Rura |
|
|
|
Dołączył: 02 Sie 2013 |
Posty: 275 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
Conti oba. Ogólnie uważam, że z Pilotów 2ct są najmniej opłacalne, jeździ się na nich wcale nie lepiej niż na zwykłych, a kosztują więcej, ja bym celował w PP3. Co do czucia, uważam, że Piloty dużo lepiej sygnalizują co się dzieje z nimi i drogą niż Conti, ale są jednocześnie mniej trwałe (sprawa kordu?). Każdy laczek zrywa przyczepność, jak np. wystartujesz na tor, nawalasz dobre czasy i nie obniżysz ciśnienia, tylko zapinasz na fabrycznym... łyżwa murowana , ostatnio akurat na PP3 się ślizgnął tak mój koleś, wyjechał z ciśnieniem 2,8 tył na zimno, 3 kółka i gleba bo lacz uciekł, podobno poczuł, że coś jest nie tak, ale reakcje miał lekko spowolnione przez temperaturę .
Pirelki mamy podobne odczucia i zdanie - to są lacze na suchą dobrą nawierzchnię i wtedy jest rewela, w innych warunkach te opony się słabo sprawdzają. |
|