Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Jakie opony Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 12:11, 06 Lis 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





nie wiem czy drogo czy tanio ale mogę mieć u siebie w sklepie na sprzedaż pirelli angel st kpl w cenie 750pln
[120/70/17-180/55/17}


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:29, 06 Lis 2015
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





No tak racja, wychodzi niecały cm wyżej. To teraz pytanie czy jest oczuwalna różnica w jeździe na oponach 190/55 a 190/50 ? Chodzi mi w 95% o jazdę na drogach i 5% jazdy na torze....czy poprostu różnice w złożeniach są praktycznie nie odczuwalne?

Czy może jednak 180/55 lub 180/50 ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal dnia Pią 12:30, 06 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:59, 06 Lis 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Nie, jednak nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:07, 06 Lis 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Koledzy, nie kombinujcie z tymi oponami! Właściwy rozmiar opon podany jest w serwisówce i dla Speeda 2006 jest 180/55 i tak ma być! Szersza opona oprócz tego że zrobi się bardziej "stożkowata" bo felga nie jest przystosowana do tej szerokości to będzie też miała niższy przebieg. Mocniejsze odwinięcie spowoduje łatwiejsze zerwanie przyczepności ze względu na to ze styk opony z asfaltem się zmniejszy. Taka opona zejdzie po 3-4 tys. Środek będzie łysy, boki jak nówki :-/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piniu dnia Pią 19:09, 06 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:24, 06 Lis 2015
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





Piniu, no właśnie nie mogłem znaleźć serwisówki żeby sprawdzić tą informację, szukałem na necie i znalazłem informacje że 190/55 - że dopiero od 2007 roku zmieniono oponę na 180.

Ale skoro tak podaje serwisówka to wszystko jasne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:37, 06 Lis 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Trpelki z okrągłymi lampami mają 180, "oczy ważki" 190


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:34, 06 Lis 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Piniu napisał:
No i stało się ...Michelin pilot power 2CT Smile
Zajebiste gumy! Za namową Gumisia, znanego w Poznaniu eksperta od opon motocyklowych, odpuściłem temat Pilot Road 4.

A nie namawiał Cię Artur na ME ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:53, 06 Lis 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Może niech zobaczy jaką felgę ma, bo u mnie źródła podają różną szerokość feli na przełomie 05-07 i różne opony znakiem tego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:13, 06 Lis 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Sprawdziłem przed chwilą w serwisówce i moj rocznik czyli 2006 ma 180/55.
Jarczoq, nie paniemajem :-/ Artur na ME???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:26, 11 Lis 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Gumisia miałem na myśli. Ostatnio mnie właśnie namawiał na Metzeler-a. U mnie wybór zawęził się do ME i Michelin-a PR2 lub 3.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:27, 11 Lis 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jarczoq napisał:
Gumisia miałem na myśli. Ostatnio mnie właśnie namawiał na Metzeler-a. U mnie wybór zawęził się do ME i Michelin-a PR2 lub 3.


aaa, Gumiś! No tak Smile Super gość! U mnie zawitały Michałki PP Smile
Jeżdżę codziennie, zero uślizgów ...no może poza wczorajszym tyłu ale to przez laski które mnie sprowokowały na przejściu dla pieszych hehehe ...a że padało i było zimno


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:24, 12 Lis 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Bo PP lepiej trzymają od PR, to bardziej sportowe lacze. Tyle, że szybciej się kończą, ale spokojnie jak bez toru można na nich przelatać między 6 a 10 koła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:31, 22 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Niezła opona, ba nawet bardzo dobra. Ale w moim mniemaniu PP3 lepszy jest.


Pisałeś powyżej, że Bridgestone S20 jest niezłą oponą, nawet bardzo dobrą oponą, ale że PP3 jest lepsza. Nie chcę PP3 z racji, że wygląda na wąską.

Za to pojawiła się jakiś czas temu opona Bridgestone S20 EVO oraz opona Metzeler Z 7 RR.

Ciężko się zdecydować. Chyba obie będą bardziej uniwersalne od seryjnie zamontowanych w moim Streecie Pirelli Diablo Rosso Corsa?

Biorę jeszcze pod uwagę Conti Sport Attack 2 z racji że się bardzo szybko grzeją i nie mają śliskiej warstwy jako nowe i od razu można po winklach śmigaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:14, 23 Gru 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Nie wiem. Na EVO nie jeździłem, Z7 też nie znam. Conti SA znam jedynki, uważałem, że to dobre laczki do momentu dopóki nie przejechałem się na lepszych, jak dwójki wyglądają w tej materii - nie wiem. Co do docieranie - PP potrzebuje niecałe 100 km i można sobie nie folgować Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:13, 23 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Nie wiem. Na EVO nie jeździłem, Z7 też nie znam. Conti SA znam jedynki, uważałem, że to dobre laczki do momentu dopóki nie przejechałem się na lepszych, jak dwójki wyglądają w tej materii - nie wiem. Co do docieranie - PP potrzebuje niecałe 100 km i można sobie nie folgować Wink.


pisząc PP masz na myśli Pilot Power Czy Pilot Pure a jeśli Pilot Power to czy zwykłe czy 2ct?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin