konjo8ds |
|
|
|
Dołączył: 27 Lis 2013 |
Posty: 290 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa |
|
|
|
|
|
|
Jarczoq napisał: | Moim zdaniem PR3 lepszy niż "czwórki". Bardziej trwały ze względu na mniejszą ilość lameli, co powoduje w końcowej fazie ząbkowanie, szczególnie tylnego laczka.
|
co Ty opowiadasz? moim zdaniem zupełnie odwrotnie, przód PR4 ma mniej lameli. tył może mieć podobną liczbę, jednak lamele mają większą powierzchnię, co pozytywnie wpływa na sztywność opony - szczególnie w pełnym złożeniu. przy krawędzi PR4 ma duże powierzchnie gumy dające w teorii lepszą przyczepność i stabilność. no i dodatkowa w mojej ocenie zaleta tylnego kapcia PR4 - sportowy profil wymaga mniej siły przy przerzucaniu motocykla w winkielkach
Jarczoq napisał: | Ja mam w Sprincie Z6 i nie jest źle, choć Z8 są wyraźnie lepsze. Na pewno nie chcę Pirelli. |
a Pirelli Angel GT jest produkowane przez ten sam koncern, w dokładnie tej samej fabryce co Z8
natomiast Z6tki są całkiem spoko - zwłaszcza model w technologi Interact. Z8 szczególnie w specyfikacji M/O, robią naprawdę niezłą robotę moim zdaniem to klasa PR3, PR4, Angel GT - wybór między tymi modelami uzależniałbym już wyłącznie od ceny i preferencji kupującego odnośnie producenta.[/img] |
|