Forum motocykli Triumph

ZalogujRejestracjaFAQUżytkownicySzukajForum Forum motocykli Triumph Strona Główna

Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> [Sprint ST 955i] wieszające się wtryski?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[Sprint ST 955i] wieszające się wtryski?
PostWysłany: Czw 20:39, 30 Kwi 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Błędów teoretycznie nie ma (TuneEcu), ale czasami moto jedzie pięknie, a czasami do 3k obr. nie jedzie wcale, szarpie, dławi się, od 3-7k jedzie jak szalony, przy 7k obr., znowu się dławi chwilę, i później do 9k wyrywa jak szalony. Czy to może być wieszający się wtrysk, a jeśli nie to co? Wybaczcie laickie pytanie, ale mam moto dopiero od trzech dni. Poprzedni właściciel jeździł mało i bardzo rzadko. Ja zamierzam dużo i często. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Harry dnia Czw 20:41, 30 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:33, 06 Maj 2015
Gość

 





ja bym wszedł w zawory - jeśli poprzedni właściciel tam nie zaglądał to równie dobrze mogą być nigdy nie dotykane

źle ustawione powodują wszystkie objawy

zepsute wtryski w benzynowym silniku to znacznie rzadziej występująca usterka

może masz mapę wgraną nie od tego moto, to nie wyjdzie w TuneEcu jako błąd
PostWysłany: Śro 12:15, 06 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Zawory raczej nie, bo jak kupiłem moto, przez jakiś czas było ok. Póki co wymieniłem świeczki, założyłem inną kompletną listwę z wtryskami i znalazłem chyba sprawcę. Przy zejściu z obrotów okropnie strzela w tłumik, co świadczy o przedostawaniu się niespalonego paliwa do kolektora. Podejrzewałem lejący wtrysk, ale jedna z cewek miała luźną i opuszczoną do samego dołu osłonę. Wsunąłem osłonę na swoje miejsce i jest znacznie lepiej. Jutro podmienię cewkę i problem powinien ustąpić. Wtryski dam do czyszczenia ultradźwiękami i dokładnego sprawdzenia. Zapasowa kompletna (łącznie z wężami i szybkozłączkami) listwa na pewno nie zaszkodzi. Cewki też, bo ciężko znaleźć. No chyba że nie wiem gdzie szukać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:30, 06 Maj 2015
Gość

 





cewka? a nie masz fajkocewek? jaka osłona?
PostWysłany: Śro 13:17, 06 Maj 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Ale Ty Szymon nie douczony jesteś servicówki nie masz ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:30, 06 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





szymon napisał:
cewka? a nie masz fajkocewek? jaka osłona?

Fragment obudowy fajkocewki. Jutro fotkę wrzucę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:53, 06 Maj 2015
Gość

 





mam, ale nic się tam nie opuszcza

czysta ciekawość Wink
PostWysłany: Śro 16:09, 06 Maj 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Podłącz TuneEcu, spisz nr mapy i porównaj czy to jedna z tych jakie są dedykowane do Twojego sprzęta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:19, 06 Maj 2015
Gość

 





bastek dobrze radzi

na stronie tuneecu masz ori mapy do twojego VINu dopasowane
PostWysłany: Czw 20:02, 07 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





szymon napisał:
mam, ale nic się tam nie opuszcza

czysta ciekawość Wink


A mnie jedna rurka izolacyjna zapewne się zsunęła. Można ją luźno przesuwać w górę i na dół. Jak obiecałem - fotka poniżej. Oczywiście chodzi o środkową cewkę. Very Happy



Po wymianie cewki silnik pracuje znacznie równiej i żwawiej, jednak prawdziwy efekt WOW osiągnąłem po wrzuceniu dłubniętej mapy 10130PKPower, ze strony tuneecu. Oryginalnie miałem mapę 10130. Po wrzuceniu fabrycznej 10156Sprint totalna porażka. Moto nie chciało jechać prawie wcale. Po zmianie na 10130PKPower moto jeździ perfekcyjnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:19, 08 Maj 2015
Gość

 





dzięki za pokaz! Wink
PostWysłany: Nie 20:55, 05 Lip 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Harry napisał:
Wtryski dam do czyszczenia ultradźwiękami i dokładnego sprawdzenia.

Zamiast tego polecam preparat firmy BG - 44K .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:27, 09 Lip 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





A masz to gdzieś w jakiejś dobrej cenie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:22, 14 Lut 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Przepraszam, że dopiero teaz, ale nie zauważyłem wcześniej (nie wiem czemu). Generalnie BG jest drogie, ale niektóre ich specyfiki nie maja sobie równych. Ten 44K kosztuje 115;. Osobiście używam go raz na 10000. Kupuję u lokalnego przedstawiciela.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Nie 12:23, 14 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
[Sprint ST 955i] wieszające się wtryski?
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin