Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> [Sprint ST 955i] podciśnienia i wtyczki. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[Sprint ST 955i] podciśnienia i wtyczki.
PostWysłany: Pią 20:44, 01 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Podczas przeglądu świeżo zakupionego motocykla znalazłem kilka niepokojących rzeczy. Dwie wolne wtyczki pod zbiornikiem paliwa których, nigdzie nie można podłączyć.



Luźno zwisający wężyk z airboxa.



Oraz nie podłączony regulator ciśnienia paliwa, który według informacji z forum powinien być połączony z przepustnicą.



Niestety nigdzie nie znalazłem potencjalnego miejsca połączenia przy przepustnicach. Powinienem zacząć się niepokoić czy to normalne w ST 955i?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Harry dnia Pią 20:44, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:17, 02 Maj 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Cześć, ja mam RS, ale też z silnikiem 955i tylko Ty masz chyba ten "czarny" nowszy 120KM.

Nie pamiętam teraz dokładnie, ale szara kostka powinna być wpięta albo w czujnik TPS (na osi przepustnicy) albo w czujnik temperatury w airbox-ie - taki zielony u mnie.

Luźno zwisający wężyk - nie wiem gdzie idzie, bo wydaje mi się, że gdy ściągałem airbox-a to go odpinałem od niego a nie wyjmowałem razem z nim.

Regulator ciśnienia paliwa chyba nie do przepustnicy a także do airbox-a - widać tam nawet taki mały pitek do nałożenia, aczkolwiek teraz myślę, czy na niego nie przychodzi wężyk z komputera (rurka karbowana).



Masz ode mnie linka w prezencie do rysunków jakie w poszczególnych elementach moto są części:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:59, 02 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





bastek00 napisał:
Cześć, ja mam RS, ale też z silnikiem 955i tylko Ty masz chyba ten "czarny" nowszy 120KM.

Zgadza się, 2002 r.

bastek00 napisał:
Nie pamiętam teraz dokładnie, ale szara kostka powinna być wpięta albo w czujnik TPS (na osi przepustnicy) albo w czujnik temperatury w airbox-ie - taki zielony u mnie.

Czujnik położenia przepustnicy mam po lewej stronie. Oczywiście podpięty. Czujnik temp. powietrza jest na górze airboxa i tam też jest wpięta wtyczka.
bastek00 napisał:
Luźno zwisający wężyk - nie wiem gdzie idzie, bo wydaje mi się, że gdy ściągałem airbox-a to go odpinałem od niego a nie wyjmowałem razem z nim.

No właśnie bladego pojęcia nie mam gdzie mógł być wpięty na dole. Moto mam kilka dni zaledwie. Szukałem miejsca ewentualnego podpięcia, ale nigdzie nie ma śladu.

bastek00 napisał:
Regulator ciśnienia paliwa chyba nie do przepustnicy a także do airbox-a - widać tam nawet taki mały pitek do nałożenia, aczkolwiek teraz myślę, czy na niego nie przychodzi wężyk z komputera (rurka karbowana).

Dokładnie rurka z ECU jest tam wpięta.

bastek00 napisał:
Masz ode mnie linka w prezencie do rysunków jakie w poszczególnych elementach moto są części:

[link widoczny dla zalogowanych]

Szkoda, że nie ma opisów numeracji elementów. Ale tak czy inaczej dzięki. Ogólnie zakupiłem dziś świece NGK DPR8EA-9 i porażka. Mam zupełnie inne (gwint, rozmiar klucza, ilość elektrod) NGK CR9EK. Po wyjęciu wyglądają ok, ale problem http://www.sprint.fora.pl/sprint-st-rs,1/sprint-st-955i-wieszajace-sie-wtryski,1475.html pozostaje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Harry dnia Sob 15:57, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:45, 03 Maj 2015
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Luźny wężyk służy do odprowadzania zebrnych płynów.
U góry podpiety, a na dole luźno zwisajacy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:07, 06 Maj 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Czyli musisz przyjąć, że wtyczki mają latać luzem, ponieważ ta sama wiązka będzie w innym modelu (np moim) i wtedy te będą wykorzystane. U mnie jedna chyba jest wolna.

