Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Zablokowany Sprint Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 17:35, 11 Kwi 2014
Gość

 





a nie możesz się po prostu podpiąć do laptopa z TuneEcu i załadować mapę?
PostWysłany: Pią 23:44, 11 Kwi 2014
Seba83

 
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.





Ja jeszcze nie miałem okazji na autostradzie testować, ale do 240 - 250 bez problemu udało się już rozpędzić - na więcej warunki drogowe nie pozwoliły Sad . Jutro podpinam kabelek - zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:57, 14 Kwi 2014
tomekkatnik

 
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milicz





Witam, w moim sprincie 1050 z Francji blokadą była właśnie blaszka ograniczająca pełne otwarcie przepustnicy. Żeby ją wymontować to trzeba zdjąć zbiornik oraz airbox. Następnie najlepiej odłączyć linki gazu od przepustnic, odkręcić dwie śrubki na krzyżak aby zdjąć wspornik ogranicznika i odkręcamy kluczem imbusowym blaszkę ogranicznika otwarcia przepustnic i wraz ze śrubką wyrzucamy. Pozostaje przykręcić wspornik na dwie śrubki i założyć linki, airbox i zbiornik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:29, 06 Maj 2014
gzesiek1

 
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce





Witam, podepnę się pod temat. Jestem zupełnie nowy w tych tematach, kupiłem sprinta rs kilka dni temu i w dowodzie na 97 koni a katalogowo niby 120. Wyjechałem na obwodnice się przejechać i nie chciał jechac wiecej niz 180 km/h. Motocykl jest sprowadzony z UK. Czytałem na forum o wgraniu nowych map, ale najzwyczajniej boję się, że coś pomieszam i narobie tylko problemu. Czy "zwykły" mechanik motocyklowy będzie wiedział jak to obejść czy trzeba wybrać sie do bardziej specjalistycznego serwisu ?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:02, 06 Maj 2014
Gość

 





ja bym zaczął od regulacji zaworów, bo nawet motocykle z 97 końmi jeżdżą szybciej

możesz napisać więcej o tym motocyklu?
PostWysłany: Śro 15:21, 07 Maj 2014
gzesiek1

 
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce





Zauważyłem też, że przy ruszaniu jest lekko zamulony na chwilke a z osobą z tyłu wręcz jakby miał zaraz zgasnąć i musze wkrećić mu wieksze obroty. Podobnie mialem kiedyś z Yamahą Virago 535 gdy membrany gażników byly nieszczelne. Ale nie wiem jak to jest z wtryskami bo nie miałem wcześniej motocykla na wtrysku. No cóż, narazie czekam na wolny termin u mechanika. O motocyklu narazie niewiele wiem, jestem pierwszym wlascicielem w kraju a gość od którego kupiłem też za wiele mi o nim nie powiedział.
Może to dość głupie pytanie ale czy jest możliwość podnieść go na 120KM tak jak wychodził seryjnie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:23, 07 Maj 2014
Gość

 





skąd wiesz co mu jest skoro jeszcze go nie dłubałeś? może wymaga regulacji i odrobiny miłości

nie nakręcaj się, tylko niech go ktoś ogarnięty obejrzy
PostWysłany: Czw 7:01, 08 Maj 2014
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





Może wystarczy wtryski przeczyścić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zablokowany Sprint
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin