rychu |
|
|
|
Dołączył: 28 Paź 2013 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: śląsk |
|
|
|
|
|
|
Miałem Ci to Piniu napisać, musisz ściągnąć airbox dostać się do przepustnic i poustawiać na "byepassach"Również TPS ureguluj na 0 , niestety musisz rozebrać Speeda.
W czwartek lub piątek będę miał tłumik od Edzia i jadę do bracika (Krzysiek od Z1000 z forum Zeta lub Naked), nawet kiedyś dzwonił do Ciebie w sprawie regulatora do mojego Sprinta.
Przez 2 dni ostro rozpracowywał TuneEcu, bo w swoim zecie będzie miał przeszczep silnika z ZX10+PC5+Inovate.
U mnie TPS pokazywał 1 a u ciebie 3(trochę dużo, dlatego mógł gasnąć).Miałem tż wgraną ch..j wie jaką mapę,bez numeru,nazwy i trochę kopcił na czarno, lało wtryski.
Wiem że Krzysiek bardzo chwalił program Tune.Zadzwoń numer chyba nawet masz.
Aaaa i u mnie w Sprincie ciśnienie na cylindrach 66-67hPa.
Ustaw sobie też wentylator, u mnie mam teraz na 99`C , wcześniej włączał się na 103.Jeżeli masz zębatkę mniejszą na zdawczej możesz sobie podwyższyć obroty.Ja mam na 9900, wcześniej seria (chyba 9300).
Jeszcze potestuje kilka map, i ręcznych ustawień.Zobaczymy co będzie, oby nie padało.
Budowa Speeda i Sprinta, bardzo podobna, więc problemu chyba nie będzie.
Tak poza OFF to mam przejechane ponad 45tysi,a nie wiem czy to oryginalny przebieg.Silnik rozebrany i do wymiany tylko 1 płytka(wydechowa), rozrząd i reszta wszytko prawie idealne.Można więc powiedzieć że Triumph mimo kilka nieścisłości dla mnie, traktuję go jako idealny sprzęt |
|