Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> st 1050 nie jedzie !!! Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
st 1050 nie jedzie !!!
PostWysłany: Pon 22:43, 29 Lip 2013
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





witam kolegów pasjonatów marki sylwek z tej strony od 2 tygodni jestem szczesliwym i nie co rozczarowanym właścicielem st 1050 ,powiedzcie Panowie jakie osiągi mają wasze sprzęty wczesniej śmigałem 3 sezony na vfr 750 jedyne 100 km mocy ale dawała rade wszystkie szlifierki rzedowe z tyłu predkośc v-maX około 250 przespieszenie do 100 jakieś 3 sek. do 200 jakies 10 sekund a mój sprint ma miec 125 km a nie jedzie do setki w miare ale dalej ,ogladałem filmiki na youtubie gdzie kolesie lecieli 260 a ja z wielkim bulem 210 wycisnełem ,jak wbije 6 przy 100 to do 200 potrzebuje z 10 kilometrów dramat , zeby jakies autko wyprzedzić to schodze dwa biegi do dołu , byłem w servisie wgrali nową mape silnika założyłem filtr powietrza kn i dalej jak dla mnie to to moto nie ma wiecej jak 100 km mocy wszystkie 600 mnie kroją Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:50, 29 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





A katalizatora nie przygrzałeś , pompa , sonda , przepustnice , sprzęgło powodów może być wiele , kto Ci wgrywał mapy ,kupiony od użytkownika czy handlarza ? Do Kluczborka masz niedaleko podjedź do Griszy a on Ci go już prześwietli jak talala. A tak w ogóle to 600 też mnie kroją i co z tego? Tylko w sumie ja to za bardzo nie jeżdżę tylko się lansuję Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Pon 23:51, 29 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:34, 30 Lip 2013
Gość

 





a wtryskiwacze w jakim masz stanie?

zacznij od podłączenia się do kompa i zczytania błędów... masz tam milion czujników, które mogły paść...

jeśli błędów nie ma to zobacz wtryski
PostWysłany: Wto 9:27, 30 Lip 2013
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





dzieki koledzy za podpowiedzi , moto kupiłem od grzecznego kolesia który raczej sie lansował i nie wykorzystywał całych możliwości moto Smile , diagnostyke robiłem w servisie triumpha we wrocku błędów żadnych nie stwierdzono , kontrolka błedów na desce tez nie swieci , dałem ciała ze nikt sie nim nie przejechał kto wczesniej smigał na takim sprzęcie to by miał porównanie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:01, 30 Lip 2013
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





wiercik daj namiary na grisze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:52, 30 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Jak od lansiarza to zalej max v-power czy jakieś coś dodaj stp do wtryskiwaczy i wyjeździj przynajmniej jeden zbiornik tak między 7-8 tysi obrotów , jak będzie kopcił na czarno to zamulony , masz maila tel gdzieś posiałem [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:31, 30 Lip 2013
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





możliwe ze zatkany kat bo kominy okopcone a jak mu odkrece na postoju do odcięcia to lekko przykopci na czarno Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:45, 30 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Odpal go i niech pochodzi do momentu kiedy włączy się wentylator i wtedy odkręć na maxa jednym machnięciem manety i zobaczysz wtedy , podjedz na zwykłą stację diagnostyczną i niech podłączą go pod analizator spalin to jak będzie walnięty od razu wyjdzie zanim zaczniesz kopać i kasę wydawać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:53, 30 Lip 2013
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Spokojnie chłopaki! Przede wszystkim sprawdź skąd jest sprowadzony! jeśli z francji to na 90% jest zblokowany do 100KM.
Kopcenie na czarno przy gwałtownym dodaniu gazu to nie efekt "zamulenia" tylko składu mieszanki. Wystarczy że masz filtr k&n a nie zmieniłeś końcówki wydechu i map -wtedy masz zachwianą równowagę wchodzącego powietrza.
Mój na hamowni miał ok 130KM i przy gwałtownym dodaniu gazu też lekko zakopcił.
Generalnie, nie pałuj go bo "nieodmulisz" go w ten sposób.
Proponuję najpierw sprawdź czy nie jest zblokowany, potem wymień świece, sprwadź kompresję przy okazji itd
...będzie dobrze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:53, 14 Wrz 2013
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





Panowie jest radość Very Happy wyciełem katalizator i st-ek nie jedzie on zapierdala he he he


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:02, 14 Wrz 2013
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





I tak powinno być....To samo miałem kiedyś w aucie i teraz wszystkie katalizatory... idą na skup.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:26, 17 Paź 2013
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





[quote="sly1974"]Panowie jest radość Very Happy wyciełem katalizator i st-ek nie jedzie on zapierdala he he he[/quo

Jak wyciąłeś katalizator on nie jest razem z tłumikiem końcowym rozcinałeś tą puche i wyprułeś środek czy jak ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:36, 18 Paź 2013
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





wszystko zależy od rocznika w starszych są w tłumiku szt2 w młodszych zamontowali w rurze wydechowej pod prawym podnóżkiem kierowcy jest tam takie zgrubienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:40, 18 Paź 2013
sly1974

 
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa





kat jest na dolnym zagięciu rury wydechowej dokładnie pod chromową osłoną , naciełem spaw , potem wiertarka 3 wiertła spalone Wink i młotek i przecinak i pomału się wykruszył Razz no i jest radość Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:53, 18 Paź 2013
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





No to fajno też sie tego pozbędę bo szczerze mówiąc brakuje mi trochę mocy Smile w niedziele się za to zabiorę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
st 1050 nie jedzie !!!
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin