Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Sprzęgło
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sprzęgło
PostWysłany: Śro 15:17, 29 Maj 2013
spiryt

 
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Poszukuje Przekładek Do tarczek ciernych....
Ile przekładek znajduje się w sprzęgle?
(posiadam zbiezne informacje) - a jeszcze* nie rozebrałem....
Czy tarcze cierne LUCASa sa OK?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:30, 16 Lip 2013
Gość

 





nie wiem jak z Lucasowymi rzeczami (choć firma chyba nie ma raczej problemów z jakością)

popatrz sobie tu [link widoczny dla zalogowanych]

tam wszystko masz pięknie rozrysowane Smile
PostWysłany: Wto 2:29, 30 Lip 2013
spiryt

 
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Sprzęgło wymienione = wiedza nabyta!

TRIUMPH SPRINT 1050 ST 2007r

10szt tarczek ciernych
9 tarczek stalowych (przekładki)
5szt sprezyn

Jeśli ktoś potrezbuje takowe sprzegło prosze o wiadomosc na prv. jestem wstanie sprowadzic z UK gdyż w PL Ciezko z tym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:37, 30 Lip 2013
Gość

 





no i brawo! Smile
PostWysłany: Wto 15:55, 30 Lip 2013
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jakie miałeś objawy? Ciągnął na biegu i sprzęgle czy miałes jakieś hałasy z silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:13, 31 Lip 2013
spiryt

 
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jedyny i podstawowy problem jak wystepował to redukowanie biegów...
mianowicie gdy redukowałem na wyzszy bieg było mocne szarpniecie...
gdy redukowalem na nizszy bieg musialem to robic na dosc wysokich obrotach adekwatnych do danego biegu gdyż w przeciwnym razie nie bylo mozliwosci zzrzucenia biegu.
Gdy zatrzymałem sie na 2 czy 1 biegu nie było mozliwości wrzucenia luzu jak i innego biegu.
Sprzegło nie ciągło ani też sie nie slizgało.
Wymiana tarczek/przekładek/sprezyn dała dobry rezultat teraz wszystko pracuje tak jak powinno.
Co do starego sprzegła tarczki cierne wygladały bardzo dobrze ale przekladki były mocno poprzypalane na zewnetrznym kregu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:21, 31 Lip 2013
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Pytam, bo moja skrzynia jest dość głośna przy zmianie biegów. ...miałem wcześniej japońca i nie mogę się przyzwyczaić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:37, 31 Lip 2013
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Ta skrzynia biegów jest naprawdę głośna i brutalna.....ale mi to pasuje ...nie słychać w komentarzach o awaryjności ....podczas agresywnej i ostrej jazdy jest to mniej odczuwalne ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sprzęgło
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin