Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 22:44, 25 Sty 2015
tjmc

 
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn





ja mam st 955 i stosowalem mapy od daytony czy od street triple z taka pojemnościa , Ty masz st 1050 musiałbys popróbowaźć czy dasz rade wgrac od innego typu jeżeli oczywiście chcesz .
Dedykowane mapy dla Twojego modelu to :
20106-20213 jak to znaleźć , objaśniam :
końcówka twojego vinu to 249461 szukasz modelu Swojego gdzie przypisane są mapy do tego nr.
i natrafiasz na dział w którym obowiązują mapy do nr.vin 281465 To jest Twój Rewir.
możesz popróbować z vin . obowiązującym wyżej lub niżej lub od GT sprawdź sam przekonasz się czy wchodzą powodzenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:22, 26 Sty 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Mapy z Daytony nie będą działać prawidłowo , nie zgadzają się fazy rozrządu ale jest na to prosty sposób kupić wałki od Daytony za parę złotych i silnik dostaje pierdolca , jak dla mnie masakra jakaś nie da się tym jeździć łokcie chce powyrywać , wiem ludzie nie na takich sprzętach jeżdżą jest to subiektywne odczucie autor tych wypocin , ja wróciłem do oryginału.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:31, 26 Sty 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Właśnie się kiedyś zastanawiałem jak to jest że silnik ten sam a KM Daytona ma więcej niż mój RS.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:00, 27 Sty 2015
Szacho998

 
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielenko





Dzięki wielkie za pomoc teraz wiem czego szukać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:05, 27 Sty 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A tak z innej beczki. Próbował ktoś TuneEcu aplikację na androida? Kupiłem ostatnio gnizdo diagnostyczne ELM (OBD II) z wifi do auta i zastanawiam się czy nie zakupić tej apki. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piniu dnia Wto 0:07, 27 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:39, 27 Sty 2015
tjmc

 
Dołączył: 07 Wrz 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn





nie próbowałem ,ale to może być interesujące


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:06, 27 Sty 2015
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Chyba ktoś pisał że podłączył.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:08, 28 Sty 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ja pisałem Smile robiłem przez OBD Bluetooth. Wersja ta wtedy jest ograniczona, ale można także podpiąć OBD po kablu jeśli tablet lub smartphone obsługuje host OTG. Mnie się nie udało, ponieważ kabel miałem wymieniany u Viakena i dali mi chyba inny, a popróbować ze zmianami prędkości transferu nie było czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:52, 03 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Cześć, z racji ukłonu Triumpha w stronę użytkowników, chciałbym skorzystać z TuneECU. Jestem w trakcie poszukiwania motocykla, mianowicie Triumpha Sprinta ST 1050. Doradźcie mi proszę, jaki kabel kupić. Wiem, że potrzeba kabla OBD2, ale tego jest tyle standardów, że głowa mi puchnie. Są jakieś z bluetooth'em , diodami Smile i same kable. Co wybrać? Kolejną rzeczą jest to, że chciałbym to wykorzystać przy sprawdzaniu motocykla Smile Rozumiem, że jak ściągnę oprogramowanie TuneECU, to jeżeli motocykl będzie na coś narzekał, to błędy i ich kody wyskoczą w tym programie? Będziecie musieli jeszcze mi wytłumaczyć, jak to obsługiwać i co robić, żeby czegoś nie zepsuć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:58, 03 Kwi 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Opisane masz wszystko w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:03, 03 Kwi 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Lober napisał:
Cześć, z racji ukłonu Triumpha w stronę użytkowników, chciałbym skorzystać z TuneECU. Jestem w trakcie poszukiwania motocykla, mianowicie Triumpha Sprinta ST 1050. Doradźcie mi proszę, jaki kabel kupić. Wiem, że potrzeba kabla OBD2, ale tego jest tyle standardów, że głowa mi puchnie. Są jakieś z bluetooth'em , diodami Smile i same kable. Co wybrać? Kolejną rzeczą jest to, że chciałbym to wykorzystać przy sprawdzaniu motocykla Smile Rozumiem, że jak ściągnę oprogramowanie TuneECU, to jeżeli motocykl będzie na coś narzekał, to błędy i ich kody wyskoczą w tym programie? Będziecie musieli jeszcze mi wytłumaczyć, jak to obsługiwać i co robić, żeby czegoś nie zepsuć Smile


Rodzaj kabla OBD II podejrzewam nie ma większego znaczenia -chyba że trafi się na uszkodzony egzemplarz (małe żółte rączki mogą się pomylić Wink)
Znaczenie ma jego instalacja na windows. Nie można pozwolić na instalacje sterowników które windows sobie wyszuka, trzeba zainstalować sterowniki polecane przez TuneEcu. Najprościej jest pobrać odpowiedni sterownik (link jest gdzies w temacie) pobrać Tune Ecu, potem odłączyć neta, podłączyć kabel, zainstalować sterownik z dysku i bangla.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piniu dnia Pią 20:03, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:30, 03 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Dzięki wielkie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:31, 04 Kwi 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





najwazniejsze i najwazniejsze jeszcze raz!
kabel musi byc na czipie FTDI.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:08, 04 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





coś takiego podejdzie, czy lepiej na kablu z bezpośrednim połączeniem? W jakim zakresie cenowym powinienem szukać? jak sprawdzić czy jest na tym chipie FTDI?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lober dnia Sob 13:11, 04 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:13, 04 Kwi 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





[link widoczny dla zalogowanych]

dokladnie ten u mnie zadzialal od strzalal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin