Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Wątpliwości w sprawie zakupu konkretnego Sprint RS955i Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wątpliwości w sprawie zakupu konkretnego Sprint RS955i
PostWysłany: Pon 9:50, 23 Cze 2014
marmot.c

 
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Cześć

Właśnie przymierzałem się do kupna motoru ( Triumph Sprint RS955i) i wszystko było pięknie, ale na końcu coś mnie zmroziło i i postanowiłem podpytać:
1. pierwsze to to, że okazało się, że tylna opona nie centruje z tylnym błotnikiem (najbardziej nie centruje z plastikiem na tablicę, mniej z tylną lampą) Motocykl prowadził się OK, ale też nie wiadomo jak go nie cisnąłem, nie ściągał na którąś stroną, właściciel twierdzi, że moto był delikatnie położony na parkingu i rzeczywiście trochę ryske po tym jest. Rama i inne rzeczy wyglądają zdrowo i nie wiem co może być problemem. Obecny właściciel jako sakw używa tych Metro na paski pod siedzenie i zastanawiałem się, czy to może być to.
2. druga sprawa to kwestia chłodzenia. Do tej pory jeździłem olejakiem i stąd mój brak wiedzy: motorkiem zrobiłem kilka KM w 2 osoby, ciśnięty był powiedzmy do 5tys obr i około 110KM/H max. Właściciel chciał pokazać, że jest wszystko OK. Biegi wchodzą ładnie i nie wyskakuje. I problem był taki, że jak już dojechaliśmy i wyłączyliśmy silnik to włączył się wnetylator. Na komputrze zobaczyłem, że moto rozgrzał się do 90 stopni. To normalne ??

Możliwe, że lamerskie pytania, ale nie chciałbym wzdepnąć w jakąś kupę i wolę zapytać się ludzi mądrzejszych ode mnie Smile

Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marmot.c dnia Pon 18:58, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:03, 23 Cze 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





ad ...1) moim zdaniem tzw. rollo i przegięty stelaż pod siedzeniem ...chyba że na parkingu latał sobie słoń ...ale przy dobrej cenie,dla mnie nie eliminuje kupna moto,najważniejsza jest rama,lagi itp. tył można naprostować
2)jeśli jest ciepło wentylator wkracza do akcji,dość szybko i po wyłączeniu zapłonu też chodzi ... to nie jest żadna wada

...może skorzystaj z usług jakiegoś magika co się trochę zna na motocyklach
i jeśli sprzęgło sobie trochę hałasuje ...to jest normalne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:21, 23 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Na pewno pierwsza porada - zmień temat wątku, ponieważ każdy tutaj oczekuje porady... z pewnością inni to potwierdzą - jak będzie wyglądać 5 wątków jeden pod drugim z "prośbą o poradę".

A w temacie:
posiadam RS - wentylator włącza się u mnie przy ok jak pamietam 98 stopniach. Zdarza się, że jak gaszę silnik ma 97 ale za moment dochodzi do 98 i się uruchamia. Pytanie - po co ktoś ustawił go na 90?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:03, 23 Cze 2014
marmot.c

 
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





We czwartek jadę do serwisu to mam nadzieje, ze wszystko bedzie jasne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:25, 24 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





I to jest dobra decyzja. Ważne żeby mieć tam kogoś po swojej stronie obiektywnego. Do tego nie myśleć "trudno, najwyżej naprawię" - miny wybuchają. Jeśli tylko coś będzie nie tak lepiej zrezygnować.

Ja do dziś trochę żałuję, że nie kupiłem BMW wartego 80 tys, ale zaraz potem przypominam sobie kosztorys jaki mi zrobił salon za usterki, które mi pokazano i od razu mi lepiej... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:40, 25 Cze 2014
Gość

 





ja sprzedaję działający, sprawny motocykl bez żadnych kruczków, gwiadek itd. taki sam, jak chcesz kupić, aktualnie stoi u mechanika, bo łańcuch rozrządu się wymienia i sprawdzają zawory, więc za chwilę będzie jeszcze bardziej działający i sprawny i po przeglądzie Smile

edit:
a przepraszam, bo Ty chcesz RS, a ja mam ST, czyli ładniejszy bo na mono z tyłu


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:42, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Sob 7:14, 28 Cze 2014
marmot.c

 
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Moto kupiony.
Okazała się błachostka z tym zadupkiem, a że cena była bardzo przyjemna to i FanBike mnie namawiali, żebym brał bo warto. Smile

Okazało się, że jest jakieś obejście zamontowane, które nie wyłącza wentylatora po wyjęciu kluczyka. Będę musiał to raczej poprawić, może termostat zwalony .....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:08, 29 Cze 2014
Gość

 





po wyjęciu kluczyka wentylator ma chodzić i chłodzić, nie kombinuj
PostWysłany: Nie 16:41, 29 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Dokładnie, żadne obejście - u mnie też tak jest w RS-ie i we fiacie Bravo tak samo Smile

A czy ST ładniejszy... że mono... bleee... RS ma wygląd, którego podwójny wahacz mu nie psuje... Smile co, wojna? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:24, 29 Cze 2014
marmot.c

 
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Dzięki za info
Dobrze wiedzieć że wszystko jest OK Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:58, 30 Cze 2014
marmot.c

 
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





bastek00 napisał:
Dokładnie, żadne obejście - u mnie też tak jest w RS-ie i we fiacie Bravo tak samo Smile

A czy ST ładniejszy... że mono... bleee... RS ma wygląd, którego podwójny wahacz mu nie psuje... Smile co, wojna? Smile



Nie jestem jakimś starym wyjadaczem, ale również mnie się podoba RS. Żeby ST fajnie wyglądał trzeba pokombinować z wydechem, a RS jest fabrycznie ładny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:23, 30 Cze 2014
Gość

 





dobrze, już dobrze i tak wszystko zależy od koloru, bo on determinuje prędkość Very Happy

gdybym miał RS też bym się pocieszał, że jest ładniejszy, bo co miałbym powiedzieć Very Happy
PostWysłany: Pon 11:03, 30 Cze 2014
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Bo przemaluję na czerwono... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:57, 30 Cze 2014
marmot.c

 
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





No właśnie myślałem o oklejeniu na jakiś fajny czerowny, bo obecnie jest czarny.
Co ciekawe firma koło mojego serwisu stwierdziła, że za 300zł okleją, ale jakoś dziwnie tanio.

Nie mniej serwisant stwierdził, żebym najpierw pojeździł, wywalił się ze 2 razy i wtedy mogę kombinować Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:00, 16 Lip 2014
jarecki

 
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WWA





szymon napisał:
dobrze, już dobrze i tak wszystko zależy od koloru, bo on determinuje prędkość Very Happy

gdybym miał RS też bym się pocieszał, że jest ładniejszy, bo co miałbym powiedzieć Very Happy


Szymon dokładnie:D ja też mam St i to czerwonego - to chyba ten najszybszy model:P Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarecki dnia Śro 12:38, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wątpliwości w sprawie zakupu konkretnego Sprint RS955i
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin