Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 14:42, 21 Kwi 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Co do kabla to jak podłączałem jakimś dobrym kablem za kilkaset zł to nie mogłem się połączyć a jak kupiłem kabelek za 30 zł to chodzi normalnie...więc z mojej strony wniosek taki że kup sobie takowy kabelek nawet na przyszłość się przyda ci a 30 zł nie majątek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:15, 23 Kwi 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Vogoxin - dzień dobry w inny dziale Smile

Obroty zbyt wysokie na luzie czy na biegu - najpierw zresetuj TPS. Potem trzeba szukać innych przyczyn takich jak np lewe powietrze na wężykach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:32, 26 Kwi 2016
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Mam kabel OBDII, który mi polecaliście, jeszcze nie miałem okazji używać tuneECU, a teraz się do tego przymierzam. Chcę sprawdzić czy są jakieś błędy i co wymaga regulacji. Co może mi pokazać TuneECU jeżeli chodzi o regulacje? Wiem, że pokazuje ustawienie przepustnic i za pomocą tego można je regulować- rozumiem że odbywa się ręcznie za pomocą śrubokrętu lub jakiś pokręteł, czy istnieje możliwość automatycznej synchronizacji? W czym jeszcze TuneECU może pomóc przy corocznym serwisie motocykla i przygotowaniu do sezonu? Filtr mam zwykły, tak samo jak wydech, tutaj nie robiłem żadnych modyfikacji. Pacjent Triumph Sprint ST 1050 2008 rok


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lober dnia Wto 10:35, 26 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:45, 26 Kwi 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Ustawiasz za pomocą "śrubokręta" Very Happy na reszte pytań sam sobie odpowiedziałeś chyba że ja nieogarnięty z rana nie doczytałem hihi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:01, 26 Kwi 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





TuneEcu nie pozwoli na synchronizację przepustnic we wszystkich moto, tylko w tych które są wyposażone w MapSensor - mój RS tylko przez wakuometr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:05, 26 Kwi 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





No ale jego model można ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:11, 05 Maj 2016
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





W tym tyg mam zamiar w końcu podłączyć Triumpha do kompa. Na netbooku mam zainstalowanego windowsa 10, ktoś wie czy na tym systemie tuneecu będzie działać poprawnie? Rozumiem, że nalezy ściągnąć tuneecu ze strony, która została gdzieś w tym temacie podana, następnie zainstalować program, ściągnąć sterowniki przed podpięciem kabla OBDII i je zainstalować, podpiąć kabel i uruchomić program, podłączyć się do motocykla przekręcić stacyjke na zapłon, poczekać chwile, aż program połączy sie z motocyklem, gdy nastąpi połączenie to zapali się zielona ikonka w dolnym prawym rogu okna programu. Teraz co dalej, rozumiem że nic do tego momentu zepsuć się nie może? Nie chcę grzebać w mapach, chcę obniżyć temp włączania się wentylatora (jaką zalecacie?), sprawdzić czy nie ma błędów i sprawdzić, czy przepustnice są zsynchronizowane. Coś czytałem tutaj w wątku o resetowaniu TPS- o co z tym chodzi? Jak i gdzie obniżyć temp włączania się wentylatora chłodnicy? Jak i gdzie sprawdzić, czy przepustnice są dobrze zsynchronizowane i jakie powinny być ich poprawne wartości? Co jeszcze warto sprawdzić przy okazji wizyty w mózgu motocykla? Przeprszam, że męczę, ale nigdy wcześniej tego nie robiłem, a lepiej zapytać niż eksperymentować i coś w glupi sposób zepsuć. Bardzo proszę o wyrozumiałość i pomoc.
Motocykl to Triumph Sprint ST 1050 ABS z 2008 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:41, 05 Maj 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Jeśli działa Ci wszystko dobrze to nic nie rób z mapami, nie resetuj TPS. Nie reguluj IACV niepotrzebnie.

Błędy sobie sprawdź, temp wentylatora też chyba obniżysz. Będziesz widział pewne funkcje, ale uważaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:07, 05 Maj 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Panowie
Orientujecie się jaką mapkę mógłbym wrzucić do Sprinta ST 1050 z 2005r. Jedyne co zmienione to "wybebeszony" wydech.I właśnie dla tego bym dał inną żeby z ciekawości zobaczyć czy różnica bedzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Czw 18:08, 05 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:49, 02 Kwi 2017
RobgiE

 
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Panowie Mam oryginalny wydech oraz filtr K&N. Która mapa jest do tego dedykowana?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:42, 09 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





Panowie, na stronie tuneecu macie wszystkie mapy jak na dłoni. Sprawdźcie po VINie, która grupa pasuje i testujcie. Ja tak zrobiłem i przeleciałem wszystkie OEMowe i póki co wróciłem do standardowej. Mam przelot i K&N. Chcę jeszcze zrobić decat i może pobawię się w odłączenie SAI. Wtedy znów popatrzę na mapy i może coś dobiorę Wink Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:42, 16 Maj 2017
RobgiE

 
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ja aktualnie mam wgraną oem pod fabryczny wydech, przy schodzeniu z obrotów gulgocze jak opetany Very Happy na mapie przeznaczonej pod przelot nie robił tak. Pytanie czy jest mapa dedykowana pod oryginalny wydech oraz K&N aktualne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:12, 17 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





Z tego co się orientuję to OEMowej mapy tylko pod K&N nie ma. PRzy standardowej mapie, zwykłym filtrze i normalnym kominie z katalizatorami też bulgocze i to jest całe jajo. Jeśli kiedyś byś się bawił w przerabianie komina (polecam EdHaust) i strzelanie będzie Ci przeszkadzało, wtedy zaślep SAI i najlepiej zdemontuj całkiem cały ten układ. Natomiast jeśli katy masz na miejscu to SAI lepiej zostaw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:52, 18 Maj 2017
RobgiE

 
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





BUlgotania nie miałem na innej mapie , teraz mam i rozumiem w końcu o co chodziło w opisach triumpha że za dzwięk należy się medal. Co do pracy silnika to po kilku poprzednich rzedowkach powoli się zaczynamy lubić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:24, 29 Maj 2017
rzeznik

 
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warmia





hej, jestem nowy. od pół roku mam st1050, ciekawi mnie ile kucyków więcej daje nowa mapka,
ma Ktoś jakieś wyniki wykresy zdjęcia?
wiem że trzeba wydech wybebeszyć i filtr K&N, filtr już mam, kabel też.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin