marmot.c |
|
|
|
Dołączył: 22 Cze 2014 |
Posty: 48 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cześć
Właśnie przymierzałem się do kupna motoru ( Triumph Sprint RS955i) i wszystko było pięknie, ale na końcu coś mnie zmroziło i i postanowiłem podpytać:
1. pierwsze to to, że okazało się, że tylna opona nie centruje z tylnym błotnikiem (najbardziej nie centruje z plastikiem na tablicę, mniej z tylną lampą) Motocykl prowadził się OK, ale też nie wiadomo jak go nie cisnąłem, nie ściągał na którąś stroną, właściciel twierdzi, że moto był delikatnie położony na parkingu i rzeczywiście trochę ryske po tym jest. Rama i inne rzeczy wyglądają zdrowo i nie wiem co może być problemem. Obecny właściciel jako sakw używa tych Metro na paski pod siedzenie i zastanawiałem się, czy to może być to.
2. druga sprawa to kwestia chłodzenia. Do tej pory jeździłem olejakiem i stąd mój brak wiedzy: motorkiem zrobiłem kilka KM w 2 osoby, ciśnięty był powiedzmy do 5tys obr i około 110KM/H max. Właściciel chciał pokazać, że jest wszystko OK. Biegi wchodzą ładnie i nie wyskakuje. I problem był taki, że jak już dojechaliśmy i wyłączyliśmy silnik to włączył się wnetylator. Na komputrze zobaczyłem, że moto rozgrzał się do 90 stopni. To normalne ??
Możliwe, że lamerskie pytania, ale nie chciałbym wzdepnąć w jakąś kupę i wolę zapytać się ludzi mądrzejszych ode mnie
Z góry dzięki za odpowiedź. |
|