Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 23:01, 10 Kwi 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Tutaj masz instrukcję adaptacji po wgraniu map.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:48, 11 Kwi 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





bastek00 napisał:
Tutaj masz instrukcję adaptacji po wgraniu map.

[link widoczny dla zalogowanych]


przeoczylem to na stronce. dzieki za info dzis to zorbie wg wskazuwek z tuneecu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:55, 12 Kwi 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Luzik, fajnie że mogłem pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:22, 12 Kwi 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





Zrobilem to tak jak na stronce. Reset w tune potem odpalanie i na luzie 12 min bez ruszania manetki. Efekt taki sobie albo wogole brak . moze cos zle robie jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 13 Kwi 2015
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Myślę tak sobie,nad pewnymi rzeczami i czasami ... wyciągam też wnioski.
Zresztą niedawno ..PINIU.. pisał pewną historyjkę,która bardzo mi się podobała
z tego względu,że czułem tam emocję nadchodzącego sezonu i siebie samego,
szukającego granic swoich możliwości techniczno-mechanicznych,a powielane błędy powoli nasuwały wnioski ... Czasami lepiej nie zabierać się do tematu,który nas przerasta ... bo przecież od czegoś są tzw"profesjonaliści" w danej branży ...
.....i niech lepiej tak zostanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:15, 13 Kwi 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





Zasiste jestem poruszony twoimi przemysleniami na temat moich brakow w obyciu z technika ale post ten wnosi niewiele albo nic do tematu.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:25, 14 Kwi 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





A może mapa nie ta co powinna? Gdzieś coś tam kiedyś widziałem, że to może być problem.

Pytanie dlaczego Ci się nie łączy, spróbuj z ustawieniami prędkości transmisji kabla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:48, 15 Kwi 2015
spazz

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oberschlesien





Laczyc sie laczy juz. Cos sie ze sterownikami powalilo. Na innmy laptopie po odinstalowaniu i ponownm zainstalowaniu poszlo polaczenie od razu. Czy opcje resetu wybieracie z podmenu ecu w programie czy klikacie na taka mala ikonke?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:41, 22 Mar 2016
benzephyr

 
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz





Witam.
Mam zamiar zmieniać mapę w swoim ST1050 po zmianie wydechu na Two Brothers. Czy byłby ktos tak miły i opisał w punktach czynnosci do wykonania ?

Nową mapę już sciągnąłem.
Wiem że starą trzeba zapisać , ale nie do końca wiem jak.

z góry dzięki za pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benzephyr dnia Wto 21:42, 22 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:09, 23 Mar 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Na stronie tune ecu pisze chyba wszystko. Po angielsku jest. Nie wiem czy ci to pomoże bo ze mnie żaden poliglota.
A ja pisze w innej sprawie...chciałem się zapytać czy TPS i podciśnienie w przepustnicach na ciepłym silniku ustawiać. Wydaje mi się że tak ale już dawno tego nie robiłem a pamięć kiepska u mnie:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:10, 26 Mar 2016
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Tylko na ciepłym. Jak dobrze pamiętam to TPS tem. > 80 st. C.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:26, 30 Mar 2016
KamilU

 
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój





Siemanko. Wczoraj atakowałem TuneECU i bez żadnych problemów wszystko działało Smile Jedyny mankament jaki się okazał to mam inny nr VIN na ramie i inny na CPU Rolling Eyes Tak jakby był wymieniony... Mapy tylko odczytywałem, nie wgrywałem nowej bo postanowiłem podjechać na hamownie przed zmianą Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KamilU dnia Śro 10:30, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:28, 06 Kwi 2016
benzephyr

 
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz





Jesli nie mogę ruchomić diagnostyki, to gdzie może być problem? mam te opcje nie aktywne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:43, 07 Kwi 2016
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Musisz mieć odpowiedni kabel czyli taki z bebechami FTDI. Jak ja kupowaąłem przez allegro to dopiero za 3 razem trafiłem na takowy:D
Masz linka o ile w ciula nie wali sprzedający powinien być taki
[link widoczny dla zalogowanych]
a i jeszcze sterowniki nie te co ci da tylko z tąd
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Czw 18:44, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:07, 20 Kwi 2016
Vigoxin

 
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Witam!

Też mam problem z wysokimi obrotami na jałowym (czasami nawet 2000) w Sprint ST955.
Mam program Tune ECU i kabel ELM 327 ale sygnał z moto nie wraca do kompa i nic nie można zrobić. Czy to wina kabla czy złącze jest walnięte ? Serwis Triumpha z Poznania n ie mógł sobie z tym dać rady. Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 7 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin