Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Jakie opony Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 15:37, 23 Wrz 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Bieżcie Piloty Powery 3 to dużo lepszy laczek w podobnej cenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:46, 27 Wrz 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Moim zdaniem PR3 lepszy niż "czwórki". Bardziej trwały ze względu na mniejszą ilość lameli, co powoduje w końcowej fazie ząbkowanie, szczególnie tylnego laczka. Nawet "dwójki" wydają się lepsze od "czwórek". Ja mam w Sprincie Z6 i nie jest źle, choć Z8 są wyraźnie lepsze. Na pewno nie chcę Pirelli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Nie 22:52, 27 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:08, 28 Wrz 2015
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





Jarczoq napisał:
Moim zdaniem PR3 lepszy niż "czwórki". Bardziej trwały ze względu na mniejszą ilość lameli, co powoduje w końcowej fazie ząbkowanie, szczególnie tylnego laczka.

co Ty opowiadasz? moim zdaniem zupełnie odwrotnie, przód PR4 ma mniej lameli. tył może mieć podobną liczbę, jednak lamele mają większą powierzchnię, co pozytywnie wpływa na sztywność opony - szczególnie w pełnym złożeniu. przy krawędzi PR4 ma duże powierzchnie gumy dające w teorii lepszą przyczepność i stabilność. no i dodatkowa w mojej ocenie zaleta tylnego kapcia PR4 - sportowy profil wymaga mniej siły przy przerzucaniu motocykla w winkielkach Very Happy

Jarczoq napisał:
Ja mam w Sprincie Z6 i nie jest źle, choć Z8 są wyraźnie lepsze. Na pewno nie chcę Pirelli.

a Pirelli Angel GT jest produkowane przez ten sam koncern, w dokładnie tej samej fabryce co Z8 Wink
natomiast Z6tki są całkiem spoko - zwłaszcza model w technologi Interact. Z8 szczególnie w specyfikacji M/O, robią naprawdę niezłą robotę Smile moim zdaniem to klasa PR3, PR4, Angel GT - wybór między tymi modelami uzależniałbym już wyłącznie od ceny i preferencji kupującego odnośnie producenta.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:33, 28 Wrz 2015
jachim2570

 
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





Czytam opinie, temat i z lekka głupieję Smile
Pirelli Diablo Rosso II cenowo OK nawet bardzo OK, jazda zdecydowanie "na emeryta" bo dopiero się uczę więc sportowej gumy nie chce bo i tak nie wykorzystam...
Chyba, że macie jakąś alternatywę do około 1000zł komplet


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:12, 28 Wrz 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





bierz jakiekolwiek, byle świeże. Na Twoim miejscu brałbym Pilot Power 2CT czy Diablo Rosso 2 - będziesz przezadowolony! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:01, 28 Wrz 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





PR2 :
[link widoczny dla zalogowanych]
PR4:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po za tym, to, że Pirelli kupiło Matzelera nie znaczy, że jedno i drugie, to to samo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Pon 23:03, 28 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:25, 28 Wrz 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Paweł, za tysiaka masz już najnowsze modele. Ja mam PR4 i w sumie nie żałuję. Sądzę, że jeszcze drugi sezon przejeżdżę, więc ponad 20 tys zrobię w sumie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:28, 29 Wrz 2015
jachim2570

 
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





Patrzę na PR4 ale są blisko 200zł droższe - do wiosny uzbieram Smile
A czym się różni M/C od M/C GT? zielony jestem i może głupie pytania zadaję ale naprawdę nie wiem a google jakoś nie chce mi odpowiedzieć :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:34, 29 Paź 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Gdy mi się skończą Rosso Corsy to na 99% biorę Bridgestone S20. Mają mieć dobre parametry przez cały okres użytkowania opony i szybko się ponoć grzeją oraz świetnie kleją na suchym i mokrym.
Ktoś tu śmiga na tych gumach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:54, 30 Paź 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Niezła opona, ba nawet bardzo dobra. Ale w moim mniemaniu PP3 lepszy jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:50, 30 Paź 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Niezła opona, ba nawet bardzo dobra. Ale w moim mniemaniu PP3 lepszy jest.


znalazłem fajne porównanie PP3 z Rosso Corsa

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:19, 06 Lis 2015
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





Ja mam pytanie co do rozmiaru opon, jakiego rozmiaru ma być opona do Speed Triple z rocznika 2006? Bo znajduję sprzeczne informacje....190/55? Obecnie mam założoną opone 180/50

Widziałem ostatnio porównanie przejechania zakrętu na oponach 180/50, 190/50 i 190/55 i jednak najlepiej/najciaśniej zakręt dało się przejechać na 190/55, później 180/50 i na końcu 190/50

Co polecacie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:45, 06 Lis 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Wedle fabryki 190/50. Dasz 190/55 chętniej się będzie składał w winkle, bo wyższa opona będzie i jakby bardziej jajowata niż pękata. Do Daytony takie dałem i dużo chętniej po torze latała, a w życiu codziennym jakoś mi specjalnie nie przeszkadzało - może za mało na kole i po prostych jeździłem Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:05, 06 Lis 2015
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





Może troche głupie pytanie....ale czy motocykl na oponie 190/55 będzie stał wyżej niż na oponie 190/50? chodzi mi dokładnie czy będzie się na nim siedziało wyżej? Jeśli tak to ile?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:59, 06 Lis 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





rafal napisał:
Może troche głupie pytanie....ale czy motocykl na oponie 190/55 będzie stał wyżej niż na oponie 190/50? chodzi mi dokładnie czy będzie się na nim siedziało wyżej? Jeśli tak to ile?


9.5mm wyżej na 190/55


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin