Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Zakup Triumph 1050ST Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 1:31, 02 Kwi 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Z prawej strony nie ma w przednim kole tego czarnego "czopka", który zasłania dziurę z ośki, płot w tle po wypadku jest zasłonięty "na sztukę" jakąś siatką (słupka nie odbudowali) i... dębowe mocne mi się kończy Smile

A poważnie, wygląda ok. Reszty trzeba szukać w realu. Tzn jak ktoś ma taki sam to wie gdzie i jak mają być klejone nalepki, a inny znowu (jak ja) będzie patrzał czy owiewki nie są malowane, np rysy na podkładzie, krawędzie z nierówno szlifowaną szpachlą.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dobrze kojarzyłem go z nartami, ale okazuje się, że "sporty motorowe" to też ich pasja. Jeśli faktycznie jego prywatny motocykl to może się okazać, że dlatego go zostawił sobie na jakiś czas ponieważ był ok.

[edit]
myślałem o zawojski-m a ten ma podobną nazwę.

Ogłasza(ł) się też na scigacz.pl z motocyklami, więc ogólnie tzw importer (handlarz).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Czw 1:40, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:14, 02 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Motocykl ściągnięty w tym roku z Włoch, mam jeszcze jego VIN i nr tablic aktualne i włoskie. To że handlarz nawet na zdjęciach widać, baner: narty motocykle rowery... maszyna typowo na handel, pytanie co może być nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:17, 03 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jeszcze jednego biore pod uwagę, a z racji tego, że w środę będę w okolicach Wrocławia, mogę go obejrzeć. Ktoś zna, słyszał, oglądał? [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:43, 03 Kwi 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Salon polska, wygląda dość świeżo. Oglądaj bo zapowiada się fajny egzemplarz do kupienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:56, 03 Kwi 2015
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Lober ładny ten czarny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:15, 04 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jutro wrzucę parę dodatkowych zdjęć jakie otrzymałem od sprzedającego. W pierwszej kolejności biorę tego czerwonego Triumpha pod uwagę, młodszy rocznik metalowy bak, poprawione światła oraz ABS. Ten czarny wydaje się być spoko, jest to drugi właściciel, pierwszy ponoć zostawił ten motocykl w rozliczeniu. Jak ABS w Triumphie się sprawuje? słyszałem dość rozbieżne opinie. Ważne jest dla mnie żeby motocykl był po 2007 roku, bo tam zaszły zmiany we wtryskach inna kanapa i zmiana w owiewkach z tego co pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:24, 06 Kwi 2015
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





ABS jak ABS - w podbramkowych sytuacjach daje radę. generalnie, w moim odczuciu układ jest bardzo dobry. bezstresowo zatrzymuje w pełni obładowany motocykl (pasażer+kuferki).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:45, 08 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Cześć, oglądałem dzisiaj triumpha. Zaniepokoiło mnie parę rzeczy, na lakierze była widoczna lekka mora, ale równa na wszystkich plastikowych elementach, kolor baku o pół tonu odróżniał się od plastików (bak metalowy), prędkościomierz w milach (duże cyfry w milach, małe poniżej w kilometrach), lampa na ścianie dawała dziwny efekt, mianowicie lewa strona była jakby całkowicie symetryczna, a prawa zaś jakby krzywo, z lekkim zaznaczeniem niby prawej strony, ale nierównomierne oświetlenie dawały. Czy w motocyklu który był sprowadzony z włoch (Triumph Sprint ST 1050 ABS z 2008 roku) jest możliwe żeby był prędkościomierz z blatem w milach? na lampie były jakieś oznaczenia zapamiętałem napis "PL" i SAL chyba "MI" 04. mógłby ktoś wrzucić zdjęcie swojej lampy z oznaczeniami plus np stanąć jakiś metr półtora przed ścianą i zrobić zdjęcie światła padającego na ścianę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:06, 09 Kwi 2015
lopezmp1

 
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: opole





Cześć. Kolego Lober czy opisujesz tu tego czerwonego sprinta z Józefowa bo mam zamiar go obejrzeć w sobotę tylko nie wiem czy jest sens. Jak na razie oglądałem czarnego st-ka z Legnicy i niebieskiego z Katowic ale oba jakoś mnie nie zachwyciły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:22, 09 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Zgadza się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:28, 09 Kwi 2015
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





Lober - jeśli moto z Włoch, to powinno mieć zegary w km/h. prawdopodobnie oglądany przez Ciebie egzemplarz jest po przygodzie i miał wymienione zegary na angielskie (są lepiej dostępne i pewnie tańsze). lampy w wersji europejskiej po żucie na ścianie powinny doświetlać prawą stronę, więc jeden i drugi snop powinny na ścianie dawać taki efekt (w przybliżeniu oczywiście Wink): __/__/
Jeśli lampy są symetryczne to nie doświetlają żadnej konkretnej strony (dlatego są symetryczne) i na ścianie dają taki efekt podobny do tego: ___ ___


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:07, 09 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





lewa strona świeciła mocno ale symetrycznie, prawa zaś jakoś tak o połowę słabiej była jakby załamana (niżej niż lewa) po czym szła w górę w stronę prawą, nad głównym snobem światła prawej lampy był jeszcze dodatkowy jakby kosmyk idący równolegle do głównego. Coś było nie tak z tą lampą, po czym rozpoznać czy jest europejska, prawostronna, jakieś oznaczenia? zegary jakaś lipa, albo motocykl walnięty i zegary zmienione (mieszane są tańsze o ok 80 euro) albo sprzedający próbuje ukryć rzeczywisty przebieg.. chociaż nie łatwiej po prostu cofnąć? wątpię że Włoch bawił by się w ściąganie anglika.. Handlarz kupił motocykl w grudniu, a na sprzedaż wystawił dopiero w marcu, twierdzi, że nim jeździł, że niby jego prywatny motocykl, ale kto kupuje sobie motocykl na sezon zimowy i sprzedaje na początek właściwego sezonu motocyklowego? Obawiam się, że motocykl był składany w ciągu tych 3 miesięcy. Poskładany jest bardzo dobrze, jest tam parę dziwnych odprysków na lakierze, wygląda to trochę tak, jakby materiał był źle przygotowany pod malowanie, ale lakier prawie idealnie położony, albo i może fabryczny aczkolwiek morę wg mnie widać. Chłodnica wygląda jak nówka sztuka, nawet czarna farba nie zeszła z tych blaszek, miałem wrażenie jakby stelaż tablicy nie był centralnie umieszczony, tylko lekko odchodził na bok, ale tutaj mogło mi się wydawać, motocykl umyty jakimś mocno sodowym, albo innym żrącym płynem, pokrywa rozrusznika i śruby aluminiowe były widocznie przyżarte. Nie mogłem się doszukać rocznika przedniej felgi, opony przednia chyba z 2011, a tylna z 2012 roku. Silnik chodził równo, bez dziwnych odgłosów, na ramie też niczego niepokojącego nie zauważyłem, ale nie ściągałem plastików. Za tą cenę za dużo kombinowane było.

Kolego Lopez, oglądałeś tego czarnego w legnicy? co Ci w nim nie pasowało, bo też nad nim myślałem?
Jak w ciągu tygodnia niczego nie znajdę czegoś w Polsce, ściągam motocykl z Holandii, tam fajny Triumph stoi za 4300 euro. Tego czerwonego chyba odpuszczę, jeszcze muszę pomyśleć, ale za dużo rzeczy się nie zgadza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:50, 09 Kwi 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Podpowiedź do rodzaju lamp:

najczęściej spotykane kody używane w 37 krajach dopuszczających reflektory i tylne światła zespolone zgodnie z przepisami ECE:
E1 - Niemcy,
E2 - Francja,
E3 - Włochy,
E4 - Holandia,
E5 - Szwecja,
E6 - Belgia,
E7 - Węgry,
E8 - Czechy,
E9 - Hiszpania,
E10 - dawna Jugosławia,
E11 - Wielka Brytania,
E12 - Austria,
E13 - Luksemburg,
E14 - Szwajcaria.

Oznaczenia określające wersję przedniego reflektora:
A - pozycyjne,
B - przeciwmgłowe,
C - mijania,
R - drogowe,
CR - mijania i drogowe,
C/R - mijania lub drogowe,
HC - halogenowe mijania,
HR - halogenowe drogowe,
HCR - halogenowe mijania i drogowe,
HC/R- halogenowe mijania lub drogowe,
DC - ksenonowe mijania,
DR - ksenonowe drogowe,
DC/R - bi-ksenon,
/nie można włączyć jednocześnie.

Oznaczenia określające typ tylnej lampy zespolonej:
A - pozycyjne,
AR - cofania,
F - tylne przeciwmgłowe,
A - odblaskowe,
R - pozycyjne tylne,
S1 - stopu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piniu dnia Czw 12:51, 09 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:49, 09 Kwi 2015
Lober

 
Dołączył: 14 Cze 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Dzięki wielkie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:51, 09 Kwi 2015
lopezmp1

 
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: opole





Jeśli chodzi o czarnego st-ka z Legnicy to na fotkach wyglądał lepiej jak w rzeczywistości, obtarty kufer z lewej strony, pęknięty przedni błotnik w okolicy mocowania do lagi i niedbale sklejony, pęknięcia z obu stron na plastikach w okolicy siedzenia ok 1,5 cm,trochę zadrapań. Sprzedający był ok ale jeśli wystawia moto to powinien go wcześniej przygotować tym bardziej że pisze że moto jest w ciągłej eksploatacji a jak przyjechałem okazało się że akum był padnięty i musieliśmy go ładować z auto. Co do jazdy i pracy silnika nie miałem zastrzeżeń pracował nawet lepiej jak ten z Katowic, jeszcze jedno lusterka miały straszne drgania jakby były źle skręcone i zarejestrowany na teściową Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zakup Triumph 1050ST
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin