Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Spritn RS nie chce się wkręcać na obroty Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 1:15, 29 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Właśnie dziś jadąc w deszczu w sumie niedużym, ale mokro było coś się zaczęło tak właśnie kaszanić. Najpierw chyba zaświeciła mi się kontrolna silnika, potem zaczał przerywać, szarpać, głównie w zakresie niskich obrotów, jakby coś go za zadupek trzymało. Jeśli już to przeszedł to dało się jechać. Szarpanie ostre. Zobaczę co będzie jak wyschnie, łudzę się że to ta jedna ze świec wrażliwa na wodę.

Mogę mieć rację?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:11, 29 Cze 2014
Gość

 





myślę, że tak Smile jeśli deszczyk był naprawdę zacny to jest to bardzo możliwe, że gdzieś się wody nalało i psuło radość z jazdy


daj znać co będzie się działo jak wyschnie
PostWysłany: Nie 17:05, 29 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





No i właśnie wróciłem z parkingu. Podpiąłem pod komputer i wyświetliło:

P0122 – throttle position sensor low voltage (short to ground or open circuit)

Tune pokazało coś chyba 0,51v, chociaż ostatnio jeździłem na 0,55v a czasem coś mu się robiło i 0,57v.

W każdym razie uznałem, że mam dość i spróbuję poregulować czujnikiem TPS. Mimo, że podobno się nie da bez ściągania przepustnic to dostałem się do drugiej śrubki też i poluzowałem je. I zdziwienie - u mnie nie ma tak, że można kręcić czujnikiem - dziury są okrągłe a nie podłużne. Ale i tak udało się tak nagiąć go, żeby pokazał 0,63v.

Potem na chybił trafił wgrałem nową mapę (tzn myślę, że mi się udało) ponieważ miałem taką "najpierwszą" fabryczną.

Ze 2 razy zresetowałem TPS i ogólnie to chodzi, jednak nie miałem możliwości sprawdzenia go w trasie bo spadł ulewny deszcze i trzeba się było ewakuować.

Świec nie ruszałem, ponieważ nie mam niestety warunków, żeby moto rozebrać na części pierwsze.

Dam znać w ciągu tygodnia co i jak wyszło z mojej pracy.


[edit 02.07.2014]
Wydaje mi się, że chodzi lepiej. Nie można było przeprowadzić pełnego testu ponieważ temperatura wieczorna wynosiła jakieś 14-16 stopni i do tego było po deszczu.

Jeszcze z czynności powyżej wykonałem dokręcenie czujnika temperatury powietrza wkręcanego w airbox, ponieważ latał, chociaż nie sądzę, żeby to miało większe znaczenie.

Pojeżdżę trochę i będę wiedział czy znowu się rozreguluje i obroty pójda w górę na jałowym a będą spadać po wbiciu biegu. Jeśli tak nie będzie to jest szansa na normalną jazdę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Śro 0:38, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:26, 03 Lip 2014
harii

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelin





tak jak ci napisalem na pw( przez pomyłke na pw) masz zle zestrojone skład mieszanki , z tune ecu zrobisz to w pare minut , albo pisz do mnie z checia ci pomoge


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sukces??
PostWysłany: Nie 23:07, 06 Lip 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





No mam przetestowane.

Wczoraj Wisła - ponad 220 km, dziś Rabka Zdrój - coś koło 300 km.

Wszystko działa, nie spadają obroty po wbiciu biegu a wręcz minimalnie odczuwam jakby wzrastały.

Mam zastrzeżenia co do "równości" pracy, lekko raz czy dwa się przydusił na skrzyżowaniu na wolnych, przy przyspieszaniu ma lekką zadyszkę po odkręceniu ale potem już idzie... nareszcie Smile

[edit 07.07.2014]
Ja się już chyba poddaję z moim RS. Dopiero co wyregulowałem go, sprawdziłem w 2 trasach i pochwaliłem to dziś poszedł w drugą stronę.

Jak najpierw gasł po wciśnięciu sprzęgła albo wbiciu biegu (na jałowym miał wyższe obroty) to teraz znowu nie schodzi z obrotów na biegach a dopiero jak wbiję luz... Zresetowałem awaryjnie przepustnicę bez kompa i do domu dojechałem. Porażka...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Pon 23:25, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
obroty
PostWysłany: Śro 21:29, 23 Lip 2014
harii

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelin





podjedz do mnie to ci ustawie.
przerabiałem to w mojej daytonie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Spritn RS nie chce się wkręcać na obroty
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin