Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Wymiana regulatora
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wymiana regulatora
PostWysłany: Pią 16:14, 07 Sie 2015
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Co trzba poodkręcać żeby wymienić regulator w Sprincie 955 2002? Bak trzeba zdejmować? Tam nie ma jakiś delikatnych przewodów od pompki paliwowej? Coś mechanik kiedyś wspominał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:49, 10 Sie 2015
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





zdjęcie baku to bułka z masłem ... ale sprawdź czy śruba mocująca zbiornik nie jest mocno zapieczona bo lubi się ukręcić.
zdejmij cały ogon i podnieś lekko od strony pompy,to wszystko będzie wtedy na widoku
...spinki są idioto odporne ale szybki mechanik upier... u mnie jedną .
ale jak ściągniesz "ogon" czyli cały plastik łącznie z tylną lampą to wszystko masz na widoku ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:14, 10 Sie 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





A masz regulator osobno? Bo w zależności od modelu silnika może być częścią integralną alternatora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:28, 11 Sie 2015
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





U mnie właśnie jest jak to Bastek pięknie powiedział
"integralną częścią alternatora" bo nigdzie go nie widziałem i nie dam sobie obciąć paznokcia,że trzeba ściągać zbiornik ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:13, 11 Sie 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Tutaj lista sprzętów, w których część (17 lub 14) jest zintegrowana pod obudową alternatora.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:07, 11 Sie 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





[link widoczny dla zalogowanych] -najłatwiej tutaj i po numerze ramy znajdujesz wszystko, masz diagram i widzisz co i gdzie powinno być Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:56, 13 Sie 2015
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





mam osobno już ogarnąłem wszystko, przewody od altka się popaliły i prąd nie dochodził


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:07, 13 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A jaka była przyczyna ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:18, 14 Sie 2015
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





wymieniał ktoś już regulator i kable zaizolował razem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:31, 15 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jaka była przyczyna, że przewody się nadmiernie grzały ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:32, 15 Sie 2015
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





No właśnie, dlaczego się przegrzały? To że były zaizolowane razem, też mnie nie przekonuje, że to było przyczyną główną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:14, 17 Sie 2015
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





nie zrobiłem zdjęcia jak ta instalacja wyglądała. zmienilibyście zdanie. pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:22, 18 Sie 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Nie rozumiesz. Istotą jest ustalenie przyczyny, żeby nie było "powtórkizrozrywki".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wymiana regulatora
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin