Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> [Sprint ST 955i] podciśnienia i wtyczki. Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 23:28, 13 Maj 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





A może coś jest źle podłączone? Ktoś mógł grzebać i nie pamiętał jak złożyć, więc ściemnił. Dziwi mnie, że nie masz podłączonego króćca z regulatora paliwa - skoro jest to musi być podłączony.

Ale mam taki pomysł. Opisz nam gdzie jeden wężyk z airbox-a - ten chyba najcieńszy. Masz przy przepustnicy zawór z 4 króćcami? Przychodzą do niego rurki karbowane? Ile? 3? Czy jeden z króćców na zaworze masz wolny czy może "przypadkiem" tam jest podłączony wężyk z airboxa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:17, 14 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





W airboxie do najcieńszego króćca jest podłączony wężyk z ECU. Jeśli chodzi o zawór wolnych obrotów, rzeczywiście trzy wężyki są połączone z przepustnicami. Czwarty króciec to wylewka z plastyku bez żadnych otworów. Naprawdę przeszukałem i dokładnie obejrzałem wszystkie elementy. Nigdzie nie ma miejsca na podłączenie jakiegokolwiek wężyka. Poza tym przy jego braku silnik byłby zasilany lewym powietrzem co z pewnością zaburzyło jego pracę. Otwarty króciec w pompie paliwa powoduje, że pracuje ona z minimalną wydajnością (ciśnienie atmosferyczne), która powinna wzrastać proporcjonalnie do wielkości podciśnienia. Silnik pracuje perfekcyjnie, więc jakoś szczególnie mnie ten wężyk nie martwi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:46, 14 Maj 2015
zigi

 
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Harry ja mam identycznie jak Ty, dwie wolne wtyczki, do airboxa mam podłączone dwa przewody, jeden od silnika, drugi wisi swobodnie, a pod trzecim nic nie jest podpięte. Do regulatora paliwa też nic nie jest podłączone. Wszystko chodzi, nie ma żadnych problemów. Jeżdżę nim już 4 lata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:22, 14 Maj 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ale jaja, to mamy kolejne doświadczenia Wink Widocznie projektant nie wykonał jednego przyłącza w airboxie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:23, 14 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





zigi napisał:
Harry ja mam identycznie jak Ty, dwie wolne wtyczki, do airboxa mam podłączone dwa przewody, jeden od silnika, drugi wisi swobodnie, a pod trzecim nic nie jest podpięte.

To ja mam troszkę inaczej - pierwszy skrajny swobodny, drugi gruby, środkowy do silnika, a trzeci cienki skrajny do ECU.
zigi napisał:
Do regulatora paliwa też nic nie jest podłączone. Wszystko chodzi, nie ma żadnych problemów. Jeżdżę nim już 4 lata.

No właśnie przestałem się martwić. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[Sprint ST 955i] podciśnienia i wtyczki.
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin