Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Spritn RS nie chce się wkręcać na obroty Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Spritn RS nie chce się wkręcać na obroty
PostWysłany: Pon 14:47, 02 Kwi 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Witam i proszę o pomoc. Mam Sprinta RS z 2004 roku. Motor nie chce się wkręcić pod obciążeniem na obroty. Wchodzi płynnie dopiero jak przekroczy 3tyś obrotów, do tego momentu obrotowego nie che jechać. Tylko przerywa, szarpie w ogóle nie idzie. Były wymienione płyny, filtr powietrza, paliwa, świece, mapa wgrywana. Serwis nie może sobie z tym poradzić. Proszę o pomoc. Dzięki Radek
tel. 513-503-082


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:07, 02 Kwi 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





serwis serwisem zrób doświadczenie nie groźne dla ciebie i dla sprzeta ,istnieje coś takiego jak map sensor -czujnik różnicy ciśnienia w gardzieli ssącej i na zewnątrz ten czujnik najczęściej jest przykręcony do filtra powietrza i połączony rurką z gardzielami ssącymi , jest w moto drugi taki czujnik podłączony tylko do kompa poszukaj i zamień miejscami,dlaczego?ten pierwszy ciężko pracuje i często ulega awarii , zmienne podciśnienia uzależnione od otwarcia przepustnicy drugi podaje wartość ciśnienia atmosferycznego i właściwie nie pracuje ,sprawdź i zobacz czy sie poprawi potem jeśli będzie problem pokombinujemy dalej choć serwis na kompie w parametrach powinien zobaczyc jak działa map sensor


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:27, 02 Kwi 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





a tak na boku----w serwisówce jest pięknie rozpisane jak sprawdzić cały układ kontroli wtrysku i pracy silnika i ten czujnik o którym pisze nazywają barometric presure


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:25, 03 Kwi 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





no wielkie dzięki, a masz może taką serwisówkę, bo mój rzetelny salon, takiej nie ma. Na pewno sprawdzę to o czym mówisz. Czekam na kabel diagnostyczny i z kolegą sprawdzę.
Serwis twierdzi, że może to być pompa, ale szczerze mówiąc nie wierzę im. A jak poprosiłem, żeby podmienili tą pompę to powiedzieli że muszą ją najpierw kupić, a potem oni sprawdzą - żenada
Jak masz serwisówkę to proszę prześlij mi na priv
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:10, 03 Kwi 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





trochę jest duże i ciężko będzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:55, 03 Kwi 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





a gdzie tego szukac ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:54, 03 Kwi 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





coś pokombinuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:56, 03 Kwi 2012
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Triumph RS
PostWysłany: Pon 13:57, 23 Lip 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Witam raz jeszcze, koleś od którego wziąłem motocykl mówi, że wtrysk się zawiesza. Kazał wlać V powera i przegonić po obwodowej trójmiasta, że niby się przeczyści. Gonię i nic, tak jak było tak jest. Nie ma pojęcia co robić. On podłączał po kompa i by mi powiedział, że coś nie tak z przepływką. Co to może być ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:39, 23 Lip 2012
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





Przepływomierz mierzy masę powietrza docierającą do silnika za filtrem powietrza i na tej podstawie dawkuje paliwo, ale jakby prezepływka była zwalona i zaniżała to by mulił po całości, a nie do 3tyś. jak wtrysk się zawiesza to trzeba je dać do czyszczenia, ewentualnie są śuwaxy specjalne do czyszczenia wtryskiwaczy np. STP, ale najlepiej dać do czyszczenia, koszt około 100zł.
Kilka cytatów z netu:
Cytat:
Panowie mam to samo, do 3 tyś zero mocy. wymieniłem dziś znowu świece jedna była walnięta. sprawdziłem cewki i przewody - są ok ( znaczy iskra jest )
jakieś pomysły jeszcze ?????

miałem to samo w trasie bajeczka itp. później drynda stała 4 dni, wszystko wymieniłem na samym końcu dałem do czyszczenia wtryski i to było to

suka działa Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
powód awarii : wtryski
szybka regeneracja i motocykl jak nowy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy



tylko co to za serwis jak tego nie wiedzial...?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tox dnia Pon 19:45, 23 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
rs
PostWysłany: Wto 11:28, 24 Lip 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





koles mi proponuje wymnienic listwe wtryskow. STP lalem i nie pomoglo, zalalem takze v powerem 100 i nic.
musi byc dobrze zawalone.

a jeszcze jedno mam pytanie. w czasie jazdy zapala mi sie kontrola paliwa, potem silnika i paliwa gasnie. zostaje do silnika. jak zatankuje kontrola silnika gasnie. tak ma byc, czy cos w instalacji jest powalone ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:30, 01 Sie 2012
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





to raczej coś nie tak, kontrolka silnika świeci u mnie tylko po przełączeniu stacyjki na zapłon a potem gaśnie. A wachy jak brakuje to tylko od rezerwy, po zalaniu gaśnie i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dalej...
PostWysłany: Wto 0:05, 20 Lis 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





odebralem moto, kolega ktory naprawial mowi, ze wszystko sprawdzil i ze nie wie jaka jest przyczy, bo moto nadal nie idzie. kurcze nie mam pomyslu co jest z tym motocyklem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:32, 20 Lis 2012
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A próbowałeś regulować czujnik położenia przepustnicy? To taki potencjometr widoczny po lewej stronie motocykla pod zbiornikiem, przykręcony do przepustnic. U mnie w speedzie wyglądało to tak że przy gwałtownym dodawaniu gazu tak przy 1500obr/min czasami się dławił. Wymieniłem ten czujnik, wyregulowałem i jest ok. Pozostał mi jedynie do rozwikłania problem z odpalaniem zimnego silnika. Muszę go kręcić +/- 10 obrotów wału zanim odpali. Jak chwyci i go od razu zgaszę -odpala po dotknięciu rozrusznika (na ciepłym też odpala idealnie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
triumph 955i RS 2004
PostWysłany: Wto 23:51, 20 Lis 2012
Digers

 
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





nie nie probowalem, bo tez sam nie mam czasu, wiedzy i narzedzi.
ale przekaze info koledze ktory mi go robil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Spritn RS nie chce się wkręcać na obroty
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin