Do triumpha musisz kupić oryginała za +/ stówke. Musisz go zmieniać co 6 max 12 tys km. A k&n jest wieczny - tylko go czscisz. Przelicz czy ci sie opłaca kupować papierowy
Dokładnie jak Piniu prawi:):
Ja mam założonego Pipercrossa (odpowiednik K&N) i wycalowałem 160 zł
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Wto 13:35, 16 Lip 2013
Gość
Piniu napisał:
Do triumpha musisz kupić oryginała za +/ stówke. Musisz go zmieniać co 6 max 12 tys km. A k&n jest wieczny - tylko go czscisz. Przelicz czy ci sie opłaca kupować papierowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1