Świec widziałem dwa rodzaje i pewnie by pasowały do mojego silnika. Wymień w sklepie na właściwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:11, 06 Maj 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Np za wielką kałużą do tej wtyczki można zamówić podgrzewane siedzenie , alarm , weź miernik i sprawdź daje 12V , też nie wiedziałem do czego to bo w Tigerze se dyndało.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Śro 16:12, 06 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:37, 10 Maj 2015
tjmc

 
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn





siemka , jesli można doradzić wiązka jest uniwersalna do wielu modeli st od 98' np w USA była inaczej wykorzystywana niż EU , u mnie dwie kostki nie są luźne i to jest ta szara ze zdjęcia , inny model inne wymagania , wężyk luźny i podciśnienie paliwa krótki wężyk tak musi być , jeszcze bywała wersja z 98r. gdzie niebyło sondy lambda w kolektorze wydechowym a kostka w instalacji jest i też jest luźna , nic dziwnego tak poprostu jest przewidziane . Chodzi jeździ ty nie wnikaj i nie szukaj dziury w całym pozdro. ja mam ST 99'


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:39, 10 Maj 2015
tjmc

 
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn





sorki powinno być "są luźne"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:57, 12 Maj 2015
Gość

 





na razie się nie zapowiada, żebym podnosił po coś bak, ale jeśli będzie okazja to zrobię dla Ciebie zdjęcie, gdzie się to podciśnienie podłącza
PostWysłany: Wto 15:04, 12 Maj 2015
Gość

 





poszukałem w internetach i [link widoczny dla zalogowanych]
PostWysłany: Wto 18:10, 12 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Wszystko fajnie, tylko ja mam Sprinta ST a nie Daytonę i u mnie taka część jak na zdjęciu nie występuje. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:40, 13 Maj 2015
Gość

 





jaka cześć? airbox? u mnie występuje, dobra nie znam się Smile
PostWysłany: Śro 9:52, 13 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





szymon napisał:
jaka cześć? airbox? u mnie występuje, dobra nie znam się Smile

To prawda kolego szanowny. Nie znasz się i to bez zbędnego przekąsu. Odsyłasz do serwisówki, której zawartości nawet dokładnie nie przejrzałeś. Piszesz dla samego pisania i z ogromnej większości Twoich wypowiedzi nic nie wynika. Popatrz łaskawco na zdjęcie mojego airboxa zamieszczone powyżej i porównaj z tym z Twojego linku. Widzisz różnicę? Pewnie nie, bo w serwisówkach z '99 i '02 też nie widziałeś, a jest i to nie jedna.
szymon napisał:
aż przejrzałem twoją serwisówkę i jak podejrzewałem jest to samo co i u mnie Smile
tak myślałem, że nie zmieniali tego, w sumie prostego i niezawodnego rozwiązania

Źle kolego myślałeś.

Serwisówka '99 - AIRBOX i filtr powietrza:





Serwisówka '02 [link widoczny dla zalogowanych] - AIRBOX i filtr powietrza:



Masz jakiś konstruktywny pomysł? Najlepiej oparty na rzetelnej wiedzy. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:48, 13 Maj 2015
Gość

 





no i wszystko jasne Very Happy #nieznamsietosiewypowiem

tak sobie łaskawco patrzę na twój erboks i widzę, że z niego też wystają króćce do jakowyś wężyków, ale uj nie znam się

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:15, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Śro 18:28, 13 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





szymon napisał:
no i wszystko jasne Very Happy #nieznamsietosiewypowiem

Ale nie bądź taki. Rozświetl Ciemnogród swoją wiedzą o Efendi. Razz
szymon napisał:
tak sobie łaskawco patrzę na twój erboks i widzę, że z niego też wystają króćce do jakowyś wężyków,

No są. Wszystkie trzy. I wszystkie podłączone. Gdybyś się przyjrzał dokładniej, w airboxie z Twojego linku jest jeden więcej. Ale uj. Co za różnica. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[Sprint ST 955i] podciśnienia i wtyczki.
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin