-MisieK- |
|
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2015 |
Posty: 131 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: OB |
|
|
|
|
|
|
Ja mam bardzo przeciętną wagę i jeśli chodzi o napięcia wstępne to w nowym motocyklu właściwie nie było co poprawić
Pozostaje regulacja odbicia i dobicia, ale tutaj to już większa filozofia.
Ze mną są dwa problemy.
Jeden jest taki, że ja jeżdżę rekreacyjnie i ja nigdy nie wykorzystam, nie wiem, pewnie nawet 50% potencjału tego motocykla.
Po drugie ja nie mam tego "wyczucia". Zarówno w aucie czy na moto ja po prostu wsiadam i jadę. Wiele rzeczy mi nie przeszkadza. Nie potrafię określić czy jest dobrze czy źle. Po prostu jadę i jest gites
Jasne, że czuje różnice między jednym i drugim autem czy jednym i drugim moto. Potrafię powiedzieć, że tym czy tamtym jedzie mi się lepiej. Jednak to subiektywne odczucie i wcale to co mi się wydaje lepsze nie musi takie być
Z jednej strony pokręcił bym coś przy tych odbiciach, w końcu zawsze mogę wrócić do ori ustawień. Jednak nie wiem w sumie od czego zacząć i czy przy zwykłej jeździe zobaczę różnicę i czy będę w stanie określić czy jest lepiej czy nie.
Jest taka stronka gdzie podają sugerowane ustawienie zawieszenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak coś to do mnie nie przemawia.
Po pierwsze gdzie tutaj waga ridera? Po drugie gdzie jakieś preferencje? Po trzecie coś bardzo te ustawienia odbiegają od fabrycznych w przypadku STR3R 13+ |
|