Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> najczęstsze zamienniki?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
najczęstsze zamienniki?
PostWysłany: Śro 23:07, 07 Sty 2009
krzysiek_guz

 
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm





Witam
mam pytanie, z jakiej marki motocykla są najczęściej wykorzystywane części zamienne dla motocykle speed triple z 1997 roku, bo np zacisk do tylnej tarczy jest prawie że identyczny jak w suzuki DR 800 BIG, mam informacje że najczęściej trzeba szukać części w japończykach tylko pytanie brzmi czy twórca wzorował się na jakimś konkretnym modelu, czy ktoś coś podpowie???

czekam na info

Pozdrawiam
Krzysiek Guz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:06, 14 Sty 2009
PROCu

 
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź





Zaciski hamulcowe są dość standardowe. Dużo modeli motocykli ma te same zaciski różniące się np kolorem lub napisem.
Triumph Speed triple (podobnie jak sprint daytona ...) ma zaciski nissin.
Jeśli chodzi o klocki hamulcowe to nie ma z nimi najmniejszego problemu (ja używam ferodo), podobnie jest z zestawami naprawczymi (uszczelniacze tłoczków)

Zestawy napędowe są dostępne bez problemu (DID).
Klamki i sprzęgła, pompy hamulcowe to temat podobny jak z zaciskami - występują w różnych motocyklach i nie ma z tym problemu.

Jeśli chodzi o silnik, to tu możesz użyć filtrów oleju od Hondy, rozrusznik jest firmy Denso - ten typ odpala pół motocyklowego świata.
Łańcuszki rozrządu np DID.

W skrócie - jeśli chodzi o rzeczy typowo eksploatacyjne, to nie ma najmniejszych problemów.
Rzeczy które nie występują w zamienniku zazwyczaj się nie psują więc się tym nie martw.
Inna sprawa to to że z każdym rokiem jest łatwiej zdobyć części oryginalne które nie odbiegają cenami od typowych elementów japońskich.

p.s.
W Speed Triplu z 97 do 2002r pojawiają się problemy ze sprzęgłem rozrusznika to może być trochę kosztowne gdyż trzeba rozbierać silnik do jego wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zadupek do trypla 2000 rok
PostWysłany: Wto 15:43, 28 Kwi 2009
lucars

 
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NOWY SĄCZ





Czy zadupek do speed triple pasuje od innego triumpha?
Poszukuje takiego i nikt nigdzie nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:11, 28 Kwi 2009
PROCu

 
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź





od 1997 do 2004 są takie same jak w daytonach z tego samego okresu Cool
niestety cała reszta modelowa triumpha miała inne stelaże tylnej części ramy - inaczej przykręcane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:18, 29 Kwi 2009
lucars

 
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NOWY SĄCZ





Wielkie dzięki.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
uszczelniacze zawieszenia
PostWysłany: Pią 16:55, 14 Wrz 2012
MIKI

 
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bartoszyce





Ostatnio zmieniałem uszczelniacze w moim Speedzie i był problem z dostaniem , w Larssonie doszedłem do takowych po rozmiarze lecz nie było kapturków kurzowych , posiedziałem przy temacie dłużej i doszedłem że uszczelniacze i kapturki są identyczne jak Honda CBR 900 RR SC 33 cena katalogowa w Larssonie 93zł Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:00, 14 Wrz 2012
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





To juz druga część o której słysze że pasuje do speeda od hondy. Konkretnie do speed po 2005 poasuje regulator napięcia od cbr1000rr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:21, 14 Wrz 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





od którego rocznika hondy ten regulator bo i w hondzie były zmiany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:04, 14 Wrz 2012
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





info zaciągnięte z innego forum: "Wymieniłem na regulator (FH) MOSFET z CBR1000RR i teraz śmiga jak marzenie. Koszt wymiany używki: 200pln. Triumph wciąż niestety montuje regulatory starego typu SC, które mocno się grzeją" ...cokolwiek to znaczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:38, 15 Wrz 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





wypadałoby się dowiedzieć szczegółów bo regulatory to niestety bolączka większości moto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:51, 15 Wrz 2012
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Trzeba przeszukać allegro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
najczęstsze zamienniki?
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin