Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Jakie opony Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 21:52, 26 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





A jest jeszcze jeden aspekt, o którym mało się mówi. Czy oponę po przebiciu można naprawić i jeździć na takiej, bo ZTCW to raczej taka opona się kwalifikuje do wymiany. Więc w takim wypadku trzeba też wziąć to pod uwagę, że np przyjdzie nam częściej wymieniać opony a tu już czynnikiem o dużej wadze będzie też cena i tu atrakcyjny jest stary dobry Pilot Power.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:07, 26 Gru 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jedni naprawiają , inni nie . Zdaża mi sie latac na naprawianych ale pod warunkiem, ze dostane uszkodzona i robi mi to znajomy wulkanizator . Jak nie widze uszkodzenia to nie kupuje . Jęsli gwożdzik to latka od wewnatrz załatwia sprawe . Temat rzeka . Trzy osoby, pięć zdań Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:16, 26 Gru 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





podejrzałem Michały PP na Allegro i wychodzi, ze nowa oponka z 2012 roku kosztuje 349 zł . Tylko brac i sie nie zastanawiac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:20, 26 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jacor napisał:
podejrzałem Michały PP na Allegro i wychodzi, ze nowa oponka z 2012 roku kosztuje 349 zł . Tylko brac i sie nie zastanawiac Smile


są komplety PP z 2015r, za 626zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 3:23, 27 Gru 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Wszystkie gwiazdy na niebie wskazują, że optymalnie i klejąco do mojego stylu jazdy ST3R i potrzeb będą pasowały Dunlop Qualifier II Smile ekonomiczny i chyba dobrze się grzejący i klejący wybór.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:51, 27 Gru 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





No i gitara , gwoździk a dziura to różnica nie widzę powodu dla którego trzeba by wymieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:30, 03 Sty 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Pewnie nie wszyscy o tym wiedzą, ale opony Dunlop Sportmax Qualifier 2 to nie są te same opony co Dunlop Sportmax Q2

Qualifier II - [link widoczny dla zalogowanych]

Q2 - [link widoczny dla zalogowanych]

EDIT: różnice chyba wynikają z tego, że na rynek europejski szły "Qualifiery" a na USA szły "Q". Jeśli coś źle piszę to niech ktoś mnie poprawi. Ponoć "Q2" są sporo lepsze od "Qualifier 2".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Pią 10:04, 08 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:03, 17 Sty 2016
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





A co sądzicie o Metzeler M5 ? Trochę poczytałem i opinie są dość różne....Chodzi mi o oponę na tył, bo obecna Pirelli Diablo Rosso powoli się kończy

Dunlop Sportmax Qualifier 2 miałem wcześniej w Hornecie, przód rewelacja, ale na tył tej opony na pewno nie kupię - może ta opona sprawdzi się na torze, ale na zwykłej drodze ciężko ją dogrzać, więc trzeba się liczyć z uślizgami. Na mokrej nawierzchni to już wogóle bardzo słaba przyczepność i trzeba uważać - sprawdzone....

Co do Pirelli DR - na suchym trzyma super, na mokrym nie miałem okazji sprawdzić, ale dużo jest opini że strasznie kiepsko ta opona trzyma na takiej nawierzchni, ktoś coś więcej napisze w tej kwesti ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:25, 17 Sty 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





O M5 są takie opinie, że jest nerwowa w złożeniu.
Co do opon, które się błyskawicznie nagrzewają to pod tym względem dobre opinie zbierają Conti Sport Attack 2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:40, 17 Sty 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





rafal napisał:
(...)Dunlop Sportmax Qualifier 2 miałem wcześniej w Hornecie, przód rewelacja, ale na tył tej opony na pewno nie kupię - może ta opona sprawdzi się na torze, ale na zwykłej drodze ciężko ją dogrzać, więc trzeba się liczyć z uślizgami. Na mokrej nawierzchni to już wogóle bardzo słaba przyczepność i trzeba uważać - sprawdzone (...)


Możesz napisać jaki miałeś dot tej tylnej qualifierki?
Bo coś mi się nie wydaje, żeby tą oponę było jakoś ciężko dogrzać na ulicy.
To nie jest opona torowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:44, 17 Sty 2016
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





Jakoś połowa 2014, nie pamiętam teraz dokładnie na ale na pewno 2014. Ja z tej opony byłem nie zadowolony, znajomy co jeździł wcześniej na Fazerze jeszcze bardziej narzekał na tą samą oponę

W moim wypadku może to trochę wynikać też z tego że zacząłem trochę "ostrzej" jeździć jak opona była zużyta w około 50% i więcej. Na mokrej nawierzchni miałem też nie miłą niespodziankę jak mi zaczął latać na boki tył praktycznie na prostej drodze, bez mocniejszego dodawania gazu.....była taka pogoda że droga była miejscami sucha miejscami mokra....nie mówię że to zła opona, ale osobiście takiej więcej już nie kupie Smile


Mój mały błąd - pisze o Dunlopach Qualifier ale 1 a nie 2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal dnia Nie 15:39, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:51, 17 Sty 2016
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Podobno jest przepaść miedzy qualifier 1 a 2 oczywiście na korzyść 2. Z bardxo kiepskiej w testach awansowała na bardzo dobrą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:32, 17 Sty 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





rafal napisał:
(...)
Mój mały błąd - pisze o Dunlopach Qualifier ale 1 a nie 2


No to stary nie jest mały błądWink to zupełnie inna opona. Jak zobaczyłem, że piszesz tak źle o qualifier II to zawalileś mi świat:) bo jestem zdecydowany po DRC iść właśnie w qualifier II z racji właśnie zachowania (świetny feedback) oraz bardziej atrakcyjnej cenowo od DRC. Choć DRC pozwala na mocniejsze wyjścia z winkli, ale jest super tylko na idealnych nawierzchniach.

Dziś też zacząłem rozważać po raz pierwszy Metzeler M7 RR.
Wygrywa wszystkie testy, hmm może warto iść w takie opony?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:20, 17 Sty 2016
rafal

 
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biala





No tak przyznaję mój błąd. Sorrki kolego że Cię wprowadziłem w błąd, o qualiferach 2 się nie wypowiem bo nie miałem styczności z tą oponą.

Natomiast qualifiera, polecam jak najbardziej na przód. ta opona uratowała mi dupę 2 razy w krytycznych momentach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 17 Sty 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Spoko Rafał, najważniejsze że się wyjaśniłoSmile

A tych którzy mieli jakieś doświadczenia z M7 RR proszę o opinie.

EDIT:
przewaliłem setki postów na zagranicznych forach i decyzja podjęta - na pewno następne opony jakie zakupię będą to Metzeler M7 RR !
Opony chyba najbardziej uniwersalne ze wszystkich sportowych opon na drogę. Powinny zapewnić świetną trakcję na naszych zasyfionych drogach z kiepskim asfaltem w każdej temperaturze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Śro 13:05, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Jakie opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin