Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 22:13, 15 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Mam problem z TuneEcu. Wszystko działało w miarę dobrze, ale od pewnego czasu jest problem. Mianowicie, gdy podłączę na nie odpalonym silniku to czasem się połączy. Jak potem odpalę, zrywa połączenie i już nie potrafi kolejny raz. Wywala sterownik czy ki czort...

Nie mam pomysłu.

Spróbuję jeszcze w wolnej chwili podłączyć drugi laptop, ale na nim też kiedyś próbowałem i wtedy wogóle nie dało się. Mam tam czysty nowy system, więc może pójdzie.


Mam też prośbę, mógłby ktoś z Was zrobić zrzuty z nieodpalonego moto z zakładką Diagnostics? Chodzi mi o to jakie ustawienia macie - najlepiej silnik 955i. Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:45, 15 Wrz 2014
Gość

 





a co masz za system? u mnie na 7 i 8, a potem na 8.1 działało i działa w zasadzie bez zarzutu

wyrzuć sterowniki i jeszcze raz nagraj

albo popatrz na kable, czy Ci wszystko łączy jak powinno

ja już wszystko tak rozregulowałem, że nie wiem co było w stocku Very Happy
PostWysłany: Wto 0:25, 16 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





No właśnie na win 7 chodziło. W starym kompie mam XP. Kabel mam po wymianie u Viakena - w sumie nie łączyła tylko wtyczka do puszki z elektroniką. Na starym komplecie łączyło z Moto a nie łączyło z fiatem Bravo. Teraz odwrotnie.

Mam już dosyć... Sterowniki właśnie dograłem chyba idealnie, skoro z samochodem poszło. I nawet było jak w instrukcji. Nie wiem dlaczego jak zapalę moto to już nie potrafi łączyć.


Ciągle sprawdzam czy chłopaki już ogarnęli temat z Tune na Androida przez bluetootha - mam nadzieję, że to rozwiąże wiele problemów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Wto 0:29, 16 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:45, 16 Wrz 2014
Gość

 





procedura podłączenia jest taka:

1.podłączasz kabel (coś tam mignie przy zegarku, że nowe urządzenie się podłączyło),
2.odpalasz program,
3. podłączasz do moto,
4. włączasz zapłon w moto.

u mnie tak działa zawsze...
PostWysłany: Wto 22:06, 16 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





No i tak działało. Potem zapalasz silnik... i kiedyś się łączyło nawet jak utraciło połączenie po uruchomieniu moto. Teraz nie chce. Nawet błędów nie pokazuje, a powinno ponieważ wczoraj brakło mi paliwa. Się pokaszaniło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:57, 17 Wrz 2014
adekkk

 
Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków





Hej! Jestem po wymianie silnika w swoim Spricie, na biegu jałowym gaśnie skurczybyk na światłach przykładowo. Diagnoza jest prosta, gdyż to już przechodziłem: reset TPS. I tutaj pojawia się problem. Wcześniej odpalałem Tune ECU i było wszystko ok, a teraz zapala się zielona dioda, ale po chwili zaczyna mrugać i pokazuje tylko kilka parametrów i wszystkie opcje programu są nieaktywne.

Spotkaliście się z czymś takim?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:00, 18 Wrz 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





adekkk napisał:
Hej! Jestem po wymianie silnika w swoim Spricie, na biegu jałowym gaśnie skurczybyk na światłach przykładowo. Diagnoza jest prosta, gdyż to już przechodziłem: reset TPS. I tutaj pojawia się problem. Wcześniej odpalałem Tune ECU i było wszystko ok, a teraz zapala się zielona dioda, ale po chwili zaczyna mrugać i pokazuje tylko kilka parametrów i wszystkie opcje programu są nieaktywne.

Spotkaliście się z czymś takim?


A wymieniałeś silnik razem z modułem czy sam silnik? Możliwe że masz moduł nie od tego rocznika -ale tak na prawdę strzelam bo nie mam pojęcia. Rzucam tylko trop Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:34, 18 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Czekaj, czekaj... coś mi podpowiedziałeś adekkk... Moje problemy z połączeniem zaczęły się po tym, jak niedawno podkusiło mnie odpiąć i wyjąć komputer z moto. Nie zamieniałem go, założyłem na swoje miejsce po obejrzeniu spodu. Nie pamiętam czy zadziało się to od razu, ale to może być przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:36, 18 Wrz 2014
adekkk

 
Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków





Silnik założyłem z rocznika 2008, ale tutaj silnik nie ma nic do gadania, ponieważ cały układ wtryskowy i komputer został stary.

U mnie problem rozwiązałem następująco:


1. Odpiąłem aku na 30 min
2. Uruchomiłem silnik zimny bez dodawania gazu
3. Po 15 minutach pracy na biegu jałowym na wolnych obrotach następuje reset i uczenie się komputera.

Po tej procedurze podpiąłem kompa i wszystko gra. Smile

Mam nadzieję, że komuś się to przyda.

Co do sterowników polecam wątek z triumphrat.net:


[link widoczny dla zalogowanych]

Zalecane do Win 7.

LwG!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:47, 18 Wrz 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Haa... poleciałem przez TuneECU na androidzie, przez Bluetootha... i narazie działa !!! Smile Po kablu mi się nie łączy, ale to prawdopodobnie jego wina, ponieważ był wymieniany i chyba dostałem inny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:21, 30 Wrz 2014
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





no wiec byłbym wdzięczny za mapy pasujące do Sprinta RS 955i 2002 z fitrem k&n przelotowym tłumikiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:47, 01 Paź 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:26, 01 Paź 2014
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





secondary air injection fitted co to takiego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:48, 01 Paź 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





To zdaje się te trzy "klapki" które są na głowicy. Dzięki temu niby spaliny lepiej się dopalają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:22, 25 Sty 2015
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





Mój numer vin to SMTTF6915J6249461 i nie wiem które mapy mogę brać pod uwagę z tej strony [link widoczny dla zalogowanych] może ktoś pomoże Smile ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin