38, 15 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:56, 16 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Jak ogarnę dobrze tuneEcu to myślałem właśnie nad wgraniem innej mapki i jeszcze jedna sprawa która mi się przypomniała.Nie wiem czemu ale w TuneEcu okno test mam tak jakby nieaktywne...oczywiście na włączonym silniku...na początku chodził mi tylko obrotomierz...a jak próbowałem coś grzebać w TPS to nawet obrotomierz mi już tam nie chodzi...jak ogarnę reset to sprubuję jeszcze raz TPS zresetować Very Happy

I jeszcze jedno gdzie W trampku powinien znajdować się ten czujnik MAP-czujnik ciśnienia bezwzględnego. W samochodzie znajduje się on w okolicy kolektora ssącego tak mi sie widzi a w trampku to jest ten na airboxie czy jeszcze inny?


Problem z błędem został rozwiązany.Okazało się,że wężyk od przepustnic nie był podpięty do czujnika MAP...teraz tylko zresetuje TPS i silniczek krokowy i powinno wszystko chulać.Dam wam znać jak poszło Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Pią 11:47, 16 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:15, 16 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Problem został rozwiązany. Reset TPS i ISCV zdziałał cuda. Nawet nie będę wgrywał innej mapki bo na tej motorek po prostu lata i śpiewa i wszystko gra:D Od teraz mogę się nazwać szczęśliwym posiadaczem DZIAŁAJĄCEGO triumpha Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:21, 16 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Wisisz flaszkę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:41, 16 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Komu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:27, 17 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Aż chce się jeździć teraz...szkoda, że pogoda nie dopisuje. Flaszka bedzie wrr Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:52, 19 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





A i jeszcze jeden "problem" mam apropo mojego rzęcha. Nie wiem czemu ale od pewneo czasu na zimnym silniku lubi puścić dyma i to dość konkretnie...w sumie nie przejmowałem się tym zbytni, bo dymienie ustawało jak silnik się rozgrzał.Nie jestem pewien ale zaczęło się to jak dolałem świeżego oleju i delikatnie ponad stan.Przyczyną może być zmieszanie 2 różnych olejów lub to,że był go zbyt dużo? Po dolewce przejechałem kilkadziesiąt metrów i od razu upuściłem olej do właściwego poziomu jak coś...a dym jest biały.Jak macie jakieś pomysły to będę wdzięczny jeżeli się nimi podzielicie.Chyba że ten typ tak po prostu ma jesienią gdy temperatury są dość niskie.

A i zapomniałem dodać, nie mam w nim sondy lambda i z wydechu lubi zapluć jakąś przezroczystą substancją jak przegazuję.Plucie raczej ustaje jak silnik się rozgrzeje.Raczej olej to nie jest ale te kropelki są malutkie więc stwierdzić jednoznacznie nie mogę.
Orientując się na innym forum piszą że dymek na zimnym silniku jest dość normalną rzeczą gdy temperatura otoczenia jest niska, ale chciał bym też usłyszeć wasze opinie...i w sumie im zimniej na zewnątrz tym więcej dymu puszcza Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Pon 17:20, 19 Paź 2015, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:19, 19 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Jeżeli to wygląda jak para wodna to spoko , wilgoć robi swoje i po prostu paruje w skutek nagrzewania ale jeżeli kopci na biało to sprawdzaj stan płynu chłodzącego czy nie ubywa bo to już kłopot , a co do oleju to w przyszłym sezonie zpodaj maszynie LIUQIMOLLY , wtedy to zobaczysz różnicę w pracy silnika a zwłaszcza skrzyni , jest temat na forum ewentualnie zerknij na forum Tiger tam też już oleje są przewałkowane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:34, 19 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Układ wydechowy w moto jest dosyć krótki przez co temperatura dosyć szybko się zmienia i to powoduje silne skraplanie się pary. Czym zimniej - tym mocniej. Dym od oleum jest niebieskawy i się "ciągnie". Para szybko znika. Ja Ci polecam Royal Purple. To dopiero jest różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:23, 20 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Aż z ciekawości poczytam o tych olejach. W sumie nigdy nie zwracałem większej uwagi na olej. Zawsze lałem Mobila.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:52, 20 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





WieRcik napisał:
Jeżeli to wygląda jak para wodna to spoko , wilgoć robi swoje i po prostu paruje w skutek nagrzewania ale jeżeli kopci na biało to sprawdzaj stan płynu chłodzącego czy nie ubywa bo to już kłopot , a co do oleju to w przyszłym sezonie zpodaj maszynie LIUQIMOLLY , wtedy to zobaczysz różnicę w pracy silnika a zwłaszcza skrzyni , jest temat na forum ewentualnie zerknij na forum Tiger tam też już oleje są przewałkowane.



[link widoczny dla zalogowanych]
Taki opis to tylko chwyt marketingowy czy naprawdę z tym dwusiarczkiem molibdenu tak jest...Mam rozumieć, że on niweluje mikrorysy i tworzy powłokę ochronną mhh brzmi neżle
Na wiesnę na pewno zaleję taki olej...przekonałeś mnie tą skrzynią biegów bo faktycznie czasami topornie chodzi. Olej 10W40 tak jak producent pisze czy może inny.Jak coś to rzuć jakiś przykładowy link z olejem jeśli to nie taki jak ja dałem powyżej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:33, 21 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





benas napisał:
http://allegro.pl/liqui-moly-mos2-leichtlauf-10w40-5l-krakow-i5711687475.html

A to jest w ogóle olej motocyklowy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:36, 21 Paź 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





nie koniecznie trzeba kupować olej ,mam u siebie w sklepie dodatek molibdenowy do oleju firmy liqui moly


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sprint ST 2005 Problem
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin