Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Triumph RS - mały problem Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 19:37, 01 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





szymon napisał:
jak spojrzysz na to miejsce, które opisałem to na pewno tego wężyka nie przegapisz (jest jeden, nie wiem skąd Ci się wzięła liczba mnoga) od regulatora przy pompie do przepustnicy

W którym miejscu przepustnicy? U mnie nie było wcale wężyka. Oglądałem przepustnice z każdej strony i nigdzie, ale to nigdzie nie ma miejsca do podłączenia regulatora z pompy. Mam świeżo zakupiony ST 955i


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Harry dnia Pią 19:37, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:59, 04 Maj 2015
Gość

 





serwisówka: [link widoczny dla zalogowanych]
PostWysłany: Pon 21:00, 04 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Znam ten dokument. Mam nawet nowszą z 2002 roku. Niestety nie znalazłem tam odpowiedzi na moje pytanie. Poza tym odsyłanie do manuala trudno nazwać pomocą. Będę wdzięczny za prostą i konkretną odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:24, 06 Maj 2015
Gość

 





może w twoim modelu nie ma tej rurki

serwisówka daje jasne i konkretne odpowiedzi, bo wszystkie części są opisane i narysowane

wstaw tę swoją, może komuś po 2002 się przyda


EDIT:

Na 253 stronie mojej serwisówki masz narysowany regulator ciśnienia paliwa (to ustrojstwo siedzi w baku) i z niech wystaje króciec. U mnie na tym króćcu jest rurunia, która idzie do przepustnicy i pobiera sobie z niej podciśnienie i steruje za jego pośrednictwem ciśnieniem paliwa. W moim moto sobie owa rureczka siedziała luźno i ssało dzikie powietrze i już wiesz co było potem Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 11:51, 06 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Śro 12:05, 06 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Podejrzewam, że jednak nie ma. Na wszystkich schematach występują trójniki, których u mnie fabrycznie nie ma. Manual jest w wersji online tutaj ==> [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:21, 06 Maj 2015
Gość

 





aż przejrzałem twoją serwisówkę i jak podejrzewałem jest to samo co i u mnie Smile

tak myślałem, że nie zmieniali tego, w sumie prostego i niezawodnego rozwiązania

rurkę powinieneś mieć i u siebie (zobacz fuel pressure regulator w tym dokumencie, który wstawiłeś)
PostWysłany: Śro 13:33, 06 Maj 2015
Harry

 
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jutro zrobię fotki i wrzucę na forum. Reg. ciśnienia jest i wychodzi z niego króciec. Tyle. Reszty nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:51, 06 Maj 2015
Gość

 





a do króćca powinien być wężyk biegnący do przepustnicy i dający podciśnienie na regulatora Wink
Triumph RS - mały problem
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin