Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 23:38, 13 Paź 2013
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Hej Panowie,

Dzięki za wszystkie pomocne informacje:)

Kabel zamówiony i czekam na dostawę.

Oglądałem sterowniki na stronce podanej przez Toxa, no i mam zgryza - ja mam 32 bity na mojej 7 i nie widziałem tam sterowników pod taki system.
Przerabiał to już ktoś?

Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:49, 14 Paź 2013
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





Wspinaker napisał:
Robiłem to w Rockecie, ale pewnie w innych jest podobnie.
Jest taka opcja w TuneECU:
- Adjust TPS/ISCV.
Robisz to w dwóch krokach. Trzeba na to kliknąć dwa razy i kręcić czujnikiem położenia głównej przepustnicy (Rocket ma dwie), żeby dostać 0,60 V, następnie klikasz ponownie i regulujesz nakrętką na silniku obrotów biegu jałowego, żeby dostać napięcie 0,72 V. Te napięcia są podane podczas pomiaru i w instrukcji serwisowej. Warto zajrzeć do instrukcji seriwsowej (tam jest to dokładnie opisane).
Możesz jeszcze spróbować zrobić Reset TPS (też w TuneECU). Jeżeli nic się wcześniej nie rozregulowało powinno wystarczyć. Tutaj nie trzeba nic regulować.

W Rockecie szalejące wolne obroty są często spowodowane zabrudzeniem czujnika położenia zaworów, który znajduje się obok rozrusznika.


Dzięki wielkie, test na dniach, jakby ktoś chciał RS'a na dwie rury przerabiać to mogę moją mapę wysłać.

miki_tg:
jest tam kolumna i dla 32 i 64b, tyle że to te same stery, powinno zadziałać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:18, 14 Paź 2013
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Smile

Ano jest - x86 (32-bit)..no comments;p


Dzięki wielkie Tox


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:54, 20 Paź 2013
Gość

 





Moi Drodzy Wink

kiedy pytają mnie: "jak udało Ci się spiąć tuneecu ze sprintem?" odpowiadam:

1. Mam kompa z Win 8 x64 (po aktualizacji Win 8.1 x64 - tuneecu działa na obu systemach)
2. Mam kabel jak na tej aukcji: [link widoczny dla zalogowanych]
3. Na system bez żadnych wcześniej instalowanych sterowników zainstalowałem przed wtyknięciem kabla w usb te sterowniki: [link widoczny dla zalogowanych] , link do nich był na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w sekcji download (pokazuje się po kliknięciu we flagę na pierwszej stronie - flagą wybiera się język w jakim się chce widzieć stronę),
4. Zainstalowałem strowniki. Oczywiście miałem już pobrany i wrzucony do katalogu c:\tune program: [link widoczny dla zalogowanych]
5. Podpiąłem kabel do kompa.
6. Pokazało się okienko dodawania nowego sprzętu i kabel po 3 sekundach był zainstalowany - win sam sobie dodał sterowniki.
7. Przespacerowałem się do moto z laptopem i podpiąłem kabel do moto (na kablu zaczęła się świecić dioda) a następnie do kompa - nic się nie zadziało.
8. Uruchomiłem program.
9. Przekręciłem kluczyk i po 5-6 sekundach program był połączony z moto - zielona ikonka w prawym dolnym rogu okna programu.
10. Hulaj dusza, piekła nie ma.

mam nadzieję, że pomogłem Smile
PostWysłany: Wto 9:42, 29 Paź 2013
Gość

 





wgrywaliście mapy do 955? podeślijcie linki Smile
PostWysłany: Śro 10:14, 30 Paź 2013
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





zmieniałem mapę w 955 ale nie mam zapisu no i pozostaje jeszcze wybór jaką mapę chcesz mieć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:33, 30 Paź 2013
Gość

 





stąd próbowałem wszystkich... różnice są duuuże [link widoczny dla zalogowanych]
PostWysłany: Sob 14:44, 02 Lis 2013
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Szymon .....powiedz która mapa twoim zdaniem jest najbardziej sportowa?
ewentualnie jaką możesz polecić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:13, 03 Lis 2013
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





Panowie od Sprintów ST 1050 jakie macie mapy wgrane?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:49, 03 Lis 2013
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





Podłączam się do pytania u siebie am sportowy filtr powietrza K&N i wywalony katalizator z przerobionym wydechem. I zastanawiam się nad zmianą mapy tylko nie wiem jak się za to zabrać jaką wybrać itp. nie chciał bym narobić kaszany. Jak ktoś ma to chętnie dowiem się jak się zmienił moment obrotowy moc i spalanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:02, 03 Lis 2013
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





Szacho wganie mamy samo wsobie nie jest czymś trudne.Warto zadbać o wytyczne ze strony TuneECU.Podstawa to zgrać mapę z Trampka do kompa i zapisać w razie "W".No i nie zapomnieć o podłączonym aku do prostownika.Masz kilka map w/g vinu (ostatnie 6 cyfr) , szukasz i wczytujesz do programu Tune.Możesz podciągnąć obroty w każdej mapie.Ja mam do 9900obr/min.Dałem więcej bo mam też 18 zębów na zdawczej.W każdej mapie masz dodatkowy opis w programie do czego najlepiej zastosować( filtr KN, tłumik ori z katem lub bez, lub jakiś akcesoryjny.Dodatkowo wartośći AIR można ręcznie poustawiać.
Czekam na tłumik od Edzia i wtedy jeszcze potestuje kilka map.

W Gixie miałem odblokowany full komp, obroty o 700 więcej, pełna moc na pierwszych 3- biegach, tłumik krótki M4 i filtr KN. W tedy dopiero suza latała Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:59, 04 Lis 2013
Gość

 





BOULI_76 napisał:
Szymon .....powiedz która mapa twoim zdaniem jest najbardziej sportowa?
ewentualnie jaką możesz polecić


proszę Cię bardzo Smile

najbardziej sportowo jeździł na tym: [link widoczny dla zalogowanych]

ale u mnie wtryski lały ciut za dużo i potrafił dobrze dać na czarno Very Happy

ten sprawdził się u mnie bardzo dobrze: [link widoczny dla zalogowanych]
i póki co na tym jeżdżę Smile

wymyłem wydech do czysta i po 2000 km jest nadal bez nalotu, znaczy się nie kopci
PostWysłany: Wto 12:16, 05 Lis 2013
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Wczoraj wgrałem mapę dedykowaną końcówkom BOS. Cos poszło nie tak:-( Mapa wgrała się bezproblemowo, natomiast reset TPS-a chyba mi się nie udał. Kontrolka TPS-a w TuneEcu nie zapaliła się na zielono. Z braku czasu przeprowadziłem operację na ciepłym silniku (ok.40'C) ...i tu jest chyba pies pogrzebany. Motocykl chodził na wolnych obrotach ok 15 min.
Speed po odpaleniu miał idealne obroty, natomiast po ruszeniu lekko się dusił i gasł. Miał za niskie obroty na biegu jałowym ,musiałem przytrzymywać lekko uchyloną przepustnicę żeby mi nie zgasł na skrzyżowaniach. Poza tym stał się strasznie nerwowy a przy hamowaniu silnikiem lekko strzelał w tłumiku.
W tygodniu spróbuje raz jeszcze zresetować TPS-a.
Przy okazji, czy ktoś potrafi odczytać informację ze zdjęć? Widać tu jakieś odchyły od normy?





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:41, 05 Lis 2013
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





na pierwszy rzut oka masz inaczej ustawione przepustnice (zdjęcie 2): na Cyl1 590, na pozostałych 560 (x10hPa). Nie wiem jaki jest możliwy odchył, trzeba zerknąć w serwisówkę.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tox dnia Wto 18:25, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:35, 05 Lis 2013
rychu

 
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk





Miałem Ci to Piniu napisać, musisz ściągnąć airbox dostać się do przepustnic i poustawiać na "byepassach"Również TPS ureguluj na 0 , niestety musisz rozebrać Speeda.
W czwartek lub piątek będę miał tłumik od Edzia i jadę do bracika (Krzysiek od Z1000 z forum Zeta lub Naked), nawet kiedyś dzwonił do Ciebie w sprawie regulatora do mojego Sprinta.
Przez 2 dni ostro rozpracowywał TuneEcu, bo w swoim zecie będzie miał przeszczep silnika z ZX10+PC5+Inovate.
U mnie TPS pokazywał 1 a u ciebie 3(trochę dużo, dlatego mógł gasnąć).Miałem tż wgraną ch..j wie jaką mapę,bez numeru,nazwy i trochę kopcił na czarno, lało wtryski.
Wiem że Krzysiek bardzo chwalił program Tune.Zadzwoń numer chyba nawet masz.
Aaaa i u mnie w Sprincie ciśnienie na cylindrach 66-67hPa.
Ustaw sobie też wentylator, u mnie mam teraz na 99`C , wcześniej włączał się na 103.Jeżeli masz zębatkę mniejszą na zdawczej możesz sobie podwyższyć obroty.Ja mam na 9900, wcześniej seria (chyba 9300).
Jeszcze potestuje kilka map, i ręcznych ustawień.Zobaczymy co będzie, oby nie padało. Smile
Budowa Speeda i Sprinta, bardzo podobna, więc problemu chyba nie będzie.
Tak poza OFF to mam przejechane ponad 45tysi,a nie wiem czy to oryginalny przebieg.Silnik rozebrany i do wymiany tylko 1 płytka(wydechowa), rozrząd i reszta wszytko prawie idealne.Można więc powiedzieć że Triumph mimo kilka nieścisłości dla mnie, traktuję go jako idealny sprzęt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Wto 17:40, 05 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin