Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Jakie opony Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 21:03, 23 Gru 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Pilot Powery. IMHO pomiędzy zwykłym, a 2 jakiejś szalonej różnicy nie ma, a przynajmniej ja takowej nie odczułem, co innego pomiędzy zwykłym-2, a 3. Bardzo fajne lacze do ostrzejszej jazdy szosowej i na tor też się nadają. Na torze lepsze są Pirelki Diablo Rosso corsy, ale znowuż miękną przy zwykłym użytkowaniu i na mokrym - jeździ się na tym jak na łyżwach wtedy. Dlatego jak nie masz zamiaru robić życiówek na torze Michały PP są lepszym wyborem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:36, 23 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rozważam także Continental Conti Sport Attack 2 z uwagi na to, że nie mają od nowości śliskiej warstwy i od razu można ostro latać, oraz szybko się grzeją i są gotowe do winklowania praktycznie po chwili. Ewentualnie Metzeler M5 (jest w dobrej cenie obecnie), ale niektórzy zgłaszali, że jednak dłużej trwa ich zagrzanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 1:41, 24 Gru 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Continental jest zajebisty mam Sport Attack 2 na przodzie i Roada na tyle , opony super , polecam Ci taką kombinację w każdych warunkach daje radę , odczujesz zwłaszcza wcześnie rano albo wieczorami jak jest chłodno i asfalt jest taki sobie temperaturowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:27, 24 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





WieRcik napisał:
Continental jest zajebisty mam Sport Attack 2 na przodzie i Roada na tyle , opony super , polecam Ci taką kombinację w każdych warunkach daje radę , odczujesz zwłaszcza wcześnie rano albo wieczorami jak jest chłodno i asfalt jest taki sobie temperaturowo.


A jak one się sprawują na mokrym?
Była ogólnoświatowa akcja wymiany przednich opon conti w przypadku ContiSportAttack2 w rozmiarze 120.70 ZR 17 M/C (58W) TL z od kodu DOT CP8B B5M4 4811 do kodu DOT CP8B B5M4 2614
bo się mogły wewnętrzne warstwy rozklejać i opona się rozszczelniała.
Wymieniali wszystkim nawet jak opony już były po gwarancji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:37, 24 Gru 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Ja powiem tak, na Conti i sport i road atakach latałem i nadal uważam, że Michały biją je na głowę jeżeli chodzi o jakość, pewność, lekkość, szybkość, zwrotność,... - wstaw sobie jaki chcesz superlatyw - prowadzenia. Continentale są przy nich jak chińczyki pośredniej kategorii z jakiegoś nie przymierzając pierwszego rometa czy zipa Wink. Conti i grzeją się wolniej i prowadzą się słabiej i nie informują praktycznie kiedy mają dość, tylko nagle puszczają i jesteś wtedy ciężko zdziwiony (też tak miałem), w winklu musisz cały czas pilnować co się z nimi dzieje. Jak wcześniej pisałem - byłem zachwycony tymi laczami, do momentu do którego nie przejechałem się na lepszych i nie droższych wcale Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:06, 25 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





w tym poniższym porównaniu Conti (czy to Sport Attack czy to Road Attack) z Micheline to wciąż masz na myśli Sport Attack 2 i Pilot Power czy Pilot Power 2CT? Bo spotkałem się z nieodosobnionymi opiniami, że to właśnie Pilot Powery 2CT potrafią bez żadnego ostrzeżenia zerwać nagle przyczepność (czyli że mają słaby feedback) a o Conti Sport Attack 2 słyszałem opinię co do feedbacku , że jest dosyć dobry.

Pozostał bym przy tym co mam założone seryjnie czyli Pirelli Rosso Corsa, ale jednak w chłodniejsze dni trudniej je grzać i na mokrym śliskie są.

Rura napisał:
Ja powiem tak, na Conti i sport i road atakach latałem i nadal uważam, że Michały biją je na głowę jeżeli chodzi o jakość, pewność, lekkość, szybkość, zwrotność,... - wstaw sobie jaki chcesz superlatyw - prowadzenia. Continentale są przy nich jak chińczyki pośredniej kategorii z jakiegoś nie przymierzając pierwszego rometa czy zipa Wink. Conti i grzeją się wolniej i prowadzą się słabiej i nie informują praktycznie kiedy mają dość, tylko nagle puszczają i jesteś wtedy ciężko zdziwiony (też tak miałem), w winklu musisz cały czas pilnować co się z nimi dzieje. Jak wcześniej pisałem - byłem zachwycony tymi laczami, do momentu do którego nie przejechałem się na lepszych i nie droższych wcale Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:35, 25 Gru 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Conti oba. Ogólnie uważam, że z Pilotów 2ct są najmniej opłacalne, jeździ się na nich wcale nie lepiej niż na zwykłych, a kosztują więcej, ja bym celował w PP3. Co do czucia, uważam, że Piloty dużo lepiej sygnalizują co się dzieje z nimi i drogą niż Conti, ale są jednocześnie mniej trwałe (sprawa kordu?). Każdy laczek zrywa przyczepność, jak np. wystartujesz na tor, nawalasz dobre czasy i nie obniżysz ciśnienia, tylko zapinasz na fabrycznym... łyżwa murowana Wink, ostatnio akurat na PP3 się ślizgnął tak mój koleś, wyjechał z ciśnieniem 2,8 tył na zimno, 3 kółka i gleba bo lacz uciekł, podobno poczuł, że coś jest nie tak, ale reakcje miał lekko spowolnione przez temperaturę Wink.
Pirelki mamy podobne odczucia i zdanie - to są lacze na suchą dobrą nawierzchnię i wtedy jest rewela, w innych warunkach te opony się słabo sprawdzają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:48, 25 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Niestety Pilot Power 3 ponoć wizualnie jest węższa od pozostałych i np 180 wygląda jak 170. Wygląd opony jest też dla mnie czynnikiem, który biorę pod uwagę (nie po to zakładałem tail tidy lightecha, żeby eksponować nieatrakcyjnie wyglądającą oponę). Oczywiście najważniejsze są właściwości trakcyjne i przydatność w różnym zakresie temperatur.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:35, 25 Gru 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Jak dla Ciebie wygląd jest najważniejszy... to nie mam więcej pytań.
Pozdrawiam:).

P.s. Poza tym 180 - to 180 mm nie mniej, nie więcej... Będzie wyglądała na węższą jak weźmiesz wyższy profil bo /60 ma 108 wysokości a /55 seria ma 99.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Pią 15:39, 25 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:00, 25 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Jak dla Ciebie wygląd jest najważniejszy... to nie mam więcej pytań.
Pozdrawiam:).

P.s. Poza tym 180 - to 180 mm nie mniej, nie więcej... Będzie wyglądała na węższą jak weźmiesz wyższy profil bo /60 ma 108 wysokości a /55 seria ma 99.


Powiedz mi, gdzie w mojej wypowiedzi napisałem, że wygląd jest najważniejszy? Bo ja z mojego cytatu zupełnie co innego odczytuję: "Niestety Pilot Power 3 ponoć wizualnie jest węższa od pozostałych i np 180 wygląda jak 170. Wygląd opony jest też dla mnie czynnikiem, który biorę pod uwagę (nie po to zakładałem tail tidy lightecha, żeby eksponować nieatrakcyjnie wyglądającą oponę). Oczywiście najważniejsze są właściwości trakcyjne i przydatność w różnym zakresie temperatur"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:57, 26 Gru 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jesli zalezy Ci na dobrej przyczepności w roznych warunkach oraz na szybkim nagrzewaniu to polecam Metzelera Sporteca . Masz do wybpru od m1 do m7 więc oprócz właściwości trakcyjnych powinienes także zaspokoic swoje potrzeby wizualne .
Obecnie mam z przodu Sporteca m5 a z tyłu to co Ty - Rosso Corse . Potwierdzam, Pirelka na suchym i dogrzana jest rewelacyjna . Na mokrym to tak jak na slicku bo w srodkowej części nie ma bieznika . Oponka sie konczy i w planie jest zakup Sporteca m7 rr .
---
Pozdrawiam
Jacor 1050


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:50, 26 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Przeglądając informację odnośnie opon dobre opinie zbiera Dunlop Qualifier 2 oraz Dunlop Sportsmart 2 (z tym, że Sportsmart 2 ma strasznie baloniasty profil t ylnej opony).

Co do M5 to są w dobrych cenach, ale ponoć są nerwowe w złożeniu. Czy to prawda?

Chyba jednak trzeba będzie pójść w starą sprawdzoną Pilot Power (nie 2ct tylko zwykłą) - opona już ma swoje lata, ale jest w dobrej cenie, można więc częściej zmieniać, a na co dzień i do weekendowego winklowania powinny starczyć. Profil też mają fajny, przez co tylna opona wydaje się szeroka optycznie. No i profil ten ponoć dobrze wpływa na wyczucie opon w złożeniu.

A więc jak najwięcej opinii o PP jak najbardziej wskazane:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:04, 26 Gru 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Kiedys takze zalezało mi aby laczek z tyłu był a przynajmniej wygladał na szeroki . Siedząc na motocyklu tego nie widzisz to po pierwsze a po drugie wartość opony poznaje sie w złozeniu i to jest czynnik którym sie kieruje przy wyborze opon .
Jesli kupisz Michały PP bedziesz zadowolony . Jesli inne o których była juz w tym watku rozmowa to zakładam, że także .
---
Pozdrawiam
Jacor 1050


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:16, 26 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Owszem, dla mnie najważniejsze są takie walory opon jak: trzymanie w złożeniu, feedback, szybkość nagrzewania i handling ale wygląd także ma dla mnie znaczenie, gdyż nie bez powodu zamawiałem z Włoch jedno z najlepszych mocowań tablicy rejestracyjnej - lightech, tylko aby wyeksponować tylną gumę, co dodaje agresywności. Jak stoję za motocyklem i patrzę na niego, musi tez wyglądać dobrze, nie zniósł bym widoku brzydkiej opony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:48, 26 Gru 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Odnośnie Twojego ostatniego stwierdzenia - ja także he he Smile Na szczęście jest w czym wybierać aby spełniały wszystkie lub prawie wszystkie nasze oczekiwania .
Tak jeszcze tylko wspomnę o Bridgestone S20 EVO . Miałem okazję polatac w tym roku Speedem mojego znajomego, ubranego właśnie w te opony i były rewelacyjne . Takiej pewności w prowadzeniu motocykla nie doswiadczyłem na zadnych innych oponach . Dodam, że było ciepło i sucho . Oprócz opon na jakośc jazdy ma ogromny wpływ zawieszenie . Bardzo wiele osób ten temat pomija a to jest podstawa od której trzeba koniecznie zacząć .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin