Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> ST 955i LPG Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 12:12, 27 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Jeśli kogoś interesuje spalanie, to udało mi się je zmirzyć w niedzielę i wyszło 8l/100km, ale dodam, że jak przesiadłem się z Tigera to nie mogę się od odkręcania manetki powstrzymać i prędkości były 150-200 km/h non stop, zrobiłem traskę 200 km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:24, 27 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





E to nawet nawet to spalanie Very Happy
O właśnie i jak tam koszty w ogóle takiej instalacji cię wyniosły i jeszcze jedno jak z legalnością tego perpetuum mobile? Masz w dowód wbite LPG czy coś...tak z ciekawości pytam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Wto 15:47, 27 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:44, 27 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Z legalnością nie ma żadnego problemu tylko automatycznie cena instalki rośnie bo papiery chcą na przeglądzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:34, 27 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Instalacje po znajomości na szrocie za 150 zeta wyrwałem, plus węże i zestaw naprawczy do reduktora 150 i butla z homologacją na wiosnę za 300.

W dowód niestety nie wbite, bo jest mały problem, mianowicie na wszystkie elementy jest homologacja, ale w przepisach jest mowa o mocowaniu butli w sposób, taki, że ma wytrzymać 20G przy zderzeniu czołowym i 6 lub 8 G przy bocznym i na to nie można zdobyć papieru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:59, 28 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Czyli da się legalnie jeździć na LPG czy nie?Odnośnie tego papieru z mocowaniem butli jest on wymagany do legalności czy nie...ja się nie orientuję w tych sprawach dla tego pytam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:49, 28 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





No nie, ponieważ cała instalacja podlega legalizacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:51, 29 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Jeśli chodzi o legalność, to jak widać na zdjęciach, po motocyklu nie widać, aby był napędzany gazem, na stacji puki nie zobaczą to nie wierzą, więc i przy kontroli nie ma problemu Very Happy. Ryzyko powstaje tylko w trakcie tankowania, raz miałem taką akcję, że policjant zapytał ze zdziwieniem, czy motocykle też są na gaz, to mu ze spokojem odpowiedziałem - jak widać -Smile i pojechałem dalej.

Po naszych drogach poruszają się skutery na gaz z homologacją i wbite mają w dowód, butla jest zamocowana w ramie pod siedzeniem.

Znane mi są dwa motocykle z wbitym LPG w dowód: Mka z butlą w koszu oraz Yamaha FJR1300, ale w niej gość pospawał ramę dodatkową, ma której za tylnym kołem powiesił kufer, a w nim znalazła się butla i na to udało zdobyć mu się homologację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beny28 dnia Czw 8:53, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:40, 29 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Tego urala widziałem nawet ładny sprzęcik ale do klasyka bym nie pchał żadnych przeróbek, a co do legalności tak myślałem...czego oczy nie widzą tego sercu żal Very Happy Tylko na przeglądach może być troszkę lipa jak by dokładnie motorek oglądali


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ST 955i LPG
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin