Witam ,
Tripelka z 2006 roku ujezdzam od blisko roku ale ostatnio miałem sposobność przejechac sie nowszym modelem i stwierdziłem duża róznice w prowadzeniu i zachowaniu motocykla na drodze .
Zacząlem się przygladac ustwieniom zawieszenia ale pomimo drobnych korekt nadal nie jest to co bym chciał uzyskac . Moje pytanie dotyczy spręzyn przedniego zawieszenia a dokładnie jakie sa w wersji fabrycznej . Czy liniowe czy progresywne . W moim motocyklu sa zamontowane progresywne bo pewnie jezdziec był słusznej wagi . Ja nie waże nawet 80 kg wiec progresja jest niepotrzebna a dodatkowo wszystkie inne ksiazkowe ustawienia dotycza zawieszenia OEMowego a nie modyfikowanego . Jeśli Ktoś dysponuje wiedza na ten temat prosze o podpowiedz . Z góry wielkie dzieki
---
Pozdrawiam
Jacor 1050
Dziękuje bardzo za odpowiedź . Wemoto proponuje spręzyny progresywne ale akcesoryjne a ja chcę wiedzieć jakie są oryginalne w tym modelu . Tak na 50 % pewnie sa liniowe ale tego nie wiem napewno . U mnie sa progresywne ale, ze jestem 4 właścicielem wiec całej historii nie znam .
---
Pozdrawiam
Jacor 1050
Nie zawsze to co proponuje/sprzedaje fabryka jest optymalne. Bardzo często nie. Na pewno liniowa sprężyna jest lepsza, tylko trudniej ją dobrać. Bardzo ważne jest zaworowanie układu. Tutaj proponowałbym zainteresować się wyrobami Race Tech-a. Mają komplety dedykowane z uwzględnieniem wagi pacjenta. Istotą jest właściwa regulacja całości.
Jarczoq - dziękuje za zainteresowanie tematem No właśnie, cały szkopuł we włąsciwej regulacji . Napiecie sprężyn usawiłem wg mojej wagi ale teraz trzeba jeszcze ustawic kompresje i odbicie . Jest z tym troche zabawy a jesli dodatkowo mam progresywne spręzyny to nawet nie moge podeprzec sie zadnymi ściagami . Trzeba to zrobić indywidualnie albo zmienic spręzyny na OEMowe .
---
Pozdrawiam
Jacor 1050
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1